Ik ken wel een paar VST versterker simulators, namelijk Amplitube en Warp. Deze werken net als een POD of V-Amp, maar dan zonder effecten.
quote:Heb je wel Cubase nodig. (toch?)
Op donderdag 27 februari 2003 09:43 schreef ianweeks het volgende:
Ja ik weet zeker dat er zulke programmas zijn, ik heb ze zelf gebruikt. Ik weet alleen geen namen te noemen. Kijk anders ff in de Software sectie van harmonycentral.com, daar staat vast wel iets.Ik ken wel een paar VST versterker simulators, namelijk Amplitube en Warp. Deze werken net als een POD of V-Amp, maar dan zonder effecten.
hier staan er al een paar tussen, nog niet zo uitgebreid, maar wel heel cool. (zoek ik de pagina op realtime)
quote:http://www.steinberg.net/en/
Op donderdag 27 februari 2003 09:50 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
was cubase?
Fantastisch programma om (oa) muziek op te nemen. En om VSt plugins te "draaien".
quote:de POD - roeleert
Op donderdag 27 februari 2003 09:43 schreef ianweeks het volgende:
...
Ik ken wel een paar VST versterker simulators, namelijk Amplitube en Warp. Deze werken net als een POD of V-Amp, maar dan zonder effecten.
Kijk anders op http://www.line6.com voor een uitgebreide beschrijving.
Via midi moet het mogelijk zijn om een synthesizer of andere geluidsmodule aan te sturen.
Dat is mogelijk als er ook midi input pedalen bestaan die je aan de Midi/Gamepoort van je pc zou kunnen hangen.
Midi is een protocol om muziek dan wel andere signalen aan te sturen.
quote:ligt tog vooral aan de latency van je geluidskaart?
Op donderdag 27 februari 2003 13:59 schreef LenL het volgende:
ik heb ooit zon programma gehad, guitarfxbox ofzo, maar dat werkt niet (goed) onder xp, met windows 98 kon je er leuke dingen mee doen, maar de geluidskwaliteit was rededlijk slecht en het had vertraging. Bij windows xp is het hetzelfde, er is alleen een vertraging van meer dan een halve seconde en daar heb je dus niets aan.
quote:Geinig wel, maar bij mij was het zeer instabiel (zelfs XP craste erop) en echt goed werkte het nie.... Maar dat lag ook aan mijn geluidskaart...
Op donderdag 27 februari 2003 13:50 schreef MurW het volgende:
http://www.lateralsol.com/Guitar Synth
van gitaaraudio --->midi
wel geinig
quote:Nope, Cubase is niet nodig.
Op donderdag 27 februari 2003 09:48 schreef Z het volgende:[..]
Heb je wel Cubase nodig. (toch?)
quote:Het lag volgens mij ook aan windows xp, op windows 98 was het nog wel te doen, maar onder winxp ging het echt niet meer.
Op donderdag 27 februari 2003 14:15 schreef MurW het volgende:[..]
ligt tog vooral aan de latency van je geluidskaart?
maarja vertraging zal je altijd houden...
al komt er een tijd dattie klein genoeg is...
realtime proccesing...
quote:Realtime ja? Vertel
Op donderdag 27 februari 2003 17:02 schreef webfreak het volgende:
In Cool Edit Pro 2.0 kun je ook gewoon realtime effecten op je gitaar zetten
Maarja, een pedaal is gewoon handiger.
Als je bij je bandje repeteert moet je weer die prog daar installeren als ze al een pc in de oefenruimte hebben staan.
quote:Klopt.
dus gewoon een goede soundkaart kopen (niet die creative troep dus
quote:Als je een PC als FX apparaat gaat gebruiken dan verwacht ik toch dat je je eigen PC overal meeneemt. Net zoals met je eigen pedalen/FX processoren.
Op vrijdag 28 februari 2003 23:17 schreef Yokozuna het volgende:Als je bij je bandje repeteert moet je weer die prog daar installeren als ze al een pc in de oefenruimte hebben staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |