[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b] [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
We kozen massaal voor de wereldkampioen en Hij leverde, dat betekent bonuspunten. Verder weinig verschuivingen in de stand, maar dat gaat de komende weken wel gebeuren. Het wordt nu puzzelen in de laatste week, te beginnen met morgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b] [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷