SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan waar het mij om te doen is:
Absences
Jacknife Lee, music producer – inadvertently deleted the invitation.
dan ben je wel de held van het jaar. Omdat ik denk dat Jacknife niet op dit forum zit post ik even namens hem.
Druk maken kent vele gradaties, misschien dat ik na wat grinden op jouw level zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:02 schreef incel het volgende:
Je drukmaken over dit soort hersenvervuilende non-nieuws van 'celebrities' aan de andere kant van de wereld
TS is een maximale NPC
Ze is nu inderdaad een spelersvrouw.quote:
Doe niet zo stoer, ik vind het verder ook een kutwijf maar je gaat echt niet vertellen dat je de afgelopen 10 jaar nooit van Taylor Swift hebt gehoordquote:
Ik ken ze oprecht niet, maar mogen Tyler en Travis elkaar veel kontneuken en ik wens ze veel geluk in hun prille huwelijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:20 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer, ik vind het verder ook een kutwijf maar je gaat echt niet vertellen dat je de afgelopen 10 jaar nooit van Taylor Swift hebt gehoord
Die purity ring mag nu wel af inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:55 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Ik ken ze oprecht niet, maar mogen Tyler en Travis elkaar veel kontneuken en ik wens ze veel geluk in hun prille huwelijk.
Dan weet ze tenminste wat ze doet (hoop ik voor 'm).quote:Op maandag 20 juli 2026 07:32 schreef Edding345 het volgende:
Ze had toch al 16 "vriendjes" voor hem?
Ze gaat hem echt niet beter geven dan de eerdere want ze is echt geen slet meer hoor #vrouwenlogicquote:Op maandag 20 juli 2026 08:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan weet ze tenminste wat ze doet (hoop ik voor 'm).
Misschien is ze minder lenig dan 10 jaar geleden, anders snap ik je zorgen niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 08:32 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Ze gaat hem echt niet beter geven dan de eerdere want ze is echt geen slet meer hoor #vrouwenlogic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |