WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Ik stel voor dat @AllesKaputt zich even aanmeldtquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er zit weinig humor in de kopgroep.
Uit de privécollectie van Karrel?quote:
Charmezanger. Man van het volk.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
@:AllesKaputt kent ook nog een Heesters
Jopie!quote:
Ik vertrouw die oplichtersbende voor geen centimeter, mooi niet dat die mijn 0049 nummer krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik stel voor dat @:alleskaputt zich even aanmeldt
De stagiair doet de vragen bij de KOPGROEP?quote:De Tour de France Femmes 2026 gaat van start op 1 augustus.
📌 In welke stad vindt de Grand Départ plaats?
Lyon
Parijs
Geneve
Ik zag je blazen!quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:51 schreef Dutch_view het volgende:
Karrel stelt Helene gerust, ze hoeft niet zenuwachtig te zijn.
Overgewaaid uit de edele dartssport!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:00 schreef Faraday01 het volgende:
Die overhemden met sponsoring zijn het toppunt van proletarisme.
Welke ploeg trapt daar inquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:00 schreef Felagund het volgende:
Dat zou mooi zijn, Jules Hesters in de World Tour.
Alpecin? Of Lotto Intermarche?quote:
Dat vind er ik dus echt weer eentje voor de Roodhooftjes. Random Balwaazebagger laten uitgroeien tot een lead-out van wereldklasse.quote:
Geen kritische vraag gehad van Bart Aarslikkerquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:05 schreef DiegoFuser het volgende:
Jasper Stuyven met de domste actie van de dag.
Echt niet. Een Odiel kan hij krijgen en anders niks.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
Stuyven verdient inmiddels wel eens een ritzege in de Tour.
Ik sluit het niet uit dat hij die gaat krijgen!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt niet. Een Odiel kan hij krijgen en anders niks.
Jasper gaat niet zo lekker op kritische vragen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen kritische vraag gehad van Bart Aarslikker
Dit was een uitstekend interview.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Jasper gaat niet zo lekker op kritische vragen.
Bekijk deze YouTube-video
Traint hij met Remco of WOUT?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jules Hesters is wel een man met een mening. Bakelmanspotentie.
Of hij moet matties zijn met Widar, dan kan het nogquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:13 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Traint hij met Remco of WOUT?
Anders zien we hem nooit meer aan tafel.
Met dank aan wie ook al weerquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De afgeschreven Philipsen wordt nu weer op het schild gehesen.
Wint monumenten he! (Eén monument gewonnen, red.)
Mijn team heet wel "Karrel is de beste", dus ik hoop niet dat Karrel dat gaat googelen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel sloopt de criticasters.
Stijn doet er een schepje bovenop.
Stekenzot.
We hopen dat ze nooit WLR ontdekken.
Want Jasper sprintte helemaal niet achteruitquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel sloopt de criticasters.
Stijn doet er een schepje bovenop.
Stekenzot.
We hopen dat ze nooit WLR ontdekken.
Die gaat ook nog altijd snoeihard naar beneden!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:17 schreef Faraday01 het volgende:
Moeilijk daalt, dat is het understatement van het jaar
Nog even en zondag moet Matje zijn benen stilhoudenquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel wil graag aanstippen dat het puntensysteem oneerlijk is.
Pogacar ookquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Helene heeft inmiddels een grote motor
Dat wil Karrel wel maar dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:20 schreef Felagund het volgende:
In de slotrit zal Matje waarschijnlijk ook weer als slaaf mogen dienen.
Groene trui is veel waard, ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat wil Karrel wel maar dat gaat niet gebeuren
Ceausescu?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Szura het volgende:
Weten jullie wie ook een plek in stilte en eenvoud had?
Napoleon!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Szura het volgende:
Odiel?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Szura het volgende:
Willem-Alexander?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:25 schreef Szura het volgende:
Hier gaat de volgende Reizen Waes naar toe.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
55% alcohol, iets voor Karrel lijkt me.
Robbie de Hond, dan had er dus echt helemaal niemand zin in Sammy.quote:
Tips gekregen van Bert de Backer?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Maarten zijn kuif staat waanzinnig op punt.
Wie is Robbe Dhondt?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:29 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Slomo.
Tingeltangel muzakje.
Ongemakkelijk naast elkander zitten.
De Roodhooftjes denken wel aan de sponsors en de beeldvorming. En morgen hoeft Philipsen alleen maar de bus te volgen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gummibeer heeft wéér een ritwinnaar te pakken.
Een filmpje van 5 seconden!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:33 schreef Felagund het volgende:
Ik krijg nu een bericht in de KOPGROEP dat Jasper zo dadelijk bij Maarten zit! Ben benieuwd.
Opdracht van de ploegleiding.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:38 schreef DiegoFuser het volgende:
Chapeau voor Wellens dat hij erbij is gebleven.
Jules heeft de hele buurt bij elkaar geschreeuwd.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
Op 5 juli won jij in Portugal met overmacht! Jules zat live te kijken.
Nog 1!quote:
Gewoon een feitelijke constatering van Karrel.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:44 schreef DiegoFuser het volgende:
Jilke Michielsen.
Tegen wie Karrel aan tafel ooit zei. Je hebt kanker, maar je kan nu wel lekker veel koers kijken.
Bittner heeft er al 95!quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:48 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Picnic eigenlijk al 100 uci punten gehaald in de Tour dit jaar
"Ik heb hier een brief voor m'n moeder, die hoog in de hemel is"quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Robbe kreeg een bericht van een moeder.
Dat was het ook volgens mij...quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:48 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Picnic eigenlijk al 100 uci punten gehaald in de Tour dit jaar
Heeft Koplacky dat gezegd?quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sandrine Tas. Onder de indruk van?
Ik heb er nog tegen gesprint. Zeker onder de indruk.
Proletariaat is bevestigdquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dannie Vera.
Ik ken het niet. Ik ook niet.
Ik vond Jules en Stijn best leveren. Een heel stuk beter dan ja knikkers Marijn en de flopgast van het seizoen Fabian Cancellara.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:56 schreef Felagund het volgende:
Niet de beste show vandaag, hopelijk wint REMCO morgen weer zodat we weer een topshow krijgen.
We missen een type Wuytsquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vond Jules en Stijn best leveren. Een heel stuk beter dan ja knikkers Marijn en de flopgast van het seizoen Fabian Cancellara.
Ben jij hier in de omgeving @The_Undertonequote:Zin om *Couleur Locale* van dichtbij te ervaren en *deel te zijn van de reportage?* 🎶
Ben je toevallig op reis in Frankrijk én
morgen om *12u in de buurt van Mens*, Frankrijk? 🇫🇷
Kom gerust langs bij Radio Dragon! 📻 💃🏼 *(naast onze opname locatie morgenavond)*
Adres:
📍 Un Lieu Sur Terre – Place de la Halle – 38710 Mens (kant fontein ⛲)
Tot morgen!
Helaas, 504 km hier vandaan 😢quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ben jij hier in de omgeving @:The_Undertone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |