Autisme & overprikkeld denk ik. Normaal gaat het (met gepaste tegenzin) wel. En de schoenmaker in vorige woonplaats kende ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:05 schreef Syrena het volgende:
Is dat schoenmaker issue een autisme issue? Of een overprikkeld issue? Ik heb dat met tijden namelijk ook, maar kan inmiddels ietsje beter een soort van stappenplan voor mezelf maken wat het issue dan vaak oplost. Indien niet rant ik tegen F. Of mijn moeder. F. zou idd ook naar de schoenmaker gaan voor me. Mijn moeder ligt er aan, ze kan het ook erger maken![]()
Het plan maken kan trouwens best dagen durenmaar toen ik begin 20 was zat ik hyperventilerend te wiegen in een hoekje*, dus ik vind het wel een vooruitgang. Nu ik bijna 50 ben
![]()
*toen heb ik hulp gezocht. Had mss wat langer moeren lopen dat traject, maar dan zou de persoonlijkheidsstoornis geregistreerd worden i.p.v. de mildere angststoornis. Ofzoiets.
Dosering langzaam opschroeven en uiteindelijk heb je de pittigheidstolerantie van @z80quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gatverdrie, Hel op de Fiets.
Ik had vanmiddag een groot blik gerookt paprikapoeder gekocht, ben er gek op, gebruik dat veel. Ben ik het blik deels aan het omvullen in een pot voor in de keuken, wat handzamere hoeveelheid, zie ik dat het "hot" is, en dat menen ze, het is bijna zo scherp als cayennepeper.
Plaatsvervangend opgelucht dat je niet naar de onverstaanbare meneer hoefdequote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Autisme & overprikkeld denk ik. Normaal gaat het (met gepaste tegenzin) wel. En de schoenmaker in vorige woonplaats kende ik.
B is gegaan en meldde dat het een onverstaanbare meneer was, maar hij heeft nu een bonnetje waarmee ik de schoenen woensdag op kan halen.
Fijn trouwens van de vooruitgang. En dat F je kan helpen
Zou het wat zijn om een planbord op te hangen? Kun je daar de klusjes op schrijven met een B of T er voor.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Autisme & overprikkeld denk ik. Normaal gaat het (met gepaste tegenzin) wel. En de schoenmaker in vorige woonplaats kende ik.
B is gegaan en meldde dat het een onverstaanbare meneer was, maar hij heeft nu een bonnetje waarmee ik de schoenen woensdag op kan halen.
Fijn trouwens van de vooruitgang. En dat F je kan helpen
Wanneer ik heet wil gebruik in heet, ik wil een mooie gerookte paprikasmaak. Verder kook ik ook voor anderenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dosering langzaam opschroeven en uiteindelijk heb je de pittigheidstolerantie van @:z80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Die heb ik ook ooit eens verwisseld, maar kwam er pas achter toen het al in de lasagnesaus zat. Moest er een liter passata bij doen en best wat suiker om het eetbaarder te makenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gatverdrie, Hel op de Fiets.
Ik had vanmiddag een groot blik gerookt paprikapoeder gekocht, ben er gek op, gebruik dat veel. Ben ik het blik deels aan het omvullen in een pot voor in de keuken, wat handzamere hoeveelheid, zie ik dat het "hot" is, en dat menen ze, het is bijna zo scherp als cayennepeper.
Da’s wel sundquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En wanneer het een klein potje geweest was.... Maar het is een Fucking kilo
Da's dichter bij mijn tuin dan bij die van vlinder denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2026 18:08 schreef borisz het volgende:
Herken me deels wel in B. Het weekend is er om uit te te trekken. Ben in mijn geval twee vd drie dagen de hort op. Die derde dag is wel voor de dingen die ook moeten gebeuren. Vaak met tegenzin.
Al heb ik deze week veel ovenschotels gegeten. En in de tijd dat het in de oven stond heb ik over de week toch mn keuken incluis vele kastjes eens uitgemest en gepoetst.
Maar goed ik heb makkelijk praten ben alleen. Dus ik doe waar ik zin in heb en hoef maar minimaal met anderen rekening te houden.
Maar je moet niets Tele!
Ik was in de ouwe achtertuin van Bloes en de huidige van Vlinder. Amelisweerd en Rhijnauwen
Goed ideequote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s wel sund
Kleine potjes kopen, leuk stickertje erop en cadeau geven aan vrienden? (Met waarschuwing)
Jaquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Da's dichter bij mijn tuin dan bij die van vlinder denk ikmooi he?
Leuk klein centrum met mijn favo kapster👍🏼en eten op de markt.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja
Ben er wel vaker geweest. En ook meerdere keren doorgelopen naar WbDuurstede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |