Mes krijgt de UCI Peace Prize? (Of de ASO Peace Prize)?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mes is te goed voor deze wereld
In ieder geval wel een wereldtitel (al gelooft Trentin nog steeds niet dat hij die sprint kon verliezen)quote:
Die zal Trump ook wel winnen. Dat de beste man niet weet of er lucht of zand in de banden zit laten we maar even buiten beschouwingquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mes krijgt de UCI Peace Prize? (Of de ASO Peace Prize)?
De ASO Peace Prize, die houden we erin.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mes krijgt de UCI Peace Prize? (Of de ASO Peace Prize)?
Die kennen alle hotelletjes in de Vogezen van buiten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag een Renaat❤️José spandoek aan een balkon hangen.
Jonahan Vaughters?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef High-on-Fire het volgende:
JV laat zich weer naar de slachtbank rijden
Pidcock naar de tweede plaats rijdenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Snapt iemand hier de Visma-tactiek in de groep van Pidcock?
Zoals ik al eerder zei: hun plan werkt prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Denk dat ze Jorgenson zo laat mogelijk nog iets willen laten betekenen voor Vingegaard, het is ook enkel Armirail die rijdt. Maar met het huidige tempo van UAE blijft er weinig voorsprong overquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:55 schreef Idisrom het volgende:
Tegen deze Pogacar en dit UAE zijn er ook weinig plannen te bedenkenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:58 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: hun plan werkt prima.
Dat gaan we vanavond ongetwijfeld bevestigd horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |