Ik snap sowieso niet waarom exen van die rot verhalen vertellen of je na het uitgaan opeens zo moeten gaan behandelen.
Brengt ook voor mezelf rottige gevoelens, boven, wat hadden wij nu ooit in die 2 jaar, als hij nu, na op een vrij normale manier uit elkaar te zijn gegaan, zo dat
Wat was ooit die hele relatie waard of wat was er ooit waar?!!
Sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen!!
quote:ben jij degene die de relatie verbrak?
Op donderdag 27 februari 2003 01:07 schreef yavanna het volgende:
Hoorde net weer dat mijn ex heerlijke klets verhalen over mij rond strooit.
Ik natuurlijk dom genoeg om hem te bellen en naar een waarom te vragen.
Gadver de koelbloedigheid, waarmee gesproken en gelogen wordt!
Ik weet wel dat je er boven moet staan ed, maar op zo'n moment komen bij jezelf ook de meest rotte gedachten bovenIk snap sowieso niet waarom exen van die rot verhalen vertellen of je na het uitgaan opeens zo moeten gaan behandelen.
Brengt ook voor mezelf rottige gevoelens, boven, wat hadden wij nu ooit in die 2 jaar, als hij nu, na op een vrij normale manier uit elkaar te zijn gegaan, zo dat
Wat was ooit die hele relatie waard of wat was er ooit waar?!!Sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen!!
quote:Is vrij cruciaal ja. Het kan pure pijn zijn die iemand gekke dingen laat doen. Gaat wel over. Tenminste, in het normale geval.
Op donderdag 27 februari 2003 01:10 schreef Kingske het volgende:[..]
ben jij degene die de relatie verbrak?
This net alsof ik nooit iets voor hem ben geweest en een stel meiden die hij net op internet kent, alles voor hem zijn nu
Damn wat kun je een hoop gevoelens door elkaar hebben, ik nu, boosheid, verdriet, teleurgesteld en vooral veel woede...
hoe kan iemand zo zijn, bah!!
Dit soort dingen daar moet je gewoon boven staan, hoe lastig dat soms ook is.
1 goed ding...evt gevoelens van restjes liefde gaan zo wel snel voorbij...heeft elk nadeel toch weer zo zijn voordeel, lijkt het..
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou je d'r maar niet al teveel over opwinden, daar is die knakker juist op uit natuurlijk.Dit soort dingen daar moet je gewoon boven staan, hoe lastig dat soms ook is.
Je kan als het echt de spuigaten uit loopt misschien die meiden bellen/emailen om te zeggen dat die dingen gewoon echt niet waar zijn
succes
quote:He hallo gast, welke FOK!ster probeer jij je nest in te lullen?
Op donderdag 27 februari 2003 08:23 schreef innovation het volgende:
dat is een mannelijk kwaaltje denk ik wara de meeste jongens mannen die denken stoer te zijn fo er bij willen horen last van hebben..
...
quote:ik dacht dat juist de meeste meiden zo deden....enne jongens gaan meestal gewoon door naar t volgende meisje
Op donderdag 27 februari 2003 08:23 schreef innovation het volgende:
dat is een mannelijk kwaaltje denk ik wara de meeste jongens mannen die denken stoer te zijn fo er bij willen horen last van hebben..
oke soms heb ik ook wel zin om es goed rond te slaan op mijn ex. maar ik hou me dan nog wel in. omdat voro mij verder niks boeit dan emoties.
quote:Jullie vrouwen zijn vuil wat dat betreft
Op donderdag 27 februari 2003 10:28 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ik dacht dat juist de meeste meiden zo deden....enne jongens gaan meestal gewoon door naar t volgende meisje
quote:Nou, ik weet dat ik tijdens drie maanden frustratie ook wat gekke dingen heb gedaan, maar ik hoop toch niet dat dat mijn 'echte ik' was, want die wil ik dan niet kennen.
Op donderdag 27 februari 2003 09:58 schreef freud het volgende:
Het sux, maar goed, nu leer je misschien de echte 'hem' kennen. Wees gewoon happy dat je hem kwijt bent en probeer je niet te veel je te storen aan zijn puberale acties.
Heb haar overigens nooit tegen anderen zwart lopen maken, zover ik weet. Eerder het tegenovergestelde
quote:heb ik ook ja...als ik gedumpt word praat ik veel over me ex, maar dat is altijd positief....en ik kan dan zelfs boos worden op mensen die wel negatief over m doen
Op donderdag 27 februari 2003 11:28 schreef ratpack het volgende:[..]
Nou, ik weet dat ik tijdens drie maanden frustratie ook wat gekke dingen heb gedaan, maar ik hoop toch niet dat dat mijn 'echte ik' was, want die wil ik dan niet kennen.
Heb haar overigens nooit tegen anderen zwart lopen maken, zover ik weet. Eerder het tegenovergestelde
Hij kan het wel zelf uitgemaakt hebben maar dat wil niet zeggen dat ie alsnog niet verdrietig zou kunnen zijn nadien.
Ik zou me er niet zo druk om maken eigenlijk, laat hem maar in zijn sop gaarkoken. Hij komt er vanzelf wel achter waar hij mee bezig is.
Ik weet het het is niet leuk, ik heb het zelf ook gehad hoor, en mijn ex heeft mij behoorlijk zwart zitten maken binnen mijn eigen familie. Maar gelukkig waren er een heleboel die wel beter wisten inclusief een paar van zijn eigen familie leden.
En ja nu is hij diegene die achterblijft met al zijn rottigheden.
En ik ben gewoon verder gegaan met mijn leven
quote:De beste reactie is gewoon niet reageren op hem
Op donderdag 27 februari 2003 16:29 schreef yavanna het volgende:
Thnx allemaal, het is best even mega frusty als er zo over je geklets wordt, maar zoals hier ook gezegd, ik laat het maar allemaal lekker gaan en ga proberen mijn energie in leukere dingen stoppen, zoals genieten van deze heerlijke zomerse dag en hij......och boontje komt om zijn loontje zeggen ze weleens
quote:Uit dit verhaal maak ik al op dat jij het uitgemaakt heb.Exen zijn in dat opzicht wraakzuchtig omdat ze:
Op donderdag 27 februari 2003 01:07 schreef yavanna het volgende:
Hoorde net weer dat mijn ex heerlijke klets verhalen over mij rond strooit.
Ik natuurlijk dom genoeg om hem te bellen en naar een waarom te vragen.
Gadver de koelbloedigheid, waarmee gesproken en gelogen wordt!
Ik weet wel dat je er boven moet staan ed, maar op zo'n moment komen bij jezelf ook de meest rotte gedachten bovenIk snap sowieso niet waarom exen van die rot verhalen vertellen of je na het uitgaan opeens zo moeten gaan behandelen.
Wat was ooit die hele relatie waard of wat was er ooit waar?!!Sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen!!
Gelukkig genoeg, zijn er genoeg mensen die wel normaal kunnen doen.
Ik geef je het advies om niet tot zijn niveau te verlagen. Diegene die zijn verhalen geloven,zijn niet jouw vrienden. Zie het als een kadootje,zo kun je zien we wel of niet je vrienden zijn.
Het klinkt raar,maar probeer er over heen te stappen. Jij komt dan altijd naar voren als de wijze....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |