Ik dacht pindakaas, ook ivm de pinda's, anders zou ik het niet weten, of wacht, humus of hoe die meuk heet misschien.quote:
same en daardoor beetje geen zin meer in. terwijl mss elke kans is een nieuwe. maarja. ik ben er ook niet actief meer mee bezig nu.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je, ik zou ook wel dingen met iemand willen doen die hetzelfde wil alleen krijg ik dat niet voor elkaar. Dus voor nu opgegeven. Te veel drama gehad, geen zin meer in.
quote:
Het zal absoluut lekker zijn alleen bij het plaatje gaat mijn brein toch weer de verkeerde kant op of zo.quote:
Maar je gaat toch geen nootjes dippen?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht pindakaas, ook ivm de pinda's, anders zou ik het niet weten, of wacht, humus of hoe die meuk heet misschien.
Stond dat niet tussen al die flessen?quote:
Is altijd welkom.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Oh gelukkig niet, had gewoon zin om te zorgen voor lekkers vandaag. Ook al is het digitaal.
Dat dacht ik ook maar wat is het dan en waarom zit het daar.quote:
tijdens corona ook nog een echte meetquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de momenten dingen van zo'n forum.
Ja was alleen wel binnen bepaalde tijden. Echt niet meer te geloven toch als je terugdenkt naar hoe dat was.quote:
quote:
Ik ga niet meer zoeken, als het zo moet zijn zal het wel gebeuren en naar een kroeg ga ik al helemaal niet omdat ik zelf niet zo van alcohol hou en je daar dan bepaalde types tegenkomt waar ik zeker geen relatie mee wil.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
same en daardoor beetje geen zin meer in. terwijl mss elke kans is een nieuwe. maarja. ik ben er ook niet actief meer mee bezig nu.
mss over paar maanden probeer ik wel weer. maar in kroeg hangen te oud voor dus is toch dating sites.
Dacht ik ook vandaag.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de fijne momenten van zo'n forum.
Verrekte kutquote:
Zo werkt dat niet kree. Leuk nummer, maar ga niet met je op date.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:19 schreef kree het volgende:
iemand die dit leuk vind ga ik mee op date
Bekijk deze YouTube-video
nee dat lijkt een compleet andere wereldquote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja was alleen wel binnen bepaalde tijden. Echt niet meer te geloven toch als je terugdenkt naar hoe dat was.
Nee, die mag je hier niet postenquote:
ja had dat ook niet verwacht ook trouwens, maar vertel ik iets over wat ik leuk vind. wat vinden jullie als vrouwen dan leuk? of moeten we als mannen blijven raden?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet kree. Leuk nummer, maar ga niet met je op date.
Ja dan valt dat bagger topic toch wat tegen.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Is altijd welkom.![]()
Tijdens corona was het ook fijn om hier digitaal met anderen bierproeverij te doen, of gewoon even kletsen. Dat zijn toch de fijne momenten van zo'n forum.
Ik mis het ook, zou het leuk vinden om de meeste weer te zien. Ik heb mij prima vermaakt iig.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat lijkt een compleet andere wereld
Mis de 40+ meets wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |