SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Charlie Winston & Minä - Don't Forget Me
Tja, ik heb wel een vermoedenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat niet op z'n recente album staat en dus helemaal fonkelnieuw is:Charlie Winston & Minä - Don't Forget Me
Wie zou die andere artiest zijn die zo ongeveer hetzelfde doet?
Emma Hoet & Rhys Lewis - Another Life
Dit was wel mijn vermoeden, maar ik had er een Charlotte bij verwachtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie enorm uit naar zijn eigen nieuwe muziek, maar tot die tijd is dit een fijn zoethoudertje:Emma Hoet & Rhys Lewis - Another Life
Die komt straks nogquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was wel mijn vermoeden, maar ik had er een Charlotte bij verwacht
Spanic - Sister Golden Hair (DJ11 edit)
Goedenavondquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is met deze afgrijselijk slechte valse zang een hit geworden?
Het origineel is geweldig, deze bizar beroerde dancecover had ook liever nooit gehoordquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:36 schreef Melting het volgende:
Dit nummer ken ik niet. Maar persoonlijk vind ik dat ook niet erg.
Cappella - Move On Baby (Mars Plastic mix)
Het is ook nog eens de verlengde singleversie...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ik dit een verademing vind zegt wel genoeg he?
Anticappella feat. MC Fixx It - Move Your Body
Wel geinigquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Cappella en Anticappella waren al eens de openers van de twee Italië-uitzendingen. Maar achter elkaar aan heb ik ze nog nooit gedraaid.
New Order - Here To Stay
Gezondheid.quote:
Juanes - La Camisa Negra
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezondheid.
Heb je er al lang last van?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezondheid.
Heb je er al lang last van?
Dan heb je vast ook nog wel een leuke tango in het verschietquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Met een Spaanstalige WK-finale voor de deur heb ik her en der toch maar een paar Spaanstalige liedjes opgesnord.Juanes - La Camisa Negra
Hierna gaat het alarm af waar niet iedereen tegen kan, maar ja. Ik vond het liedje in kwestie - een single ook nog - wel goed in deze uitzending passen.
Nogalquote:
Pet Shop Boys - Twenty-Something (The Los Evo Jedis remix)
Oei.... dat klinkt inderdaad moeilijk te behandelen.quote:
Maar het klinkt zo niet als de Pet Shop Boys.quote:
Het is beheersbaar maar het slaat wel op mijn humeur.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... dat klinkt inderdaad moeilijk te behandelen.
Heb je er veel last van? Of valt het nog wel mee?
Deze is tof jaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Ook al zo'n liedje van eerder dit jaar waar ik geen genoeg van krijg...2120 - Still You Love Me
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is beheersbaar maar het slaat wel op mijn humeur.
Gisteren tijdens de nachtvlinderexcursie had ik binnen de kortste keren mot.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is beheersbaar maar het slaat wel op mijn humeur.
Gisteren tijdens de nachtvlinderexcursie had ik binnen de kortste keren mot.
McFadden & Whitehead - Ain't No Stoppin Us Now (Eric Kupper Classic vocal edit)
Michael Zager Band - Let's All Chant
Oh, dat heb je ook echt gedaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Het was trouwens ontzettend leuk de nachtvlinderexcursie.
Een gezellige avond met een aantal mensen die àlles van nachtvlinders weten.
Het was bij de kwekerij waar wij over het algemeen onze tuinplanten kopen.
Klinkt leuk. Van hoe laat tot hoe laat was het?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Het was trouwens ontzettend leuk de nachtvlinderexcursie.
Een gezellige avond met een aantal mensen die àlles van nachtvlinders weten.
Het was bij de kwekerij waar wij over het algemeen onze tuinplanten kopen.
Gewone vlinders hebben voelsprieten en nachtvlinders niet. Er zijn ook dagactieve nachtvlinders (zoals het gamma uiltje en de kolibrievlinder. Nachtvlinders heb je in macro (de motten) en micro (kleine motachtigen)quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh, dat heb je ook echt gedaan?
Wat is het verschil tussen een nachtvlinder en een gewone?
het begon om half 10 en ik ging om kwart over een naar huis.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Van hoe laat tot hoe laat was het?
Shemenzo & Dave Mak feat. Tambo Reyes - Bamboleo
Blank & Jones - The Nightfly (short cut)
Prima excursiequote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet gepland, maar ja...We gaan toch even op excursie naar Duitsland...
Blank & Jones - The Nightfly (short cut)
Charlotte Cardin - Take Me Back
Hoi Mad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Live gespeeld?
Typisch Duits in ieder geval.
Hallo!
Halloquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Live gespeeld?
Hallo!
Olaquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Live gespeeld?
Hallo!
Ryan Paris - Dolce Vita
St. Paul & The Broken Bones - Mess I Made
Bryan Adams - Heaven
quote:Paul Simon's + Ladysmith Black Mambazo's performance of the album Graceland (and more) tonight was superb!! Guest appearance by Hugh Masekela and the song 'The Boxer', in memory of my father, made it complete!
Stevie Wonder - Sir Duke
quote:Frank Mastra (artiestennaam van Franklin Mastrangelo) is een veelbelovende Amerikaanse singer-songwriter en pianist binnen de soul- en americanamuziek. Hij trok de aandacht met zijn krachtige, soulvolle stemgeluid en pianospel, waarmee hij herinneringen oproept aan artiesten als Van Morrison, Joe Cocker en Al Green.
Debuutsingle: Op 17 juli 2026 bracht hij zijn officiële eerste single genaamd "Hangin' On" uit.
Frank Mastra - Hangin' On
Die denkt in grote lijnenquote:
Dit klinkt goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Soms kom je de beste nieuwe nummers meteen aan het begin van de luistersessie tegen, maar deze zat helemaal aan het eind. Mijn favoriete nieuwe nummer van de week is een debuutsingle...Frank Mastra - Hangin' On
Frans Kalf - Nou En
Om eerlijk te zijn snap ik je fascinatie met dit Kalf niet zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Komende week is -ie in Nijmegen te zien bij de Vierdaagse-feesten. Ernstig verslaafd aan dit geweldige liedje.Frans Kalf - Nou En
Ik word niet vrolijk van dit soort gebrabbel...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Komende week is -ie in Nijmegen te zien bij de Vierdaagse-feesten. Ernstig verslaafd aan dit geweldige liedje.Frans Kalf - Nou En
Cool!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[sup](eigen archief)
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn snap ik je fascinatie met dit Kalf niet zo.
Fijn dat jullie het in elk geval met elkaar eens zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van dit soort gebrabbel...
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie het in elk geval met elkaar eens zijn![]()
Ik heb niet echt genoten van dit WK, helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Op een goede afloop morgenavond...Mocedades - Eres Tu
Als die klote Argentijnen maar niet winnen met hun achterlijke geschoffelquote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Op een goede afloop morgenavond...Mocedades - Eres Tu
Tja, ik denk dat iedereen voor Spanje is, maar vooraf zou ik ook niet gewild hebben dat Spanje zou winnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als die klote Argentijnen maar niet winnen met hun achterlijke geschoffel
Idem.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet echt genoten van dit WK, helaas.
Ik heb ook niet echt veel gezien. Alleen bij de groepswedstrijden nog wel regelmatig de wedstrijden die wat vroeger begonnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Veel gezien, maar totaal niet boeiend.
Gelukkig morgen een heuse half-time show onder het toeziend oog van die oranje aap.
Vanmiddag trouwens alle Amerikaanse vlaggetjes van verschillende bezoeken aan events in de USA de vuilnisbak in geflikkerd.
Nog even terugkomend hierop, want het typt zo lastig tijdens een uitzending en het klaarzetten van nummers, etc.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn snap ik je fascinatie met dit Kalf niet zo.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Track #2 in mijn uitzending was Kim Wilde, track #2 bij Melting is een nummer dat zij ook heeft gezongen
Yvonne Elliman - If I Can't Have You
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:20 schreef DJ11 het volgende:
Radio 49, waar het het hele jaar door kerstmis is
Welkom en goede avond, zorro.quote:
Welkom en ook goede avond, kree.quote:
dank en gezellig hier zie ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom en ook goede avond, kree.![]()
Leuk dat je er bent.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Nachtvlinders en nu ook nog vuurvliegjes....
Kijk maar uit.... ze zijn dus besmettelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik had vorige week verteld over die kapucijn duif in onze tuin. Vandaag waren het er zelfs twee. Echt nog steeds geen idee waar ze vandaan komen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk maar uit.... ze zijn dus besmettelijk.
Goede avond en welkom, brother.quote:
Hier gelukkig ook niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:41 schreef brother52 het volgende:
Hoe vaak ik dit ook meezing, het helpt niet.
Bij mij ook allang niet meerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:41 schreef brother52 het volgende:
Hoe vaak ik dit ook meezing, het helpt niet.
quote:
Verdacht. Precies op dezelfde dag dat daar een nieuwe president wordt geïnstalleerd...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:56 schreef Melting het volgende:
Ik mag maandag en dinsdag weer eens naar de UK.
Ben 1 dag onderweg om 1 dag daar te zijn.
Ik mag er nog niets over zeggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Verdacht. Precies op dezelfde dag dat daar een nieuwe president wordt geïnstalleerd...
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love Me
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:59 schreef MadMaster het volgende:
You Don't Have To Say You Love Me - Dusty Springfield
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:02 schreef livelink het volgende:
Dit heb ik wel eens gehoord, meer ook niet.
Die heeft ze genoeg. Of in ieder geval genoeg gehad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat…
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inmiddels is ze 79 of 80, meen ik.
Overigens is dit Kylie Minogue. Titel weet ik niet.
Ze heeft het niet helemaal zelf gedaan.quote:
Ja, ze lijkt nu niet meer helemaal op haar 29-jarige zelf. Uiteindelijk wint de leeftijd wel. Dat zie je ook bij Patricia Paay.quote:
Cheersquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:14 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat nog meer whisky pakken…
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:14 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster gaat nog meer whisky pakken…
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Right Said Fred (feat. Jocelyn Brown) - Don't Talk, Just Kiss
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Tweede nummer uit mijn Top 10 allertijden vanavond![]()
The Beach Boys - God Only Knows
Ik hoop het voor je.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag mijn vorige week aangeschafte hoofdkussen omgewisseld voor een wat stevigere versie.
Fingers crossed dat dit wel een kussen is waarop ik een beetje normaal kan slapen straks…
Nog helemaal niemand.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marokko speelt toch helemaal niet…?
Moet vast op, na 1 augustus is het verboden…quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog helemaal niemand.
Vraag me ook af waarom het gedaan word.
Hier ging het gisteren weer een dikke minuut aan één stuk door los. Nieuwe lading drugs is binnen. Daar schijnt dat vuurwerk de codetaal voor te zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
Ik hoor nu vuurwerk buiten......
Heel licht, met sahara zand.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:50 schreef Melting het volgende:
Heeft het vandaag geregend bij jullie, MadMaster?
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel licht, met sahara zand.
Onze auto ziet er uit als een tennisbaan…
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:53 schreef brother52 het volgende:
Ik haak af voordat ik straks weer in slaap val...
Thanks Melting!
Fijne avond brother52. Dus je gaat ook de troostfinale niet kijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:53 schreef brother52 het volgende:
Ik haak af voordat ik straks weer in slaap val...
Thanks Melting!
Denk dat die ook niet echt goed bekeken gaat worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond brother52. Dus je gaat ook de troostfinale niet kijken?
Dit was het origineel. Ik vind sowieso deze versie de prettigste van allemaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
Dit zal het origineel zijn? Ik ken het alleen van Aretha Franklin
Stuur maar doorquote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Het regent nu ineens ook…
Frank Boeit Niet - 1000000 Sterren
Hoewel ik vermoed dat het een leukere wedstrijd gaat worden dan de finale.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk dat die ook niet echt goed bekeken gaat worden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Het regent nu ineens ook…
Frank Boeit Niet - 1000000 Sterren
Nee, ik duik mijn bed in, ik ben helemaal op.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond brother52. Dus je gaat ook de troostfinale niet kijken?
Kane, Bellingham en Pickford doen bij Engeland al niet mee.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel ik vermoed dat het een leukere wedstrijd gaat worden dan de finale.
Dat vind ik wel een tikje triest hoor. Dan laat je je wel kennen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Kane, Bellingham en Pickford doen bij Engeland al niet mee.
Mmmbop bij Frankijk wel?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Kane, Bellingham en Pickford doen bij Engeland al niet mee.
Die hele wedstrijd is om de keizer's baard.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een tikje triest hoor. Dan laat je je wel kennen.
Snap ik, maar het hoort er nou eenmaal bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd is om de keizer's baard.
Niemand wil die spelen…
Schrappen die onzin.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Snap ik, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Precies. Afschaffen, die onzin. Ik ga ook beslist niet kijken; ik hoor de uitslag later wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hele wedstrijd is om de keizer's baard.
Niemand wil die spelen…
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt niet als Petula Clark. De stem lijkt een beetje op die ene van ABBA.
Het is ook niet "Countdown", de remake van Veronica.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Gimme Some Lovin' - Spencer Davis Group
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn nieuwe hoofdkussen testen.
Dank Melting en welterusten allemaal alvast…
Hopelijk slaap je goed. Welterustenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:13 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Dave Stewart & Candy Dulfer - Lily Was Here
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |