Je hebt nog een echte oude monitor! Ik helaas niet meer. Het is echt aanklooien om dat oude spul goed werkend te krijgen op LCD-monitors. De Amiga heb ik helemaal gemist, omdat ik in die tijd ging emigreren, maar ik moet zeggen dat ik gecharmeerd ben door het primitieve werk, ik doe zelfs nog wat met een oude Wang-emulator. Daarom leer ik ook 6502-assembler op de VIC. Geen sprites en geen legendarische SID-chips, maar een beetje aankachelen met de voorloper van de 64. Wel leuk om te doen, ook omdat er nog veel VIC_20-fanaten zitten in de VS.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nice
Hier ook Commodore al is het meer de Amiga kant van dingen. Heb nog wel een 128D staan met een 1084s Wist je dat het merk vrij recent is overgekocht en dat ze een nieuwe Commodore hebben uitgegeven?
HCC is wel geinig maar tegenwoordig zijn veel meetings online. Amiga 40 ben ik vorig jaar naar geweest, je gaat snel internationaal qua grote meetings.
Bekijk deze YouTube-video
Maar behoud zijn waarde wel redelijk. De lego waar ik vroeger als kind mee speelde is nog steeds te gebruiken icm het huidige en mocht ik ervoor kiezen het te verkopen levert het ook nog wel wat op.quote:
Borduur zelf niet maar heb zo'n klotekat die herkenbare dingen doet..voorheen witte herders gehad en die zijn nog iets lastiger.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben aan het borduren, dan bedenkt 1 van mijn katten dat het leuk is om erop te liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |