Ja, en dat was voor ons beide ook niet waar we naar op zoek zijnquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:11 schreef Blues het volgende:
[..]
He jammer.
En vrienden heb je genoeg zeker
quote:Hij verbaast de artsen ook met dit snelle herstel. Nu doet ie ook wel dingen op wilskracht maar het gaat echt goed.
Vanavond samen nnar de voorstelling in Caprera en morgen gaat ie zelf(s) 3 uurtjes werken daar
Mijn geliefde combo: bolletje citroenijs onder en (pure) chocolade bovenop in een wafel.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oehoeh, het citroenijs is oh zo lekker. Nu 6 porties en straks nog een grote portie maken (recept was voor een grotere ijsmachine dus moet het in 2x. Volgende week nog chocoladeijs maken. Neem aan dat er wel wat overblijft na het eetclub etentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is jou mening. Dat ik vind dat ieder het op zn eigen manier doet betekent niet dat ik er niks van mag vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet volgens mij.
Ik zei al dat ik inhoudelijk best snap wat je eraan irriteert.
Het ging me erom dat je eerst zegt dat iedereen het op zn eigen manier moet doen en dat dat prima is. En een witregel verder ga je helemaal los op hoe anderen het doen, wat niet per se samen te vatten is als 'prima'. Het ging me dus om die tegenstrijdigheid zo binnen dezelfde post.
[..]
Ik had twee weken geleden op donderdag een date en op vrijdag met een ander. Met die van donderdag ging ik gister jeu de boulen, die van vrijdag niet nogmaals mee afgesproken. Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij. Geen enkel sprankje fysieke aantrekkingskracht, spanning, whatever. Hij ook niet, dus dat was dan wel weer fijn, dat we op een lijn zaten daarin. Dus nu moet ik weer nieuwe dates zoeken
Ik had bij de oudste met 39 weken steeds voorweeën. Ik heb twee weken en een dag gedacht dat het nu toch écht bijna ging beginnenquote:Op donderdag 23 juli 2026 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had me dus de hele tijd ingesteld op inleiden met 38 weken vanwege zwangerschapsdiabetes. Want dat was m’n eerste bevalling. Maar deze week wel weer diabetes, maar onder controle qua waardes en groei dus gewoon afwachten. Uiteraard was ik daarover best even teleurgesteld. En nu voelt het vanaf 38 weken al alsof ik ver overtijd ben.
Dan interpreteerde ik wat je typte denk ik anders dan wat je ermee bedoelde.quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Dat ik vind dat ieder het op zn eigen manier doet betekent niet dat ik er niks van mag vinden.
Het gaat er wel om dat ik mijn mond hou tegen die gene en het die persoon het laat doen zoals die het wil, hun keuze maar val mij er niet mee lastig dat ik het anders doe.
De moeder maffia vind dat ze je gelijk moeten vertellen hoe jij het zou moeten doen en dat gebeurde in die klas heel erg.
Wij hadden gepland nu naast onze eigen hond 3 weken onze oppashond te hebben, en tegen de principes in daarbinnen ook nog 5 dagen de schattige hond te logeren. Dus 3 in totaal.quote:
Dat heb je keer op keer of niet?quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar ondanks dat die van gister op papier alles is waar ik naar op zoek ben, voelde ik er niks bij.
Eigen route of een bestaande gpx?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:08 schreef AnneX het volgende:
Best prettig rustig op de weg hè in de vakantie…
@:borisz Dacht ik komoot te gebruiken voor de fietstochten volgende week.
Kan er geen wijs uit.![]()
Dan dus gewoon met anwb eropuit.nl op de fiets.
Jup. Of nou ja, ze zijn niet altijd op papier alles waar ik naar zoek, maar dat ik er niks noppes nada bij voel wat betreft spanning of fysieke aantrekking heb ik inderdaad wel eigenlijk elke keer. En ik wéét dat ik dat wel direct bij iemand kan hebben. Was toen met die hockeyscharrel bv wel heel erg. En met een hockeybroekie waar ik daarna wel eens op hockeyfeest mee getongd heb ook. Nou was dat beide dan ook wel weer alleen maar datquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb je keer op keer of niet?
Misschien moet je eens een gezellige deerne proberen
Ik heb dit vandaag nog gegetenquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mijn geliefde combo: bolletje citroenijs onder en (pure) chocolade bovenop in een wafel.![]()
Da’s voor de volgende keer wel een idee. Ik hou van basilicumquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:34 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nu al twee keer bij mn favo ijskar citroen-basilicum ijs gehaald en dat is me toch lekker.. terwijl citroen normaal gesproken niet een smaak is die ik als eerste zou kiezen. Dus gooi er eens basilicum doorheen bij een klein deel @:Kaatje1, misschien vind jij het ook lekker!
Heerlijk!quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Sliptongwas het ook lekker @:Dr_Flash ? Ziet er in elk geval uit als een gezellige dag zo!
In het ergste geval eindig je op hetzelfde punt als nuquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jup. Of nou ja, ze zijn niet altijd op papier alles waar ik naar zoek, maar dat ik er niks noppes nada bij voel wat betreft spanning of fysieke aantrekking heb ik inderdaad wel eigenlijk elke keer. En ik wéét dat ik dat wel direct bij iemand kan hebben. Was toen met die hockeyscharrel bv wel heel erg. En met een hockeybroekie waar ik daarna wel eens op hockeyfeest mee getongd heb ook. Nou was dat beide dan ook wel weer alleen maar dat(en was die tweede sowieso te jong voor iets serieus). Ik heb sindsdien met maar twee van mn dates gezoend, maar ook dat was dan op hun initiatief en voelde ik dan eigenlijk niks bij.
Weet alleen niet of dat opgelost wordt door met een vrouw te daten, want vooralsnog nooit lichamelijk aangetrokken geweest tot / romantische gevoelens gehad voor een vrouw.
Klinkt goed @:Kaatje1!
Het gaat om een bestaande gpx via de anwb waarmee ik niet kan omgaan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Eigen route of een bestaande gpx?
Ik moet zeggen ik plan nooit mn eigen routes, maar download de routes altijd van elders en die zet ik in Komoot.
Ik noem altijd het ijs dat ik onderin wil als eerste en vind het zo onnoemelijk kut als de ijsschepper dan zonder overleg de volgorde wijzigtquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dit vandaag nog gegetenDe ijsmeneer zei dat het maar goed was dat ik de volgorde benoemde want anders was het andersom op het hoorntje gedaan. Chocoladeijs (room) is zwaarder dan citroenijs (sorbet) was zijn logica.
Mooie sjaal, past goed bij je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |