abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221404513
Wij zijn gebonden aan eind juli- begin augustus (bouwvak), hebben in elk geval 3 weken en hopelijk 4 weken en zouden graag es naar Zuid Amerika willen, maar qua reistijd is dit wat lastiger.. Brazilië is een optie maar zijn grote afstanden en meerdere binnenlandse vluchten nodig wat het ook duur maakt (Pantanal trekt ons niet).

We houden van mooie rotsachtige formaties, bergen, leuke stadjes, paar dagen mooi strand.
Evt. uitstapje naar Salar de Uyuni in Bolivia maar moet me nog verdiepen in een route/afstsnden.

Ik zit nu te kijken naar Chili. Iemand die ervaring heeft met een rondreis in onze zomer en wil laten weten hoe het was? Ook qua temperatuur? Kun je wel meestal in korte broek lopen en zwemmen bij bijv. Baja Inglesia? Een keer lange broek is geen probleem maar liever niet dagenlang alleen maar in de winterjas zeg maar. Een keer een vestje mee is geen probleem.

Of moet ik echt alleen maar dikke truien en muts en handschoenen mee?
Is Chili een geschikte bestemming of toch zoeken naar een andere bestemming?
pi_221411730
Ik heb geen ervaring met Chili. Wel met Peru en dat vond ik fantastisch. Een van mijn mooiste reizen ooit. En afstanden zijn ook niet te groot. Het heeft ook fantastische bergen en rotsen met Machu Picchu en de Colca Canyon. Peru heeft natuur, een geweldige cultuur. Iets wat je in Europa niet meer tegenkomt. Lieve mensen en lekker eten. Ik ken ook niemand die in Chili is geweest, dus daar kan ik je niet mee helpen :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')