Als de zon langer schijnt is het warmer toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ja met de hitte.
Maar dat heeft met vroeg donker toch niets te maken?
Wie wint er vanavond?quote:
Spanje mag ik hopen .... Er zijn soveel filmpjes van hoe Argentinie gematst is ... dus graag nu ff niet meerquote:
Maar Spanjaarden zijn toch waardeloze mensen? Die zijn echt zo ergquote:Op zondag 19 juli 2026 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Spanje mag ik hopen .... Er zijn soveel filmpjes van hoe Argentinie gematst is ... dus graag nu ff niet meer
Avond drakin, welke film was het deze keer?quote:
De Argentijnen zijn in de meerderheid ....quote:Op zondag 19 juli 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar Spanjaarden zijn toch waardeloze mensen? Die zijn echt zo erg
Of zou die pedofiel dan de prijs gewoon niet uitreiken?
Alsnog usa tot wereldkampioen uitroepen? Infantino vindt dat wel prima .....
Geen goal voor Messi lijkt me beterquote:Op zondag 19 juli 2026 21:03 schreef mario390 het volgende:
1:1 getippt maar later kann spanie winnen Messi mag nur 1 goal maken dann blijvt Mbappe en ik kreg 5 bonuspunten
Dezelfde als de vorigequote:Op zondag 19 juli 2026 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond drakin, welke film was het deze keer?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |