In de vega paté zat schimmelquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb wat gejokt, expresIk zou er toch ook een koelelement bij doen want die heb ik altijd gekoeld liggen. En ik vind smeersels koud lekkerder. Maar ik zou me zeker geen zorgen maken zonder en al helemaal niet met deze producten. Wel met die zalm
![]()
Heb je van de smeersels kunnen genieten?
Haha jakkieee!quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:18 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wij hadden vroeger helemaal geen vriezer en daarmee ook geen koelblokken. Wel koeltasjes. De gekoelde producten gingen daarin met de hoop dat ze toch iets van de kou van de koelkast vast zouden houden, iig beter dan niks.
Op fietsvakantie van die voorgesneden plakken jong belegen kaas in een koeltasje, zomerse temperaturen... zwetende kaas
Haha ja leuk he, kinderenquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb me trouwens nog nooit zo oud gevoeld als vanavond, toen de baby na de zesde keer in de maneschijn (ik kende de tekst nog!) in slaap viel en we met alle volwassenen beneden op de bank ploften en vooral niet te luid gingen doen, luisterend of t kind ook bleef slapen. We zijn nu toch echt een generatie opgeschoven.
Overigens heeft baby eerst over me heen geniesd (ik voelde de spetters), toen een kotsje gedaan gelukkig naast de bank en toen de poepluier geproduceerd. Getver
Nou kots ga ik nooit aan wennen, mondje melk terug prima maar echt overgeven brrrrr hebben ze bij mij al zeer jong gedaan vooral de jongste dus die is getraind op overgeven in een emmerquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha jakkieee!
[..]
Haha ja leuk he, kinderen. Je gaat het vanzelf minder vies vinden na wat exposure
. Zelfs ik laat me inmiddels in mijn gezicht hoesten en niesen zonder meteen te willen douchen
. Poepluiers zijn ook niet mn favoriet, maar ik ruik niet supergoed, dus dat scheelt wel. Al heb ik er ook wel eens kokhalzend boven gestaan
. Echt kots godzijdank nog nooit gehad, bij jonkies dan, wel bij 10-14jarigen. Ook niet per se een aanrader overigens. Mondje melk terug wel, ook dat went. Gaat het al kriebelen?
![]()
![]()
En ja, we zijn oud! Ik voelde me ook oud toen date vanavond om 21.30 voorstelde zo te gaan en ik dacht ah ja ik wil idd lekker naar bed. Dat is de bank geworden, maar alsnog.
De mijne ging naadloos van te pas en te onpas melkreflux over op vaak en veel kotsen. Die was dan zo gestresst dat emmers geen zin hadden, omdat ze voortdurend nee schudde dus alle kanten op sproeide.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:49 schreef Goitske het volgende:
Nou kots ga ik nooit aan wennen, mondje melk terug prima maar echt overgeven brrrrr hebben ze bij mij al zeer jong gedaan vooral de jongste dus die is getraind op overgeven in een emmer
De jongste van ons heeft toen hij 3 was een hele zware buikgriep gehad was niet te doen, restant daarvan was ooknl een secundaire lactose intolerantie... Compleet feest.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De mijne ging naadloos van te pas en te onpas melkreflux over op vaak en veel kotsen. Die was dan zo gestresst dat emmers geen zin hadden, omdat ze voortdurend nee schudde dus alle kanten op sproeide.
Het went. Vond ik.
Heb je wel veel aan een hulp als je nog zoveel zelf moet doen daarna?quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues ik zag het langskomen maar dacht al, uit zoveel mensen ka ik jou niet vinden![]()
Van het citroenijs maken had ik nog 1 citroen voor zest over en sap van 2 citroenen. Dus dat net verwerkt en in de vriezer, altijd handig om op voorraad te hebben.
Zo even het fornuis en ovendeur weer netjes maken. De hulp had alles nat afgenomen (prima) maar niet nagedroogd (had ik gevraagd) dus overal gedroogde druppels en het ziet er niet uit (spiegel in de badkamer ook, maar daar heb ik een trapje voor nodig)
Hoe is het met die van jou? In aantocht nog?quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:27 schreef Myraela het volgende:
Goede timing om binnen te vallen. Baby’s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |