Dat zijn stroken van 2 a 3 procent waar je nu 10km aan 4.3% moet doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:28 schreef Marcoss het volgende:
Tarling kan normaal zo'n heuvelachtige tijdrit ook wel aan, al lijkt hij sowieso niet meer de tijdritbenen te hebben van destijds
https://www.procyclingsta(...)e-alpes/2024/stage-4
Klopt, maar echt extreem klimwerk waarbij je automatisch de klimmers de voorkeur geeft, is dit toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn stroken van 2 a 3 procent waar je nu 10km aan 4.3% moet doen.
Dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar: Gaat Tarling achter Del Toro eindigen?
Is Remco zijn statement toch aangekomen dat ze er bij hem niet inkomen 's nachts.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco en Pol zijn ook gecontroleerd!
Niet midden in de nacht, aan het eind van de avond, maar toch.
Daar pakte hij toch flink wat tijd op Pogacar in een tijdrit die niet veel langer was. Een minuut of 2. Maar meestal is het in grote rondes toch een ander verhaal. Zeker in de laatste week. In 2024 won Pogacar de afsluitende tijdrit met overmacht. Daar zat toen ook een klimmetje in, al was dat volgens mij iets steiler. Pogacar zal nu ook wel meer getraind hebben op de tijdritfiets, én de Colnago is een stukje lichter dan vorige jaren. Evenepoel zal toch wel de favoriet zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 11:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik hoop dat Remco een topshow opvoert zoals in Rwanda en Pogacar wederom degradeert tot een nietszeggende amateur in deze discipline.
Door de startvolgorde zal het helaas niet zo mooi worden als toen, dus daarom nog een reden om de mooiste beelden uit de koers binnen tijdperk van het gedrocht te herbekijken.
https://youtube.com/shorts/BBm3-mZpJgU?si=QfUwH4-mPUFrBSPG
Ja, ik weet wel wat ik had gedaan als ik bij de ITA werkte.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is Remco zijn statement toch aangekomen dat ze er bij hem niet inkomen 's nachts.
Picnic-PostNL ook! "Ernstige en consistente verdenkingen"!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wist u dat...quote:Op dinsdag 21 juli 2026 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:(...)
“Er bestaan dopingproducten die maar een drietal uur in het bloed zitten” zegt Oliver Naesen. “Ik hoor dat ze zoeken naar groeihormoon. Het is de eerste keer dat ik daar iets over hoor: de jacht op groeihormoon.”
“In hoeverre moet je renners op elk moment van de dag controleren? Als er effectief dopingproducten bestaan die maar drie uur in je bloed zitten, dan is dat misschien wel verleidelijk”, gaat Naesen verder. “Dopinginstanties moeten ook wel controleren op een moment dat het belangrijk is. En toch heb ik totaal geen weet dat er doping in het peloton zou zitten.”
(...)
Mou is Pogacar ook al weken aan het bashen, dat hij een enorme cuck is. Hij zei ook dat Vingegaard finaal door het ijs ging zakken in deze Tour. Dus of we hem zomaar moeten geloven of zelfs serieus moeten nemen, betwijfel ik.quote:
Als er dopingproducten zijn die maar 3 uur in je bloed zitten moet je gewoon testen tijdens de rit.quote:
De doping helpt vast een stuk langer, maar is maar 3 uur opspoorbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er dopingproducten zijn die maar 3 uur in je bloed zitten moet je gewoon testen tijdens de rit.
Maar ja dat stuit wellicht ook op wat praktische bezwaren
Dat deden ze in de Armstrong-tijd toch al, dat ze vlak voor de rit de rode bloedlichaampjes erin deden en die er dan meteen na de rit weer uithaalden? Want meteen na de rit werd nooit bloed afgenomen, alleen urine. Bloedtesten waren doorgaans 's avonds of 's ochtends vroeg. Er was toen zelfs nog die ene Vogezen-rit vlak voor de rustdag waar US Postal zo ongeveer werd weggereden en toen na de rustdag was US Postal opeens weer onverslaanbaar. Blijkbaar hadden ze bij dit rit het bloed er niet in gedaan of waren de nieuwe zakken nog niet aangekomen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als er dopingproducten zijn die maar 3 uur in je bloed zitten moet je gewoon testen tijdens de rit.
Maar ja dat stuit wellicht ook op wat praktische bezwaren
Dat lijkt me bijzonder, maar okee. Wat weet ik er ook vanquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De doping helpt vast een stuk langer, maar is maar 3 uur opspoorbaar
Dat laatste leek me vanaf z'n allereerste post al wel duidelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2026 13:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Mou is Pogacar ook al weken aan het bashen, dat hij een enorme cuck is. Hij zei ook dat Vingegaard finaal door het ijs ging zakken in deze Tour. Dus of we hem zomaar moeten geloven of zelfs serieus moeten nemen, betwijfel ik.
quote:
Dat hebben we gezien aan je resultaten, Oli!quote:En toch heb ik totaal geen weet dat er doping in het peloton zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |