En al die petten/mutsen en hoeden die toen gangbaar waren.quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Praten, lezen, kaartje leggen. Moeder stopte de sokken, vader stopte zijn pijpje.
+ Vreemdgaan, roddelen, kinderen liepen dagelijks naar school (2 uur heen, 2 uur terug)quote:Op woensdag 22 juli 2026 00:13 schreef Hiddendoe het volgende:
Praten, lezen, kaartje leggen. Moeder stopte de sokken, vader stopte zijn pijpje.
Nee, dit kan niet. Vreemdgaan (alsof dat niet iets van alle tijd is). En een autoluwe maatschappij...Wat mankeert daar precies aan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:22 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
+ Vreemdgaan, roddelen, kinderen liepen dagelijks naar school (2 uur heen, 2 uur terug)
Ik weet wel zeker dat er toen meer (rond)geneukt en -geluld werd.quote:Op woensdag 22 juli 2026 03:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Vreemdgaan (alsof dat niet iets van alle tijd is). En een autoluwe maatschappij...Wat mankeert daar precies aan?
Autoluw? Op een paar gefaalde experimenten in de jaren 70 na welquote:Op woensdag 22 juli 2026 04:04 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat er toen meer (rond)geneukt en -geluld werd.
Autoluw
Er werd sowieso meer geneukt. Mannen hadden betere testosteron waardes en de vrouwen hadden ook een minder verneukte hormoonhuishouding.quote:Op woensdag 22 juli 2026 04:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Autoluw? Op een paar gefaalde experimenten in de jaren 70 na wel![]()
En op basis waarvan jij denkt te weten wie meer buiten de deur neukte wanneer gaan we maar niet in.
Maar wat daar dan slecht aan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 04:16 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Er werd sowieso meer geneukt. Mannen hadden betere testosteron waardes en de vrouwen hadden ook een minder verneukte hormoonhuishouding.
Ik heb helemaal geen waardeoordeel gegeven in mijn reactie op Hiddendoe.quote:
Mag ik hieruit concluderen dat neuken geen nostalgische gevoelens bij je oproept?quote:Op woensdag 22 juli 2026 04:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zal eens niet zijn. Spapaars opent een leuk topic met foto's die bij mij nostalgie opwekken.
Nauwelijks drie uurtjes later gaat het (alweer) over neuken.
En immigratie, niet te vergeten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 04:48 schreef Hiddendoe het volgende:
Het zal eens niet zijn. Spapaars opent een leuk topic met foto's die bij mij nostalgie opwekken.
Nauwelijks drie uurtjes later gaat het (alweer) over neuken.
Yes, hier net zo. De oma van mijn moeder verloor beide ouders op ongeveer diezelfde leeftijd. En ik vond eens ergens de stamboom van die overgrootmoeder terug en haar moeder had ook een reeks kinderen gekregen die redelijk vroeg overleden waren. Voordat penicilline bestond was je een beetje aan de goden overleefd en kanker was al helemaal een doodsvonnis tot laat in de twintigste eeuw.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:59 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik naar mijn eigen voorouders kijk, concludeer ik dat het leven in elk geval niet zorgeloos was.
Mijn overgrootmoeder kreeg 10 kinderen waarvan er 6 binnen een paar jaar dood waren. Ze stierf zelf op 36-jarige leeftijd. De andere oma van mijn moeder is ook 36 geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |