Waar slippers al niet slecht voor zijn ......quote:
Noordwijk – Een vrouw is donderdagmiddag gewond geraakt na een ongeluk in de Douzastraat in Noordwijk. Haar man veroorzaakte daar met zijn auto veel schade tijdens het inparkeren. De vrouw is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht.
Tijdens de parkeeractie bleef de automobilist met een slipper hangen bij het gas- of rempedaal. De auto reed tegen een paal en botste daarna met de achterkant tegen een boom. Vervolgens raakte de man met de auto zijn eigen vrouw.
Door de botsing brak de paal af. De paal kwam in de voortuin van een woning terecht. Politie en ambulance kwamen snel naar de Douzastraat. Door het ongeluk was de weg tijdelijk geblokkeerd.
kon dat plaatje nog kleiner?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:55 schreef maily het volgende:
Man rijdt eigen vrouw aan tijdens inparkeren in Noordwijk
[..]
Waar slippers al niet slecht voor zijn ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Gepaste straf: antislippercursus.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:55 schreef maily het volgende:
Waar slippers al niet slecht voor zijn ......
Mensen die in een Skoda Roomster rijden zijn soberso al kneuzen, anders koop je zo'n auto niet...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:08 schreef PzKpfw het volgende:
Dat model Skoda heb ik nog nooit eerder gezien. Zal wel een bejaardenhok zijn.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
kon dat plaatje nog kleiner?Ik had t snel gezien en aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Oh noes. een random user vindt iemand die in een bepaald type auto rijdt een kneus. Snel een ander merk/model kiezen!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mensen die in een Skoda Roomster rijden zijn soberso al kneuzen, anders koop je zo'n auto niet...
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Kan gerepareerd/vervangen worden.
Zijn vrouw ook![]()
De boom weet ik niet.
Fixed that for ya.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mensen die in een Skoda Roomster rijden zijn soberso al kneuzen, anders koop je zo'n auto niet...
Toch geldt echt wel dat de keuze voor een bepaald type auto vaak ook wat zegt over de bestuurder. Als iemand voor mijn neus zit te sukkelen is het vaak een Renault Captur, een Kia, een Hyundai of een Skoda.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Oh noes. een random user vindt iemand die in een bepaald type auto rijdt een kneus. Snel een ander merk/model kiezen!
Gewoon altijd een paar oude sneakers in de auto hebben liggenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:29 schreef Managarm het volgende:
Niet verboden, met slippers rijden, wel dom.
Veilig Verkeer Nederland is hierin duidelijk: “Het is niet verboden, maar zeker niet handig en verstandig.” Met slippers heb je vaak minder grip, want de meeste slippers hebben nauwelijks profiel. Je kunt met je slipper achter het gaspedaal blijven hangen, of van je rempedaal afglijden. Je kunt daarom beter met blote voeten rijden.
Gewoon met blote voeten rijden dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon altijd een paar oude sneakers in de auto hebben liggen
Waarom? Met schoenen is beter.quote:
Hij kan tenminste nog levend uitstappen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Wacht maar totdat je ergens woont waar het in de zomer doorgaans tussen 35 en 45 graden is met uitschieters boven de 50. Dan ga je echt niet iedere keer schoenen aantrekken.quote:
Nou hoeft niet hoor, het is wel makkelijk om de kneuzen er direct tussenuit te kunnen pikken aan de hand van een hun autokeuze.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:22 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Oh noes. een random user vindt iemand die in een bepaald type auto rijdt een kneus. Snel een ander merk/model kiezen!
Waarom zou het mij wat boeien wat een kneus op een forumpje van mijn autokeuze vindt?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou hoeft niet hoor, het is wel makkelijk om de kneuzen er direct tussenuit te kunnen pikken aan de hand van een hun autokeuze.
Jij rijdt ook echt een Roomster?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:06 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom zou het mij wat boeien wat een kneus op een forumpje van mijn autokeuze vindt?
Het hoeft jou ook niet te boeien. Ik zeg alleen dat het makkelijk is dat je kneuzen al kunt onderscheiden van de rest aan de hand van hun autokeuze. Als iemand bij mij komt solliciteren en aan komt rijden met bv zo'n Skoda Roomster dan is die bij voorbaat al ongeschikt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:06 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Waarom zou het mij wat boeien wat een kneus op een forumpje van mijn autokeuze vindt?
Nee. Het is alleen onbegrijpelijk dat er daadwerkelijk kneuzen bestaan die iemand beoordelen op z'n vervoermiddel. Lager bij de grond kan bijna niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij rijdt ook echt een Roomster?
Het is natuurlijk wel veel kuub auto voor het geld.
Zoiets misschien dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:13 schreef PurifieR het volgende:
Nee. Het is alleen onbegrijpelijk dat er daadwerkelijk kneuzen bestaan die iemand beoordelen op z'n vervoermiddel.
Lager bij de grond kan bijna niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zeg je nou net tegen de verkeerdequote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je ergens woont waar het in de zomer doorgaans tussen 35 en 45 graden is met uitschieters boven de 50. Dan ga je echt niet iedere keer schoenen aantrekken.
En nee, met schoenen is niet beter, je hebt juist een prima gevoel met je blote voeten en je kan nergens achter hangen.
Je vindt het misschien comfortabeler. Dat kan.
Bij sommige auto's (zoals dit, de Multipla etc.) vraag ik me wel eens af hoe die meetings gaan om het design goed te keuren. "Praktisch én prachtig design Hans, niks meer aan doen!"?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De oorspronkelijke Roomster concept car trouwens wel eens gezien? Door de grote glazen achteruit had die wel iets weg van hetgeen normaliter vooraan een rouwstoet rijdt.
[ afbeelding ]
Het is anders heel menselijk hoor, om al een beoordeling te maken op basis van wat je ziet. Dat kan een auto zijn, kleding, kapsel, lengte, uiterlijk, uitstraling, enz.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:13 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen onbegrijpelijk dat er daadwerkelijk kneuzen bestaan die iemand beoordelen op z'n vervoermiddel. Lager bij de grond kan bijna niet.
Als je meer dan sporadisch plotseling hard moet remmen kun je beter je rijstijl aanpassen.quote:Op zondag 19 juli 2026 03:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zeg je nou net tegen de verkeerdeHeb jaren op zo'n plek gewoond en had altijd een paar zomerschoenen met normale zool onder de bijrijdersstoel liggen. Met een zool is plotseling hard moeten remmen veel makkelijker.
Plus, als je met blote voeten rijdt en in een aanrijding/ongeluk verwikkeld raakt, is het te makkelijk voor de verzekering om te zeggen dat je daardoor je auto niet onder controle had (en vervolgens niet uitbetaalt tenzij je zulke zaken meeverzekerd hebt).
Voor heel veel autokopers telt praktisch nut veel zwaarder dan uiterlijk. Dat verklaart ook dat de meeste auto’s katslelijk zijn (maar wel ruim van binnen, goede stroomlijn, enz).quote:Op zondag 19 juli 2026 03:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij sommige auto's (zoals dit, de Multipla etc.) vraag ik me wel eens af hoe die meetings gaan om het design goed te keuren. "Praktisch én prachtig design Hans, niks meer aan doen!"?![]()
Of gaat het alleen langs een doelgroeppanel van bejaarden die niet meer al te best zien?
Jij maakt nooit mee dat iemand ineens z'n auto op de linkerstrook zonder kijken, of dat een dier (of kind) ineens de weg op rent, of dat iemand door op z'n telefoon te kijken deels op de verkeerde weghelft terecht komt, of...? Wel lekker, op zo'n onbewoond eiland wonenquote:Op zondag 19 juli 2026 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je meer dan sporadisch plotseling hard moet remmen kun je beter je rijstijl aanpassen.
Hoe dan ook: gaat echt prima met blote voeten. Als je nou een auto hebt zonder rembekrachtiger, ok. Maar verder…
En dat gelul over verzekeringen die dan niet uitkeren is echt borrelpraat.
quote:Op maandag 20 juli 2026 11:22 schreef jakosi het volgende:
Weer vier doden door bomen door achterlijk rijgedrag dit weekend, in Maarssen en Dirksland.
Tja, dit is wel een beetje vergelijkbaar met je tentamen na herziening van een 1 naar een 2 tillen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De oorspronkelijke Roomster concept car trouwens wel eens gezien? Door de grote glazen achteruit had die wel iets weg van hetgeen normaliter vooraan een rouwstoet rijdt.
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom bomen die er al tientallen jaren staan ineens weg zouden moeten omdat idioten te hard menen te moeten rijden.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:23 schreef jakosi het volgende:
[..]
Voor vergevingsgezind weg inrichting is ook wat te zeggen.
Door te anticiperen lukt mij het wel om dat soort ingrepen tot een minimum te beperken. Zelfs op Malta waar zelfs blinde zwakzinnigen een rijbewijs krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2026 10:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij maakt nooit mee dat iemand ineens z'n auto op de linkerstrook zonder kijken, of dat een dier (of kind) ineens de weg op rent, of dat iemand door op z'n telefoon te kijken deels op de verkeerde weghelft terecht komt, of...? Wel lekker, op zo'n onbewoond eiland wonen![]()
![]()
Waar ik woon is het in ieder geval geen borrelpraat, maar heb je direct een groot probleem.
Ik wel. De weginrichting veilig maken lijkt mij een algemeen belang. Want ook mensen die wel netjes rijden kunnen een ongeval krijgen en bomen direct naast de weg is vrij idioot als je erover nadenkt.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:24 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom bomen die er al tientallen jaren staan ineens weg zouden moeten omdat idioten te hard menen te moeten rijden.
Van de week zag ik een dame echt superstrak achteruit inparkeren. Ze zag me kijken en kreeg een dikke grijns op haar gezicht zo van Ja, sommigen kunnen het wel!"quote:Op zaterdag 18 juli 2026 11:57 schreef tjoptjop het volgende:
Je moet inparkeren ook aan vrouwen overlaten
Ik zei niet voor niks "waar ik woon"quote:Op maandag 20 juli 2026 13:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Door te anticiperen lukt mij het wel om dat soort ingrepen tot een minimum te beperken. Zelfs op Malta waar zelfs blinde zwakzinnigen een rijbewijs krijgen.
En dat van die verzekeringen is weldegelijk borrelpraat. Nog even afgezien van dat blote voeten eigenlijk nooit zal bijdragen aan het ontstaan of de ernst van het ongeval, als een verzekering de uitkering kon weigeren indien je iets doet wat bijdraagt aan het ontstaan of de ernst van het ongeval, dan zou allrisk in heel veel gevallen een wassen neus zijn.
Er zijn wel expliciete uitzonderingen mogelijk. Die moeten dan in de voorwaarden vermeld staan. Zoals rijden zonder rijbewijs. Of meedoen aan een snelheidswedstrijd op de openbare weg en/of een circuit. Kijk maar eens in de voorwaarden, dan zul je zien dat die zaken netjes opgesomd zijn.
Dat snap ik, maar ik had het dan ook niet specifiek over nederland.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niks "waar ik woon"Is niet in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |