Wel een risicootje dit idd.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nu
Waarheid.quote:Op donderdag 23 juli 2026 22:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik noem altijd het ijs dat ik onderin wil als eerste en vind het zo onnoemelijk kut als de ijsschepper dan zonder overleg de volgorde wijzigt
Ik heb hier werkelijk nog nooit over nagedachtquote:
Als nu. Zo eindigen als ik is niet het ergste gevalquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel een risicootje dit idd.
Voor je het weet heeft ze een migrante en een baby
Euh, gezelligquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hadden gepland nu naast onze eigen hond 3 weken onze oppashond te hebben, en tegen de principes in daarbinnen ook nog 5 dagen de schattige hond te logeren. Dus 3 in totaal.
Maarrrrrrr toen kregen we puppies en hebben wij niet 1 eigen hond maar 2 eigen hond en heeft de oppashond ook een van de puppies geadopteerd. Dus nu hebben we er vijf. Vijf!
Zei ik niet wilde ik ook heus niet insinueren heus heus!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 06:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als nu. Zo eindigen als ik is niet het ergste geval
Nou. Vlinder voelt zich vaker niet aangetrokken tot mannen die op papier top zijn. Jij suggereert een deerne. Vlinder voelt zich niet aangetrokken tot deernes. Waarop ik suggereer dat ze zich tot die op-papier-oke kerel ook niet (altijd) aangetrokken voelt dus wat heb je dan te verliezen?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zei ik niet wilde ik ook heus niet insinueren heus heus!
Integendeel
Maar ik snap je zin niet helemaal eerlijk gezegd
Ik zie heel vaak trucks bij normale tankstations.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 09:57 schreef AnneX het volgende:
Wat een mooie staarten! 😎 van de roedel.
Vannacht was ik in Berlijn. En logeerde ook bij sigme onderweg 😇
Dat bracht mij vanmorgen bij de vraag wáar tanken trucks eigenlijk?
En tractoren? Wij zien ze nooit bij een tankstation nl.
De serveerster was de schoonmaaksterquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Ik was vannacht uiteten met iemand (geen idee wie) die allemaal rotopmerkingen maakte tegen de serveerster. Ik was heel boos
Haha geïnfluencedquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Die bikkelG![]()
Ik was even geïnfluenced. Kwam een paar keer wat dingen tegen met rijstvellen. Die bleek ik (enigszins over datum) in huis te hebben. Die een badje van geklutst ei gegeven, dan worden ze zacht dan een blok kaas erin en het ding oprollen (2 vellen) dan moeten er nog sesamzaadjes over (had ik niet) en evt wat kruiden (minder chilivlokker was beter geweest). Dit ding insprayen met olie en dan 14 minuten op 200 in de airfryer.
Het was lekker maar niet ‘dit maak ik meteen nog een keer” lekker. M’n boterham met kaas en komkommer erna was ook gewoon erg lekker
Dat was helderquote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou. Vlinder voelt zich vaker niet aangetrokken tot mannen die op papier top zijn. Jij suggereert een deerne. Vlinder voelt zich niet aangetrokken tot deernes. Waarop ik suggereer dat ze zich tot die op-papier-oke kerel ook niet (altijd) aangetrokken voelt dus wat heb je dan te verliezen?
Ik laat me niet door Kaatje influencen. Al zijn kaas en deeg wel mijn favorietie voedsels.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Haha geïnfluenced![]()
Ik ook! Sta/ga Saotosoep te maken.
Omdat t op feesboek hep gestaan![]()
https://www.facebook.com/share/p/19BrgVU9Wk/
Kaas in bladerdeeg is lekkerder en minder werk en minder rommel.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik laat me niet door Kaatje influencen. Al zijn kaas en deeg wel mijn favorietie voedsels.
Ik heb ook saoto op de planning staan. Volgende week donderdag hopelijk naar de kippenboer, dat weekend een hele kip op de bbq en daarna saoto maken van het karkas.
Oh klinkt lekker, ik heb nu scharrel kipdijfilet in de pan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik laat me niet door Kaatje influencen. Al zijn kaas en deeg wel mijn favorietie voedsels.
Ik heb ook saoto op de planning staan. Volgende week donderdag hopelijk naar de kippenboer, dat weekend een hele kip op de bbq en daarna saoto maken van het karkas.
g smeert lemoncurd op zijn pannenkoekjes😅quote:Op vrijdag 24 juli 2026 15:50 schreef AnneX het volgende:
Receptenvooral bakken.
Vandaag ook eens opgeruimd en gerubriceerd en opgeslagen.
Vooral met lemon.
Blijkbaar moet ik op zoek naar Meyer lemons 😇 om zelf eens lemon curd te maken volgens het recept van Gemma https://www.biggerbolderb(...)-meyer/#recipe-video
Niet / nauwelijks in Nederland verkrijgbaar. Dan maar een boom😂 uit het tuincentrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |