SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Charlie Winston & Minä - Don't Forget Me
Tja, ik heb wel een vermoedenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Een nummer dat niet op z'n recente album staat en dus helemaal fonkelnieuw is:Charlie Winston & Minä - Don't Forget Me
Wie zou die andere artiest zijn die zo ongeveer hetzelfde doet?
Emma Hoet & Rhys Lewis - Another Life
Dit was wel mijn vermoeden, maar ik had er een Charlotte bij verwachtquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie enorm uit naar zijn eigen nieuwe muziek, maar tot die tijd is dit een fijn zoethoudertje:Emma Hoet & Rhys Lewis - Another Life
Die komt straks nogquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was wel mijn vermoeden, maar ik had er een Charlotte bij verwacht
Spanic - Sister Golden Hair (DJ11 edit)
Goedenavondquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is met deze afgrijselijk slechte valse zang een hit geworden?
Het origineel is geweldig, deze bizar beroerde dancecover had ook liever nooit gehoordquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:36 schreef Melting het volgende:
Dit nummer ken ik niet. Maar persoonlijk vind ik dat ook niet erg.
Cappella - Move On Baby (Mars Plastic mix)
Het is ook nog eens de verlengde singleversie...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ik dit een verademing vind zegt wel genoeg he?
Anticappella feat. MC Fixx It - Move Your Body
Wel geinigquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Cappella en Anticappella waren al eens de openers van de twee Italië-uitzendingen. Maar achter elkaar aan heb ik ze nog nooit gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |