quote:
quote:
Jose en Renaat gingen van 10 tot 1 aftellen omdat het 50 jaar geleden is (4 uur) dat een Belg de TDF won.quote:
Bizar.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:02 schreef Szura het volgende:
Inmiddels is er alweer een minuut dichtgereden
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jose en Renaat gingen van 10 tot 1 aftellen omdat het 50 jaar geleden is (4 uur) dat een Belg de TDF won.
Live vanuit het Rusthuis van Jose?quote:
De NOS heeft een waardeloze omkadering en Eurosport heeft Vanbelleghem.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat doen jullie, of sommige, zichzelf toch aan met kijken op de Belg.
Ook alleen al de opmerking: "Ik kijk niet op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je de Belg kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Chrome Book de hele dag in de patatzaak zitten op 1 patatje oorlog, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vind de vertraging bij HBO i.c.m. een live topic best wel hinderlijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sporza heeft de altijd alles missende Renaat en rusthuis Jose telt dan niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:09 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De NOS heeft een waardeloze omkadering en Eurosport heeft Vanbelleghem.
Dan is de keuze voor Sporza snel gemaakt.
Op tv scheelt dat toch amper wat? Online kijken is wat andersquote:Op zaterdag 18 juli 2026 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind de vertraging bij HBO i.c.m. een live topic best wel hinderlijk.
Andries en Boogerd hebben het alleen over de koers; dat is soms ook wat saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |