abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221414123
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:11 schreef Blues het volgende:

[..]
He jammer.
En vrienden heb je genoeg zeker :s)
Ja, en dat was voor ons beide ook niet waar we naar op zoek zijn :)

quote:
Hij verbaast de artsen ook met dit snelle herstel. Nu doet ie ook wel dingen op wilskracht maar het gaat echt goed.
Vanavond samen nnar de voorstelling in Caprera en morgen gaat ie zelf(s) 3 uurtjes werken daar :o
*O* O+
pi_221414170
Wat goed en fijn zeg, werken morgen.
Begrijpelijk dat artsen met verbazing naar hem kijken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_221414216
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oehoeh, het citroenijs is oh zo lekker. Nu 6 porties en straks nog een grote portie maken (recept was voor een grotere ijsmachine dus moet het in 2x. Volgende week nog chocoladeijs maken. Neem aan dat er wel wat overblijft na het eetclub etentje
Mijn geliefde combo: bolletje citroenijs onder en (pure) chocolade bovenop in een wafel. :Y)

Myraela: de laatste loodjes. Succes. 🍀

Golfer is een baas w/

Oh ja. Er kwam een pakje van ver weg uit Australië.
Een prachtige zijden shawl. O+ Althans dat vind ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221414285
Very bright! Very.... very colourful! :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221414306
Prachtige shawl, heerlijke kleuren
pi_221414387
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Je snapt m'n punt niet volgens mij.
Ik zei al dat ik inhoudelijk best snap wat je eraan irriteert.
Het ging me erom dat je eerst zegt dat iedereen het op zn eigen manier moet doen en dat dat prima is. En een witregel verder ga je helemaal los op hoe anderen het doen, wat niet per se samen te vatten is als 'prima' :P . Het ging me dus om die tegenstrijdigheid zo binnen dezelfde post.
[..]
Ik had twee weken geleden op donderdag een date en op vrijdag met een ander. Met die van donderdag ging ik gister jeu de boulen, die van vrijdag niet nogmaals mee afgesproken. Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij. Geen enkel sprankje fysieke aantrekkingskracht, spanning, whatever. Hij ook niet, dus dat was dan wel weer fijn, dat we op een lijn zaten daarin. Dus nu moet ik weer nieuwe dates zoeken }:|
Dat is jou mening. Dat ik vind dat ieder het op zn eigen manier doet betekent niet dat ik er niks van mag vinden.
Het gaat er wel om dat ik mijn mond hou tegen die gene en het die persoon het laat doen zoals die het wil, hun keuze maar val mij er niet mee lastig dat ik het anders doe.
De moeder maffia vind dat ze je gelijk moeten vertellen hoe jij het zou moeten doen en dat gebeurde in die klas heel erg.

[ Bericht 3% gewijzigd door Goitske op 23-07-2026 18:11:06 ]
pi_221414395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:05 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik had me dus de hele tijd ingesteld op inleiden met 38 weken vanwege zwangerschapsdiabetes. Want dat was m’n eerste bevalling. Maar deze week wel weer diabetes, maar onder controle qua waardes en groei dus gewoon afwachten. Uiteraard was ik daarover best even teleurgesteld. En nu voelt het vanaf 38 weken al alsof ik ver overtijd ben.
Ik had bij de oudste met 39 weken steeds voorweeën. Ik heb twee weken en een dag gedacht dat het nu toch écht bijna ging beginnen :') mindset doet een hoop. Hou vol! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221414557
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 18:02 schreef Goitske het volgende:

[..]
Dat is jouw mening. Dat ik vind dat ieder het op zn eigen manier doet betekent niet dat ik er niks van mag vinden.
Het gaat er wel om dat ik mijn mond hou tegen die gene en het die persoon het laat doen zoals die het wil, hun keuze maar val mij er niet mee lastig dat ik het anders doe.
De moeder maffia vind dat ze je gelijk moeten vertellen hoe jij het zou moeten doen en dat gebeurde in die klas heel erg.
Dan interpreteerde ik wat je typte denk ik anders dan wat je ermee bedoelde.

Inderdaad lekker kleurig @AnneX!

[ Bericht 13% gewijzigd door vlindertje89 op 23-07-2026 18:56:42 ]
pi_221414723
Avond!

Hey leuk je weer eens te zien @Myraela !

Weekend 8-)
Morgen wel heul vroeg op om C. naar het station te brengen… maar goed, heb ik nog wat aan m’n dag zullen we maar zeggen.

En ik heb weer eens een oppashond. Dus kan genoeg aan m’n conditie werken :P

Verder rammelen m’n eierstokken niet echt na al deze verhalen :+
(Hoewel ik wel wat viezigheid gewend ben. En het is vast anders als het je eigen kind is….. maar aan snot/kots/poep van een kind van ander heb ik nooit kunnen wennen. )
pi_221414792
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2026 19:11 schreef Candaasje het volgende:
En ik heb weer eens een oppashond
Wij hadden gepland nu naast onze eigen hond 3 weken onze oppashond te hebben, en tegen de principes in daarbinnen ook nog 5 dagen de schattige hond te logeren. Dus 3 in totaal.

Maarrrrrrr toen kregen we puppies en hebben wij niet 1 eigen hond maar 2 eigen hond en heeft de oppashond ook een van de puppies geadopteerd. Dus nu hebben we er vijf. Vijf!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221414959
Vijf honden :o oef

Vanavond zo lekker gegeten. Paar maanden geleden had ik een heerlijke bolognese saus gemaakt en ook wat ingevroren . Paar weken geleden een deel gegeten maar totaal niet lekker. Maar toen, bleek later, was ik waarschijnlijk al ziek. Nu van het laatste deel voor 2 dagen lasagne gemaakt en gesmuld. Met wat citroenijs als dessert. Ik waande me in Italie
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juli 2026 @ 19:54:07 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221415003
WB Myraela :)

Weekend *O*.
Het is duidelijk vakantie. Kon gewoon iedere dag op normale tijd naar huis :+.
Morgen naar Willem-Alexander w/, nou ja het Werkpaleis. Noordeinde dus.
En daarvoor een wandeling door Barreltown.

En volgende week een korte week. Drie dagen werken :7
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221415148
Vijf! honden in huis
Veel plezier sigme w/

Best prettig rustig op de weg hè in de vakantie…
@borisz Dacht ik komoot te gebruiken voor de fietstochten volgende week.
Kan er geen wijs uit. -O-
Dan dus gewoon met anwb eropuit.nl op de fiets.
pi_221415231
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij.
Dat heb je keer op keer of niet?

Misschien moet je eens een gezellige deerne proberen *)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 juli 2026 @ 20:27:23 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221415411
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:08 schreef AnneX het volgende:

Best prettig rustig op de weg hè in de vakantie…
@:borisz Dacht ik komoot te gebruiken voor de fietstochten volgende week.
Kan er geen wijs uit. -O-
Dan dus gewoon met anwb eropuit.nl op de fiets.
Eigen route of een bestaande gpx?
Ik moet zeggen ik plan nooit mn eigen routes, maar download de routes altijd van elders en die zet ik in Komoot.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221415466
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat heb je keer op keer of niet?

Misschien moet je eens een gezellige deerne proberen *)
Jup. Of nou ja, ze zijn niet altijd op papier alles waar ik naar zoek, maar dat ik er niks noppes nada bij voel wat betreft spanning of fysieke aantrekking heb ik inderdaad wel eigenlijk elke keer. En ik wéét dat ik dat wel direct bij iemand kan hebben. Was toen met die hockeyscharrel bv wel heel erg. En met een hockeybroekie waar ik daarna wel eens op hockeyfeest mee getongd heb ook. Nou was dat beide dan ook wel weer alleen maar dat :+ (en was die tweede sowieso te jong voor iets serieus). Ik heb sindsdien met maar twee van mn dates gezoend, maar ook dat was dan op hun initiatief en voelde ik dan eigenlijk niks bij.

Weet alleen niet of dat opgelost wordt door met een vrouw te daten, want vooralsnog nooit lichamelijk aangetrokken geweest tot / romantische gevoelens gehad voor een vrouw :D .

Klinkt goed @Kaatje1!

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 23-07-2026 20:35:57 ]
pi_221415482
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:24 schreef AnneX het volgende:

[..]
Mijn geliefde combo: bolletje citroenijs onder en (pure) chocolade bovenop in een wafel. :Y)

Ik heb dit vandaag nog gegeten :9 De ijsmeneer zei dat het maar goed was dat ik de volgorde benoemde want anders was het andersom op het hoorntje gedaan. Chocoladeijs (room) is zwaarder dan citroenijs (sorbet) was zijn logica.

Mooie sjaal, past goed bij je.
Spoilers!
pi_221415515
Ik heb nu al twee keer bij mn favo ijskar citroen-basilicum ijs gehaald en dat is me toch lekker.. terwijl citroen normaal gesproken niet een smaak is die ik als eerste zou kiezen. Dus gooi er eens basilicum doorheen bij een klein deel @Kaatje1, misschien vind jij het ook lekker!
pi_221415649
pi_221415738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nu al twee keer bij mn favo ijskar citroen-basilicum ijs gehaald en dat is me toch lekker.. terwijl citroen normaal gesproken niet een smaak is die ik als eerste zou kiezen. Dus gooi er eens basilicum doorheen bij een klein deel @:Kaatje1, misschien vind jij het ook lekker!
Da’s voor de volgende keer wel een idee. Ik hou van basilicum
pi_221415747
Sliptong :9 was het ook lekker @Dr_Flash ? Ziet er in elk geval uit als een gezellige dag zo!
pi_221415764
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Sliptong :9 was het ook lekker @:Dr_Flash ? Ziet er in elk geval uit als een gezellige dag zo!
Heerlijk! :9
pi_221415988
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Jup. Of nou ja, ze zijn niet altijd op papier alles waar ik naar zoek, maar dat ik er niks noppes nada bij voel wat betreft spanning of fysieke aantrekking heb ik inderdaad wel eigenlijk elke keer. En ik wéét dat ik dat wel direct bij iemand kan hebben. Was toen met die hockeyscharrel bv wel heel erg. En met een hockeybroekie waar ik daarna wel eens op hockeyfeest mee getongd heb ook. Nou was dat beide dan ook wel weer alleen maar dat :+ (en was die tweede sowieso te jong voor iets serieus). Ik heb sindsdien met maar twee van mn dates gezoend, maar ook dat was dan op hun initiatief en voelde ik dan eigenlijk niks bij.

Weet alleen niet of dat opgelost wordt door met een vrouw te daten, want vooralsnog nooit lichamelijk aangetrokken geweest tot / romantische gevoelens gehad voor een vrouw :D .

Klinkt goed @:Kaatje1!
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nu O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221416314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:27 schreef borisz het volgende:

[..]
Eigen route of een bestaande gpx?
Ik moet zeggen ik plan nooit mn eigen routes, maar download de routes altijd van elders en die zet ik in Komoot.
Het gaat om een bestaande gpx via de anwb waarmee ik niet kan omgaan.
In ieder geval laat ik de knooppunten route rechts/links liggen en ga eropuit.nl w/
pi_221416782
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb dit vandaag nog gegeten :9 De ijsmeneer zei dat het maar goed was dat ik de volgorde benoemde want anders was het andersom op het hoorntje gedaan. Chocoladeijs (room) is zwaarder dan citroenijs (sorbet) was zijn logica.

Mooie sjaal, past goed bij je.
Ik noem altijd het ijs dat ik onderin wil als eerste en vind het zo onnoemelijk kut als de ijsschepper dan zonder overleg de volgorde wijzigt }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')