Smaakt het eten en snoepen en drinken weer?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:00 schreef Blues het volgende:
[..]
g smeert lemoncurd op zijn pannenkoekjes😅
Gaat wat beter!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:03 schreef AnneX het volgende:
Smaakt het eten en snoepen en drinken weer?
Lemon curd is al jaren een favoriet uit de pot. Bij ah nu ook sinasappelcurd! ter afwisseling.
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wekenlang gezocht naar een hele fijne snoeischaar, toen me er maar bij neergelegd dat ik ‘m per ongeluk had weggegooid. Niet dus, ding lag gewoon in een ander deel van de lade kijken kaat, kijken
Idd ik erger me eraanquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open)
Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
Als iemand de vlag en de deeghaken ziet liggen…😇quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zocht laatst het pak gedroogde, dus geen verse, macaroni... wist zeker dat ik het had gezien met uitpakken vd boodschappen.
Ja hoor in de koelkast
Doodeng..dat dat goed gaat🙈🙈quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige ( maar echt, die lade doe ik tig keer per dag open)
Ik heb de tour de France even aan. Die toeschouwers sporen echt niet. Zo ontzettend dicht op de rijders, hartstikke gevaarlijk
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:
“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.
Het besef kwam toen ik nonchalant uitstapte en naar huis liep.😭😭💀💀
Het erge is dat dit niet eens de eerste keer is.”
Zijn alle dozen al uitgepakt?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:
Als iemand de vlag en de deeghaken ziet liggen…😇
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues het kan nog erger, iemand op X:
“Ik ga normaal altijd met de bus naar werk. Vandaag een keer met de auto gegaan… en vervolgens gewoon met de bus weer naar huis gegaan na mijn werkdag.
Het besef kwam toen ik nonchalant uitstapte en naar huis liep.😭😭💀💀
Het erge is dat dit niet eens de eerste keer is.”
quote:
Jij leek te denken dat ik "als ik (nu)" schreef.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nu
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:36 schreef sigme het volgende:
Ik heb wel eens mijn vermiste fiets teruggevonden, tegen muur van de afhaal-Chinees (op loopafstand..).
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:45 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Ik kon ooit mijn fiets niet meer vinden na een eh beschonken nacht in het Utregse Pothuys.
Lopend, zwalkend naar huis met vriendin..
Stond om de hoek in een steegie. Zelf neergezet
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik had eens dat een vriend van me in de loop van de middag z'n roes had uitgeslapen en in ons jeugdhonk verscheen met de vraag of iemand enig idee waar de sleutel die hij op z'n tafel gevonden had van was. Ik heb 'm bedankt voor het terugbrengen van mijn fietssleutel en de fiets later zelf even opgehaald.
Hetzelfde punt als waar ik nu al ben - dates hebbende met mensen waar ik niks bij voelquote:
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vast bij onze doos met hekreparatiespullen in de buurt.
Onze kringloopwinkel heeft een heel krat vol deeghaken van allerlei oude mixers. We hebben er zelf wel eens gekeken voor een tweede set voor onze antieke Philips mixer. Het is dat ik niet weet naar wat voor haken je precies op zoek bent, anders kon ik wel kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is een Braun handmixer uit de vorige eeuw.
En ik heb een site gevonden, die VIJFTIEN miljoen onderdelen kan leveren…volgens zeggen en een 4/5 sterren review.
Die heb ik foto’s gestuurd van het type nr. plaatje en het model.
Afwachten…😇
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |