Lekker maAIen.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo heel gauw gebeuren dat AI tuinen gaat onderhouden. Mijn laptop kan niet eens een bezem vasthouden.
Ja. Er zijn ‘slimme’ grasmaaiers.quote:
Hoe kan dat nou, AI is toch de oplossing voor alles?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo heel gauw gebeuren dat AI tuinen gaat onderhouden. Mijn laptop kan niet eens een bezem vasthouden.
Daarom niet 's nachts maaien.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Er zijn ‘slimme’ grasmaaiers.
Die zien geen verschil tussen een grassprietje en een egel… Daar zijn genoeg nare foto’s van te vinden.
Nee hoor, er zijn meer lotgenotenquote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik de enige die vandaag gewoon gaat werken?
Ik ga ongewoon werkenquote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ben ik de enige die vandaag gewoon gaat werken?
Die is er al wel.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zou een goede slijmbal smiley moeten komen
Ja die weet jij uit je hoofd natuurlijkquote:Op maandag 20 juli 2026 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er al wel.
[ afbeelding ]
Ook voor de mens!quote:Op maandag 20 juli 2026 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, AI is toch de oplossing voor alles?
Wat wil jij daarmee zeggen?quote:Op maandag 20 juli 2026 17:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ja die weet jij uit je hoofd natuurlijk
Er is een film over, ben alleen de naam kwijt .......quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 20 juli 2026 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat wil jij daarmee zeggen? [ afbeelding ]
TerminAItor.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een film over, ben alleen de naam kwijt .......
Nee, niet die.quote:
Die is niet erg subtiel.quote:Op maandag 20 juli 2026 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is er al wel.
[ afbeelding ]
Soms moet je duidelijk zijn.quote:
The Surrogates ...quote:
Mijn parkiet en ik zitten dit nummer heerlijk mee te bleren.quote:
Ik trek dit kinderachtige parkietengezever niet, ik ben weer weg hier.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet en ik zitten dit nummer heerlijk mee te bleren.
quote:Op maandag 20 juli 2026 18:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms moet je duidelijk zijn.
quote:Op maandag 20 juli 2026 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik trek dit kinderachtige parkietengezever niet, ik ben weer weg hier.
[..]
Snap jij ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |