abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221398334
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Nice :)

Hier ook Commodore al is het meer de Amiga kant van dingen. Heb nog wel een 128D staan met een 1084s Wist je dat het merk vrij recent is overgekocht en dat ze een nieuwe Commodore hebben uitgegeven?

HCC is wel geinig maar tegenwoordig zijn veel meetings online. Amiga 40 ben ik vorig jaar naar geweest, je gaat snel internationaal qua grote meetings.

Bekijk deze YouTube-video
Je hebt nog een echte oude monitor! Ik helaas niet meer. Het is echt aanklooien om dat oude spul goed werkend te krijgen op LCD-monitors. De Amiga heb ik helemaal gemist, omdat ik in die tijd ging emigreren, maar ik moet zeggen dat ik gecharmeerd ben door het primitieve werk, ik doe zelfs nog wat met een oude Wang-emulator. Daarom leer ik ook 6502-assembler op de VIC. Geen sprites en geen legendarische SID-chips, maar een beetje aankachelen met de voorloper van de 64. Wel leuk om te doen, ook omdat er nog veel VIC_20-fanaten zitten in de VS.
pi_221398370
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 20:40 schreef TLC het volgende:
Lego, tis vrij kostbaar ;(
Maar behoud zijn waarde wel redelijk. De lego waar ik vroeger als kind mee speelde is nog steeds te gebruiken icm het huidige en mocht ik ervoor kiezen het te verkopen levert het ook nog wel wat op.

Eén van mijn hobby's is het ontwikkelen van AI modellen, iets wat ook behoorlijk kostbaar is. En zaken als GPU's behouden hun waarde helaas wat minder goed dan lego en is daarmee een behoorlijke frustratie.
Staatsondermijnende linkse sneuneus en klimaat mongool
pi_221444450
Ik heb genoeg hobby's, maar mijn grootste frustratie met elke hobby is toch vooral wel dat ik een chronisch tijdgebrek heb
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 11:54:42 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221444621
Ik ben aan het borduren, dan bedenkt 1 van mijn katten dat het leuk is om erop te liggen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221444991
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben aan het borduren, dan bedenkt 1 van mijn katten dat het leuk is om erop te liggen.
Borduur zelf niet maar heb zo'n klotekat die herkenbare dingen doet..voorheen witte herders gehad en die zijn nog iets lastiger.
pi_221445006
Mijn grootste frustratie is het tapijt monster. Elke modelbouwer kent het.
  maandag 27 juli 2026 @ 13:08:06 #32
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221445040
retro computers, als iets niet goed werkt kan het OVERAL aan liggen, voeding, geheugen, hdd, lekkende condensatoren.
Drivers zoeken is vaak drama, lukt nu nog wel, maar denk dat over een jaar of 10 echt amper nog iets te vinden is mocht de internet archive offline gaan.
Mensen die kapotte spullen verkopen, laatst 32gb DDR4 gekocht, vol memtest86 errors :'(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221445439
Kleuren leek me leuk dus koop je alchoholmarkers bij de action en en cozy boekjes bij de temu. vandaaruit ga je naar de wat duurdere merken als ohuhu en nog meer cozy boekjes maar nu bij de bruna en amazon. He dat op nummer kleuren is ook leuk maar daar heb je acrylmarkers voor nodig dus hup acrylmarkers van gangua en gelpennen van languo gekocht + meteen twee disney op kleuren op nummer boeken.
Oh ik heb nog wat potloden liggen maar dat zijn van die goedkope die al 20 jaar oud zijn dus hup je koop polychromes van faber, hollbein en tombow en dan niet een paar nee de hele set natuurlijk. maar daar horen wer andere kleurboeken bij dus hup een stuk of 5 johanna basford kleurboeken.
Kom ik een paar weken terug inktracing tegen o dat is weer eens wat anders dus bestel je 2 boeken bji de amazon.
Oh dat 3d boek is ook erg leuk.

Ik koop niets meer want op dit moment heb ik er ff geen zijn meer in.
Als iemand nog alchoholmarkers van de action en ohuhu wil kopen ik DENK dat ik die wegdoe en over ga op kleurpotloden
pi_221445470
Dat ik nooit al m'n boeken kan lezen in m'n leven. En er komen er ook nog eens elke week meer bij.

:'(

En dat ik zo traag ben met breien, dat m'n kinderen het al niet meer passen als een trui eenmaal af is. Maarja, ik denk dat zij dat wel best vinden. :')

Alleen tekenen levert geen frustratie op O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')