Leuke verzameling.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:09 schreef Karzai het volgende:
Iemand trek in een borrel?
[ afbeelding ]
Recept? Heb hier ook nog een kool liggen waar ik niks meer mee doequote:Op donderdag 30 juli 2026 16:47 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een paar potten 'atjar' gemaakt, met witte kool, winterwortel en rode ui
Hm! Of je was heel boos op die komkommer of je gaat iets als tzatziki maken.quote:
Weckpot, suiker, azijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Recept? Heb hier ook nog een kool liggen waar ik niks meer mee doe
‘Vegageval’quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paprika, ui, rijst en vegagevalwas weer lekker
Haha, het is een recept.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm! Of je was heel boos op die komkommer of je gaat iets als tzatziki maken.
Denk dat woede de meest aannemelijke situatieschets is![]()
Klinkt heel erg goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Haha, het is een recept.
Smashed Cucumbers![]()
Je slaat de komkommers 'plat' snijdt in brokken, zout erover en 10 min uitlekken.
Dressing maken:
Sojasaus, sesamolie, rijstwijn, chiliolie, suiker en paar kleingesneden tenen knoflook.
De uitgelekte komkommer een tijd in de dressing wegzetten in de koelkast om in te trekken.
Op het bord nog wat bosui en sesamzaadjes eroverheen strooien.
Daarbij kocht ik bij de visboer kibbeling van kabeljauw met ravigottesaus.
Prima maaltje![]()
[ link | afbeelding ]
Halve witte kool fijn gesneden (graties gekregen van marktgroenteboer, dus extra lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Recept? Heb hier ook nog een kool liggen waar ik niks meer mee doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |