SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ken het nummer natuurlijk wel. Fijn nummer.quote:
Typische stem wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Alanis Morisette - titel kom ik niet op
Nee, met de trein.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Hoe ga je naar de UK? Met het vliegtuig?
Ja, dat is wel prettiger inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, met de trein.
Lekker relaxed reizen.
Ik ben niet zo van het haasten bij de douane en zo. Nou moet je met de trein ook langs paspoort controle, maar gaat toch anders dan met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel prettiger inderdaad.
Goedenavondquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
-
[..]
[..]
Goedenavond. Ik luister nog even gezellig een half uurtje mee.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik word helemaal lekgeprikt door muggen hier.
We zitten hier al een tijdje. Je bent denk ik tegelijkertijd voetbal aan het kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
Ja..... dat vermoeden heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
We zitten hier al een tijdje. Je bent denk ik tegelijkertijd voetbal aan het kijken.
Het is in ieder geval geen bloedeloze 0-0 wedstrijdquote:
Nee, ik zat wat op NPO Plus te neuzen naar detectives die ik nog niet heb gezien. Ik ga er zo eentje aanzetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
We zitten hier al een tijdje. Je bent denk ik tegelijkertijd voetbal aan het kijken.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:55 schreef livelink het volgende:
I'll see you when I get there - Lou Rawls
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad. Zal wel een foute Brabantse persing zijn weer...
Nee, ik heb het opgezocht. Dat was de officiële titel. Is straattaal. Het is later aangepast naar Get.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Mede Brabo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Was weer gezellig, Melting. Leuk dat DJVout nog even op het eind aan de knoppen mag zitten.
Dank je wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:04 schreef livelink het volgende:
Alvast een goede reis gewenst, Melting!
En veel plezier met de Detective DJ11.
Hoop dat je dan wat leuks op de planning hebt.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:05 schreef Shii het volgende:
Was nog een leuk half uurtje dat ik heb meegekregen. Volgend weekend ben ik er denk ik niet bij en de weekenden daarna weet ik nog niet. Maar dankjewel Melting en iedereen voor de gezelligheid en tot een volgende keer!
Is ook helemaal prima hoorquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde net posten dat ik vanavond zou draaien, omdat er niks aangekondigd was.
Dan maar wat anders doen…
Nee, je was net iets eerder dan ik, dus ga je gang…quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is ook helemaal prima hoorVan mij uit is er niets dringends. Dus als je wilt draaien, maak ik met alle plezier plaats.
Vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Ik zou eerst iets bij elkaar moeten zoeken en kan dat ook prima een andere keer doen. Dus als je wilt draaien, be my / our guest.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, je was net iets eerder dan ik, dus ga je gang…
Is er iemand met wie je samen kan gaan? Dat maakt het een stukje leuker en geeft je ook een stok achter de deur. Anders zijn groepsleden misschien een idee?quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:29 schreef livelink het volgende:
Wie er vanavond eventueel ook draait, ik kan helaas niet luisteren. Ik ben zo dom geweest om een sportschoolabonnement te nemen en moet helaas dus sporten..
Zoals jullie merken spat het enthousiasme er nog niet helemaal vanaf![]()
Hopelijk komt dat nog. Het is voor het goede doel en ik hoor alleen maar mensen die het zo geweldig vinden (hoewel ik dat nooit helemaal geloof)
Groot gelijk. Is het sporten gisteren wel meegevallen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij. Ik ga even het huis uit. Er zijn al de hele week schilders geweest en die geur slaat op mijn keel. Die stoffen, bedoel ik. En dan moet tot vanavond 23.00 alle deuren en ramen ook nog open blijven. Ik wil wel even iets anders.
quote:
Welkom Bos en zorro.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Texas - You can say what you want
quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik blijf dit een aparte naam vinden voor een band uit Schotland
De zangeres heeft nog een ballad opgenomen met Rammstein. Die vind ik best geslaagd. (Stirb nicht vor Mich/Dont die before I do) mocht je hem niet kennen. luister hem maar een keer..quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zeker. Wist niet dat ze daar vandaan kwamen.
Ook nooit meer wat van gehoord, denk ik.
Ben geen Rammstein liefhebber.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De zangeres heeft nog een ballad opgenomen met Rammstein. Die vind ik best geslaagd. (Stirb nicht vor Mich/Dont die before I do) mocht je hem niet kennen. luister hem maar een keer..
Ik weet niet of ze in dezelfde volgorde staan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die linkse heeft nog steeds hetzelfde kapsel
Die had toen toch langer haar? Taylor was datquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die linkse heeft nog steeds hetzelfde kapsel
quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die had toen toch langer haar? Taylor was dat
Die andere heten uit mijn hoofd Zach en Isaac![]()
Ja, dat vind ik echt knap voor nog zo'n 1 hit wonder.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn geheugen is echt goed wat dat betreft
Stefan of Stephanquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt knap voor nog zo'n 1 hit wonder.
Weet je dit zonder op te zoeken?quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stefan of Stephan
Anna
Bouchra
Sita
Rachel
Bart
Martijn
van Starmaker...
En de Kelly Family dan?quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stefan of Stephan
Anna
Bouchra
Sita
Rachel
Bart
Martijn
van Starmaker...
Nee, daar heb ik me echt nooit in verdieptquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit zijn natuurlijk
Mel B
Mel C
Victoria
Geri
en
Emma
Ik denk dat er veel muziek tussen zit die je van horen wel kent, maar misschien niet direct kan labelen.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Will Smith (zonder Tommy Lee Jones) Men in Black
Welkom brother.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:35 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik moet de app maar weer eens opnieuw installeren denk ik, krijg geen meldingen meer
Dat klinkt vast beter dan dit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:39 schreef Melting het volgende:
En Nico & Jos......![]()
Is van een Limburgse variant op dit nummer.
quote:
Dat zijn er in elk geval 2 te veelquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
Deze band heeft toch maar 2 hits gehad?
Of vergis ik me nu?
quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zijn er in elk geval 2 te veel
Ik ken alleen maar Cotton Eye Joe en Wish You Were Here iddquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
Deze band heeft toch maar 2 hits gehad?
Of vergis ik me nu?
Die laatste ken ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Cotton Eye Joe en Wish You Were Here idd
Wish You Were here is meer country, heeft ook helemaal geen house beatquote:Op donderdag 23 juli 2026 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet.
Ik ken alleen nog Pop in an oak. Die klonk zowat hetzelfde als Cotton eye Joe.
Wellicht dat het me daarom niets zegt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wish You Were here is meer country, heeft ook helemaal geen house beat
En dat terwijl er in die tijd ook best goede muziek werd gemaakt.quote:
De mijne ook niet, zorro.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beckie Bell - Stepping out tonight
Extra knap dus.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom ik dit nog weet, snap ik ook niet
Die band ken ik niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden de bassist live gezien in 013. Met de Winery Dogs, waar ook Dream Theater- drummer Mike Portnoy deel van uitmaakt...
Rock/Hard rock hebben wel een paar leuke nummers. Vond het ook een leuk optreden..quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Die band ken ik niet.
Wat voor muziek spelen ze?
Jij kende ze al, of kwam het toevallig zo uit?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rock/Hard rock hebben wel een paar leuke nummers. Vond het ook een leuk optreden..
Richie Kotzen zit daar ook in toch? Heeft ook een tijdje bij Mr. Big gespeeld.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden de bassist live gezien in 013. Met de Winery Dogs, waar ook Dream Theater- drummer Mike Portnoy deel van uitmaakt...
En meneer Kotzen treedt tegenwoordig ook regelmatig op met Adrian Smith. En laat dat nou 1 van de gitaristen van Iron Maiden zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Richie Kotzen zit daar ook in toch? Heeft ook een tijdje bij Mr. Big gespeeld.
Zo zie je maar weer, je komt altijd bij Iron Maiden uit.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En meneer Kotzen treedt tegenwoordig ook regelmatig op met Adrian Smith. En laat dat nou 1 van de gitaristen van Iron Maiden zijn.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, je komt altijd bij Iron Maiden uit.
Omdat je dit elke dag voor het slapen gaan, luistert?quote:
Ik kende het al, voordat ik een kaartje kochtquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kende ze al, of kwam het toevallig zo uit?
Ja kloptquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Richie Kotzen zit daar ook in toch? Heeft ook een tijdje bij Mr. Big gespeeld.
Nee, dan luister ik naar Infinite Dreams.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je dit elke dag voor het slapen gaan, luistert?
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dan luister ik naar Infinite Dreams.
Zie je wel, kom je alweer bij Iron Maiden uit.,
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie nu pas dat het woordje penis verstopt zit in haar naam![]()
Niettemin ook welkom.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
Ben er nog even voor het laatste half uurtje
Brother52 had het ook niet door...quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat komt omdat ik het verkeerd typte.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Brother52 had het ook niet door...
Tevens de naam van een plaatsquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
Ik heb dit wel eens eerder gehoord maar dat is het ook wel.
Ja, was wel beter dan de vorige keer. Ook minder last nu een dag later.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:33 schreef Melting het volgende:
Is het sporten gisteren nog meegevallen, livelink?
Goed zo.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was wel beter dan de vorige keer. Ook minder last nu een dag later.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit vond ik toen al niks en dat is in al die jaren niet gewijzigd
Ik moet eigenlijk 2x per week (volgens mijn abonnement)quote:
Ik kijk niet hoe vaak ik moet volgens mijn abonnement.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 2x per week (volgens mijn abonnement)
Zo, direct all-inquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 2x per week (volgens mijn abonnement)
Ja, als ze gaat, gaat ze er ook helemaal voor.quote:
Ja, maar ik en sportscholen is een hele slechte combinatie, dus ik heb een min of meer personal trainer en dat is dan 2x per week voor een half jaar. Hopelijk gaat dat dan wel echt iets doen, want met alleen maar wandelen red ik het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoe vaak ik moet volgens mijn abonnement.
Ik ga gewoon maar 1 keer.
Ah... een personal trainer. Dan moet je wel ja.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik en sportscholen is een hele slechte combinatie, dus ik heb een min of meer personal trainer en dat is dan 2x per week voor een half jaar. Hopelijk gaat dat dan wel echt iets doen, want met alleen maar wandelen red ik het niet.
Ik zou dan zeggen.... zet me maar niet met een foto op de cover als het zo moet.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:53 schreef brother52 het volgende:
Dit doet me een beetje aan Zig & Zag denken.
Ach, twee mensen die nog steeds gemist worden. Voor mij dan vooral spijkerbroek, want hem heb ik langer meegemaakt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:50 schreef Melting het volgende:
Trouwens... voor degene van de feitjes...
Afgelopen dinsdag zou MaryMouse 57 geworden zijn.
En vandaag is spijkerbroek jarig. Gefeliciteerd broekie!
Ja... zo jammer dat we nooit meer iets van hem gehoord hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, twee mensen die nog steeds gemist worden. Voor mij dan vooral spijkerbroek, want hem heb ik langer meegemaakt.
Ja, ik zou zo graag eens horen hoe het met hem gaat.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... zo jammer dat we nooit meer iets van hem gehoord hebben.
+1quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zou zo graag eens horen hoe het met hem gaat.
Hij was ook opeens weg toch?quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... zo jammer dat we nooit meer iets van hem gehoord hebben.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij was ook opeens weg toch?
MaryMouse is van voor mijn tijd hier denk ik. Ken de naam wel maar dat is het dan ook.
Dat is eigenlijk mijn broer, Die heet Stefanquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
En ik mag zeker 3 weken de ramen niet wassen. Nou, dat hoef je mij geen 2x te zeggen!
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
En ik mag zeker 3 weken de ramen niet wassen. Nou, dat hoef je mij geen 2x te zeggen!
Doe mij ook zo'n schilder. Die mag dan elke maand langskomen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:01 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n schilder. Die mag dan elke maand langskomen.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n schilder. Die mag dan elke maand langskomen.
Heb je veel kunnen schilderen vanavond?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:03 schreef brother52 het volgende:
Oh, moet even in de buurtapp gooien dat de buren hun ramen niet mogen wassen
Ik had best veel kunnen doen maar het is me nog wat te licht buiten. Straks herkennen ze me nog.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je veel kunnen schilderen vanavond?
Ik vrees het ergste wat Spijker betreft…quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:50 schreef Melting het volgende:
Trouwens... voor degene van de feitjes...
Afgelopen dinsdag zou MaryMouse 57 geworden zijn.
En vandaag is spijkerbroek jarig. Gefeliciteerd broekie!
Ja, ik vrees het ook. Wat just me af en toe nog hoorde klonk niet hoopvol.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste wat Spijker betreft…
Tijdstip vooraf-track: rond 18:41:40 uurquote:Programma voor vandaag:
18:45 uur: DJ11 - Collection Of Sounds
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Sister Bliss - Oh! What A World (DJ11 edit)
Missy Elliott - 4 My People (Basement Jaxx remix radio edit)
Erasure - Run To The Sun
Men At Work - Overkill
Men At Work - Overkill
Ik weet helaas niet wat ik eraan moet doen. Ik zend nu wel uit. Hopelijk helpt flink refreshen en zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Nee, hier gaat het nog niet. Ook niet via een andere browser.
Ik blijf proberen dan.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet wat ik eraan moet doen. Ik zend nu wel uit. Hopelijk helpt flink refreshen en zo.
Op deze kom ik binnenkort terug... maar volgende week eerst eens kijken of ik vanaf hier wat liedjes kan draaien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe poging, met gewisselde server. Eens kijken of het nu wel goed gaat. Andermaal ingestart:Men At Work - Overkill
Yep, geluid is hier prima.quote:
Drangsal - Bergab
Mooi zo. Aan de horizon gloort easy-listening én een berucht alarm. Dan is dat maar vast gemeld.quote:
Röyksopp - So Easy
Er is het nodige gedoe met storingen geweest, het afgelopen halfuur. Hopelijk kun je zo aanhaken.quote:
Ja, dit stukje doet me denken aan de rijdende rechter denken. Dat geplok in het begin.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:14 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van hun debuutalbum Melody A.M. leunt op een sample van het nummer "Blue On Blue", in de uitvoering van Gals and Pals; een Zweedse formatie.
Pet Shop Boys - Blue On Blue
RIAN - La Terraza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |