quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad. Zal wel een foute Brabantse persing zijn weer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Mede Brabo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Was weer gezellig, Melting. Leuk dat DJVout nog even op het eind aan de knoppen mag zitten.
Dank je wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:04 schreef livelink het volgende:
Alvast een goede reis gewenst, Melting!
En veel plezier met de Detective DJ11.
Hoop dat je dan wat leuks op de planning hebt.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:05 schreef Shii het volgende:
Was nog een leuk half uurtje dat ik heb meegekregen. Volgend weekend ben ik er denk ik niet bij en de weekenden daarna weet ik nog niet. Maar dankjewel Melting en iedereen voor de gezelligheid en tot een volgende keer!
Is ook helemaal prima hoorquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde net posten dat ik vanavond zou draaien, omdat er niks aangekondigd was.
Dan maar wat anders doen…
Nee, je was net iets eerder dan ik, dus ga je gang…quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is ook helemaal prima hoorVan mij uit is er niets dringends. Dus als je wilt draaien, maak ik met alle plezier plaats.
Vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Ik zou eerst iets bij elkaar moeten zoeken en kan dat ook prima een andere keer doen. Dus als je wilt draaien, be my / our guest.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je was net iets eerder dan ik, dus ga je gang…
Is er iemand met wie je samen kan gaan? Dat maakt het een stukje leuker en geeft je ook een stok achter de deur. Anders zijn groepsleden misschien een idee?quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:29 schreef livelink het volgende:
Wie er vanavond eventueel ook draait, ik kan helaas niet luisteren. Ik ben zo dom geweest om een sportschoolabonnement te nemen en moet helaas dus sporten..
Zoals jullie merken spat het enthousiasme er nog niet helemaal vanaf![]()
Hopelijk komt dat nog. Het is voor het goede doel en ik hoor alleen maar mensen die het zo geweldig vinden (hoewel ik dat nooit helemaal geloof)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |