abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221416790
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 21:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nu O-)
Wel een risicootje dit idd.
Voor je het weet heeft ze een migrante en een baby :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221416876
Onze avond met de band van Sven Figee ^O^
De percussionist was de held vd avond!
pi_221416929
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik noem altijd het ijs dat ik onderin wil als eerste en vind het zo onnoemelijk kut als de ijsschepper dan zonder overleg de volgorde wijzigt }:|
Waarheid.
Spoilers!
pi_221417101
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Waarheid.
Ik heb hier werkelijk nog nooit over nagedacht _O- ik neem twee (of 3) soorten ijs die ik even lekker vind
We have far more in common than that which devides us..
pi_221417383
Ik neem altijd maar een bolletje.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221417384
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 22:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wel een risicootje dit idd.
Voor je het weet heeft ze een migrante en een baby :o
Als nu. Zo eindigen als ik is niet het ergste geval }:|
pi_221418006
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2026 19:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij hadden gepland nu naast onze eigen hond 3 weken onze oppashond te hebben, en tegen de principes in daarbinnen ook nog 5 dagen de schattige hond te logeren. Dus 3 in totaal.

Maarrrrrrr toen kregen we puppies en hebben wij niet 1 eigen hond maar 2 eigen hond en heeft de oppashond ook een van de puppies geadopteerd. Dus nu hebben we er vijf. Vijf!
Euh, gezellig :D

Ik vind het met één hond al vrij intensief. Maar dat komt ook omdat Simon niet echt aan honden gewend is (het gaat best goed tot nu toe, gelukkig) en ik iedereen dus in de smiezen moet houden. En C. is vanochtend naar Taiwan vertrokken voor drie weken.

Maar ik vind het ook wel weer gezellig, en het is een mooie reden om weer wat meer aan lichaamsbeweging te moeten doen :+
pi_221418067
Mogge!

Ik laat ze vroeg uit (om 6u) zodat de kans dat we iemand tegenkomen verwaarloosbaar is ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221418124
Wat een mooie staarten! 😎 van de roedel.

Vannacht was ik in Berlijn. En logeerde ook bij sigme onderweg 😇
Dat bracht mij vanmorgen bij de vraag wáar tanken trucks eigenlijk?
En tractoren? Wij zien ze nooit bij een tankstation nl.
pi_221418249
Mogge!

Ik was vannacht uiteten met iemand (geen idee wie) die allemaal rotopmerkingen maakte tegen de serveerster. Ik was heel boos _O-
pi_221418296
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 06:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Als nu. Zo eindigen als ik is niet het ergste geval }:|
Zei ik niet wilde ik ook heus niet insinueren heus heus!
Integendeel

Maar ik snap je zin niet helemaal eerlijk gezegd

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 24-07-2026 10:47:55 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221418540
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 10:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zei ik niet wilde ik ook heus niet insinueren heus heus!
Integendeel

Maar ik snap je zin niet helemaal eerlijk gezegd
Nou. Vlinder voelt zich vaker niet aangetrokken tot mannen die op papier top zijn. Jij suggereert een deerne. Vlinder voelt zich niet aangetrokken tot deernes. Waarop ik suggereer dat ze zich tot die op-papier-oke kerel ook niet (altijd) aangetrokken voelt dus wat heb je dan te verliezen?
  vrijdag 24 juli 2026 @ 11:57:24 #88
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221418750
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 09:57 schreef AnneX het volgende:
Wat een mooie staarten! 😎 van de roedel.

Vannacht was ik in Berlijn. En logeerde ook bij sigme onderweg 😇
Dat bracht mij vanmorgen bij de vraag wáar tanken trucks eigenlijk?
En tractoren? Wij zien ze nooit bij een tankstation nl.
Ik zie heel vaak trucks bij normale tankstations.

Tractoren tanken volgens mij vaak op de boerderij. Die hebben meestal tanks staan met diesel voor de diverse machines staan.
Spoilers!
pi_221418764
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 10:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Ik was vannacht uiteten met iemand (geen idee wie) die allemaal rotopmerkingen maakte tegen de serveerster. Ik was heel boos _O-
De serveerster was de schoonmaakster *)
pi_221418782
Het roeiapparaat stond al maanden ongebruikt in de tuinkamer.
Weken geleden gecheckt bij g: zal ik die op MP zetten? Want ik zag hem niet meer roeien met steeds die buik/stoma in de weg en andere fysieke ongemakkies.
MP lukte steeds bijna (of we wonen te ver of ze vinden 30 eu teveel geld voor een echt mooi apparaat).
Zegt ie vandeweek: haal m maar van MP. Ik ga weer roeien :o Morgen begint hij ^O^
Vanaf vlg week ook weer samen wandelen.
Deze man :D O+ Gisteravond zelfs tikkie gedanst bij het geweldige concert!
En vanmiddag gaat hij 'gewoon' weer naar zijn vrijwilligerswerk.
Met de auto, niet met de fiets :s)
  vrijdag 24 juli 2026 @ 12:10:53 #91
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221418798
Wat een held heb je toch Blues _O_
Spoilers!
pi_221419260
Die bikkelG _O_

Ik was even geïnfluenced. Kwam een paar keer wat dingen tegen met rijstvellen. Die bleek ik (enigszins over datum) in huis te hebben. Die een badje van geklutst ei gegeven, dan worden ze zacht dan een blok kaas erin en het ding oprollen (2 vellen) dan moeten er nog sesamzaadjes over (had ik niet) en evt wat kruiden (minder chilivlokker was beter geweest :D ). Dit ding insprayen met olie en dan 14 minuten op 200 in de airfryer.
Het was lekker maar niet ‘dit maak ik meteen nog een keer” lekker. M’n boterham met kaas en komkommer erna was ook gewoon erg lekker
pi_221419851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Die bikkelG _O_

Ik was even geïnfluenced. Kwam een paar keer wat dingen tegen met rijstvellen. Die bleek ik (enigszins over datum) in huis te hebben. Die een badje van geklutst ei gegeven, dan worden ze zacht dan een blok kaas erin en het ding oprollen (2 vellen) dan moeten er nog sesamzaadjes over (had ik niet) en evt wat kruiden (minder chilivlokker was beter geweest :D ). Dit ding insprayen met olie en dan 14 minuten op 200 in de airfryer.
Het was lekker maar niet ‘dit maak ik meteen nog een keer” lekker. M’n boterham met kaas en komkommer erna was ook gewoon erg lekker
Haha geïnfluenced :D

Ik ook! Sta/ga Saotosoep te maken.
Omdat t op feesboek hep gestaan :D

https://www.facebook.com/share/p/19BrgVU9Wk/
pi_221420017
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 11:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nou. Vlinder voelt zich vaker niet aangetrokken tot mannen die op papier top zijn. Jij suggereert een deerne. Vlinder voelt zich niet aangetrokken tot deernes. Waarop ik suggereer dat ze zich tot die op-papier-oke kerel ook niet (altijd) aangetrokken voelt dus wat heb je dan te verliezen?
Dat was helder :Y

Maar de
Als nu.
?
  vrijdag 24 juli 2026 @ 15:08:12 #95
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221420152
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 14:12 schreef Blues het volgende:

[..]
Haha geïnfluenced :D

Ik ook! Sta/ga Saotosoep te maken.
Omdat t op feesboek hep gestaan :D

https://www.facebook.com/share/p/19BrgVU9Wk/
Ik laat me niet door Kaatje influencen. Al zijn kaas en deeg wel mijn favorietie voedsels.

Ik heb ook saoto op de planning staan. Volgende week donderdag hopelijk naar de kippenboer, dat weekend een hele kip op de bbq en daarna saoto maken van het karkas.
Spoilers!
pi_221420619
Recepten O+ vooral bakken.
Vandaag ook eens opgeruimd en gerubriceerd en opgeslagen.
Vooral met lemon.
Blijkbaar moet ik op zoek naar Meyer lemons 😇 om zelf eens lemon curd te maken volgens het recept van Gemma https://www.biggerbolderb(...)-meyer/#recipe-video
Niet / nauwelijks in Nederland verkrijgbaar. Dan maar een boom😂 uit het tuincentrum.
pi_221420620
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik laat me niet door Kaatje influencen. Al zijn kaas en deeg wel mijn favorietie voedsels.

Ik heb ook saoto op de planning staan. Volgende week donderdag hopelijk naar de kippenboer, dat weekend een hele kip op de bbq en daarna saoto maken van het karkas.
Kaas in bladerdeeg is lekkerder en minder werk en minder rommel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 juli 2026 @ 15:58:33 #98
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221420646
Leuke route in Barreltown.
Daarna om 12.15u Paleis Noordeinde. Leuk om het Paleis van binnen te zien. Alle bekende plekken en ook onbekende in beeld.

Daarna naar de Koninklijke Stallen. Daar stonden de koetsen, auto's, paarden, bus enz enz enz. Bij beiden eerst kaartje scannen en daarna je ID door een apparaat. Genoeg personeel in wat voor een pak dan ook aanwezig. Leuke dag Den Haag zo :).

Ook nog een paar Musea gezien van hee die ken ik niet, daar moet ik nog een keertje heen. Mesdag Collectie bijvoorbeeld. Die Panorama ken ik wel, maar de rest... geen idee :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221420654
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oh klinkt lekker, ik heb nu scharrel kipdijfilet in de pan.
Karkas klinkt beter.
Maar dit is mijn saoto-ontgroening :D :P
pi_221420659
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 15:50 schreef AnneX het volgende:
Recepten O+ vooral bakken.
Vandaag ook eens opgeruimd en gerubriceerd en opgeslagen.
Vooral met lemon.
Blijkbaar moet ik op zoek naar Meyer lemons 😇 om zelf eens lemon curd te maken volgens het recept van Gemma https://www.biggerbolderb(...)-meyer/#recipe-video
Niet / nauwelijks in Nederland verkrijgbaar. Dan maar een boom😂 uit het tuincentrum.
g smeert lemoncurd op zijn pannenkoekjes😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')