Onderweg nog😑quote:
Dan zit je of op de verkeerde sites of je hebt je eisen te hoog. Als jij aangeeft dat je graag een jonge blom wil van 20 en je bent zelf 40 dan denk ik niet dat er veel serieuze reacties komen. Wees realistisch en ga geen eisen stellen over leeftijd. Geef gewoon aan wat je leuk vindt om te doen en wat je van een relatie verwacht.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:36 schreef kree het volgende:
kweet niet soms probeer ik wel eens dating sites. maarja het zijn allemaal geld graaiers ook zeker voor mannen. en hoewel je wss iemand daar kunt vinden, kans is klein in mijn ervaring.
vooral rare meiden krijg je.
ik snap je en mijn eisen zijn niet hoog. het algoritme zorgt voor dit soort resultaten weet ik zeker.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan zit je of op de verkeerde sites of je hebt je eisen te hoog. Als jij aangeeft dat je graag een jonge blom wil van 20 en je bent zelf 40 dan denk ik niet dat er veel serieuze reacties komen. Wees realistisch en ga geen eisen stellen over leeftijd. Geef gewoon aan wat je leuk vindt om te doen en wat je van een relatie verwacht.
Ik ken toch wel wat stellen die elkaar via een datingsite hebben leren kennen.
Je hebt hier al een topic over, waar sommigen van ons ook in hebben gereageerd. Waarom herhaal je die vraag hier?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:23 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af, hoeveel van jullie en 40+ zijn vrijgezel en vinden dat allemaal wel best?
maar die ook denken, mss mis ik wat ofzo als in liefde en met elkaar enzo?
echt wil er niet emo over te gaan doen.
Maar ik vraag me dat wel eens af. en jullie?
Ow, das minder,quote:
Nou, ja!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee want hoewel ik daar ook wel poste, ik ben er redelijk oke mee op het moment dat alleen zijn en lekker vrijgezel. Maar vroeg het me ff af in het algemeen. hoeft niet een hele R&P analyse op gelijk
het kan daar mee verder wel. ?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt hier al een topic over, waar sommigen van ons ook in hebben gereageerd. Waarom herhaal je die vraag hier?
Dat topic is drie maanden oud, in de tussentijd kan van alles gebeurd zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je hebt hier al een topic over, waar sommigen van ons ook in hebben gereageerd. Waarom herhaal je die vraag hier?
Nee hoor. Is hier niet offtopicquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
het kan daar mee verder wel. ?
mss betere topic. maarja oke om ff aan te geven ben ook nog hier
ik denk nl niet alle vrijgezel zijn zo happy mee? zeggen altijd. maar in werkelijkheid vragen ze mss well af./.
naja oke ik snap is off-topic hier dus daar maar...
oke nou gelukkig want hou ervan om gewoon ff te kletsen erover ipv dat er gelijk weer mensen zijn van plaats het ergens anders...quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Is hier niet offtopicIn een SC kun je het over heel veel hebben.
Ik vroeg me alleen af waarom je dit opnieuw vraagt als er al een topic is.
Dit is niet direct een onderwerp waarin er veel snel verandert. 40+ers van drie maanden geleden zijn nog steeds 40+quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat topic is drie maanden oud, in de tussentijd kan van alles gebeurd zijn
Neem 40+-ers Jandino en Jan Smit, daar is in korte tijd toch wel wat veranderdquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is niet direct een onderwerp waarin er veel snel verandert. 40+ers van drie maanden geleden zijn nog steeds 40+
Dat weet jij dan weerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem 40+-ers Jandino en Jan Smit, daar is in korte tijd toch wel wat veranderd
Ik vind liefde kut, 2 lange en 2 korte relaties gehad, ik ben er niet voor gemaakt denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:23 schreef kree het volgende:
ik vroeg me af, hoeveel van jullie en 40+ zijn vrijgezel en vinden dat allemaal wel best?
maar die ook denken, mss mis ik wat ofzo als in liefde en met elkaar enzo?
echt wil er niet emo over te gaan doen.
Maar ik vraag me dat wel eens af. en jullie?
Het klassieke worst-kaas-scenarioquote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
Voor de zeer ouderen onder ons.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |