70 euro duur noemenquote:Helene Fischer verdedigt hoge ticketprijzen van haar concerttour: 'Alles is duurder geworden'
Helene Fischer (41) geeft toe dat de toegangskaarten voor haar recente concerttour duur waren. De Duitse zangeres wijst tegelijkertijd op de hoge kosten die met grote liveshows gepaard gaan. "We kunnen natuurlijk niet negeren dat in de huidige tijd alles duurder is geworden", zei ze in het Duitse tv-programma 'Tagesthemen'. Ook zegt ze dat honderden mensen aan een show meewerken, die ook allemaal betaald moeten worden.
Helene noemt het een 'zeer belangrijk en groot thema'. Volgens Duitse media begonnen de prijzen voor de tickets van haar stadiontournee bij ongeveer 70 euro.
Veel fans sparen lang voor een concert of laten er zelfs hun vakantie voor schieten. Als ze dat hoort, doet haar dat goed, aldus Helene. Ze wil ervaringen en momenten creëren 'die met geen geld te betalen zijn'. Haar doel is dat de bezoekers na afloop gelukkig en met een licht gevoel naar huis gaan, in de wetenschap dat het elke euro waard was.
Nou, daar zal ze wel wakker van liggen denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Te oud, ik neuk geen wijven van boven de 40.
Over dat neuken is OT want dat is letterlijk de vraag uit de OP Poll.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, daar zal ze wel wakker van liggen denk ik.
OT: ik kan mij nauwelijks heugen minder dan 100 euro te betalen voor artiesten die stadions volkrijgen. Het is vaak zat ruim 200 voor een beetje fatsoenlijke plek.
Je mag al blij zijn dat je überhaupt neuqt, toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Te oud, ik neuk geen wijven van boven de 40.
Ik neuk nog liever niet, dan met iemand die niet aan mijn eisen voldoet.quote:Op zondag 19 juli 2026 07:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat je überhaupt neuqt, toch?
Je kan toch wel 2x achter elkaar?quote:Op zondag 19 juli 2026 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
Mis de optie: snoeihard, maar voor 6 seconden.
Beetje respect graag.quote:Op zondag 19 juli 2026 09:58 schreef Since2003 het volgende:
70 euro om een avondje naar een zeventje op leeftijd te mogen kijken die je niet eens komt pijpen.
Tja...
70 euro betalen voor wat muziekquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:50 schreef Moonversion het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)t-hoge-ticketprijzen
[..]
70 euro duur noemen
Opzich kun je inderdaad beter 70 euro uitgeven aan je zusje, 20 euro per uur (dat is inclusief pzc, anaal en zo vaak klaar komen als je wil/kunt), hou je nog een paar tientjes over en je hebt er langer plezier vanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |