abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 februari 2003 @ 01:07:41 #1
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8743950
Hoorde net weer dat mijn ex heerlijke klets verhalen over mij rond strooit.
Ik natuurlijk dom genoeg om hem te bellen en naar een waarom te vragen.
Gadver de koelbloedigheid, waarmee gesproken en gelogen wordt!
Ik weet wel dat je er boven moet staan ed, maar op zo'n moment komen bij jezelf ook de meest rotte gedachten boven

Ik snap sowieso niet waarom exen van die rot verhalen vertellen of je na het uitgaan opeens zo moeten gaan behandelen.

Brengt ook voor mezelf rottige gevoelens, boven, wat hadden wij nu ooit in die 2 jaar, als hij nu, na op een vrij normale manier uit elkaar te zijn gegaan, zo dat
Wat was ooit die hele relatie waard of wat was er ooit waar?!!

Sommige dingen zal ik wel nooit begrijpen!!

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8743998
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 01:07 schreef yavanna het volgende:
Ik weet wel dat je er boven moet staan ed, maar op zo'n moment komen bij jezelf ook de meest rotte gedachten boven

Ik snap sowieso niet waarom exen van die rot verhalen vertellen of je na het uitgaan opeens zo moeten gaan behandelen.

Brengt ook voor mezelf rottige gevoelens, boven, wat hadden wij nu ooit in die 2 jaar, als hij nu, na op een vrij normale manier uit elkaar te zijn gegaan, zo dat

ben jij degene die de relatie verbrak?
pi_8744038
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 01:10 schreef Kingske het volgende:

[..]

ben jij degene die de relatie verbrak?

Is vrij cruciaal ja. Het kan pure pijn zijn die iemand gekke dingen laat doen. Gaat wel over. Tenminste, in het normale geval.
Voetbal?
  donderdag 27 februari 2003 @ 01:18:27 #4
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8744116
Nops hij verbrak de relatie en met mijn instemming zeg maar.
We klooide nog wel wat aan en toen elkaar niet meer gesproken
tot nu ik net merkte dat hij anderen rot dingen vertelden, over mij,op internet

This net alsof ik nooit iets voor hem ben geweest en een stel meiden die hij net op internet kent, alles voor hem zijn nu

Damn wat kun je een hoop gevoelens door elkaar hebben, ik nu, boosheid, verdriet, teleurgesteld en vooral veel woede...
hoe kan iemand zo zijn, bah!!

donderdag 27 februari 2003 @ 01:57:00 #5
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_8744499
laat hem lekker gaan.
Fuck it!
T'is inderdaad lomp ja...
Maar je kan beter gewoon "verder" gaan.

suc6.

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_8744506
Ik zou je d'r maar niet al teveel over opwinden, daar is die knakker juist op uit natuurlijk.

Dit soort dingen daar moet je gewoon boven staan, hoe lastig dat soms ook is.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_8744569
Helaas doen onmacht en frustratie rare dingen met mensen.
met vervelende gevolgen.
  donderdag 27 februari 2003 @ 02:34:31 #8
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8744621
Yeps, jullie hebben gelijk, erboven staan....
Nu nog even een manier vinden daarvoor

1 goed ding...evt gevoelens van restjes liefde gaan zo wel snel voorbij...heeft elk nadeel toch weer zo zijn voordeel, lijkt het..

pi_8744626
zal ik je komen troosten?
  donderdag 27 februari 2003 @ 02:58:18 #10
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8744663
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 01:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou je d'r maar niet al teveel over opwinden, daar is die knakker juist op uit natuurlijk.

Dit soort dingen daar moet je gewoon boven staan, hoe lastig dat soms ook is.

donderdag 27 februari 2003 @ 08:23:39 #11
22567 innovation
Don't look at the sun
pi_8744940
dat is een mannelijk kwaaltje denk ik wara de meeste jongens mannen die denken stoer te zijn fo er bij willen horen last van hebben..
oke soms heb ik ook wel zin om es goed rond te slaan op mijn ex. maar ik hou me dan nog wel in. omdat voro mij verder niks boeit dan emoties.
poebeer houd van Knorretje2712 http://www.clusius.com,Alain Lecluse
pi_8745043
tja is idd wat kinderachtig van em, vooral als jullie 2 jaren samen waren.
In de mate van het mogelijke zou proberen er niet bij stil te staan en zeker niet druk om maken awnt hij is het duidelijk niet waard.
De mensen die jou kennen weten zonder twijfel wel beter dan zijn rotzooi te geloven he.
Sterkte
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8745298
zorg er zoveel mogelijk voor dat hij er geen plezier aan beleefd. Niet op reageren lijkt me dus de beste (wel moeilijke) oplossing.

Je kan als het echt de spuigaten uit loopt misschien die meiden bellen/emailen om te zeggen dat die dingen gewoon echt niet waar zijn

succes

pi_8745515
Ik was ook vrij PARRA toen het uit ging met mijn vriendje.......nu niet meer haha...ik kijk nu terug en vraag me af waarom ik zo weirdooooooooo heb gedaan...eh** Nu 3 maanden verder ..vermaak ik me weer. Heb spijt van sommige dingen..die ik dus heb gedaan...
Ach Flikker toch op........
  donderdag 27 februari 2003 @ 09:50:55 #15
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8745697
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:23 schreef innovation het volgende:
dat is een mannelijk kwaaltje denk ik wara de meeste jongens mannen die denken stoer te zijn fo er bij willen horen last van hebben..
...
He hallo gast, welke FOK!ster probeer jij je nest in te lullen?
Die vrouwen kunnen er net zo goed wat van hoor!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
  FOK!fotograaf donderdag 27 februari 2003 @ 09:58:11 #16
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8745794
Het sux, maar goed, nu leer je misschien de echte 'hem' kennen. Wees gewoon happy dat je hem kwijt bent en probeer je niet te veel je te storen aan zijn puberale acties.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8746345
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 08:23 schreef innovation het volgende:
oke soms heb ik ook wel zin om es goed rond te slaan op mijn ex. maar ik hou me dan nog wel in. omdat voro mij verder niks boeit dan emoties.
ik dacht dat juist de meeste meiden zo deden....enne jongens gaan meestal gewoon door naar t volgende meisje
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:26:04 #18
27535 Pulsemaster
pi_8747471
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:28 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik dacht dat juist de meeste meiden zo deden....enne jongens gaan meestal gewoon door naar t volgende meisje

Jullie vrouwen zijn vuil wat dat betreft
pi_8747503
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 09:58 schreef freud het volgende:
Het sux, maar goed, nu leer je misschien de echte 'hem' kennen. Wees gewoon happy dat je hem kwijt bent en probeer je niet te veel je te storen aan zijn puberale acties.
Nou, ik weet dat ik tijdens drie maanden frustratie ook wat gekke dingen heb gedaan, maar ik hoop toch niet dat dat mijn 'echte ik' was, want die wil ik dan niet kennen.

Heb haar overigens nooit tegen anderen zwart lopen maken, zover ik weet. Eerder het tegenovergestelde

Voetbal?
pi_8747565
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:28 schreef ratpack het volgende:

[..]

Nou, ik weet dat ik tijdens drie maanden frustratie ook wat gekke dingen heb gedaan, maar ik hoop toch niet dat dat mijn 'echte ik' was, want die wil ik dan niet kennen.

Heb haar overigens nooit tegen anderen zwart lopen maken, zover ik weet. Eerder het tegenovergestelde

heb ik ook ja...als ik gedumpt word praat ik veel over me ex, maar dat is altijd positief....en ik kan dan zelfs boos worden op mensen die wel negatief over m doen
pi_8748050
Tja een ieder heeft zo zijn gevoelens. Je hebt bepaalde fases waarin je bepaalde gebeurtenissen verwerkt. En hij zit dus blijkbaar in de fase van kwaadheid.

Hij kan het wel zelf uitgemaakt hebben maar dat wil niet zeggen dat ie alsnog niet verdrietig zou kunnen zijn nadien.

Ik zou me er niet zo druk om maken eigenlijk, laat hem maar in zijn sop gaarkoken. Hij komt er vanzelf wel achter waar hij mee bezig is.

Ik weet het het is niet leuk, ik heb het zelf ook gehad hoor, en mijn ex heeft mij behoorlijk zwart zitten maken binnen mijn eigen familie. Maar gelukkig waren er een heleboel die wel beter wisten inclusief een paar van zijn eigen familie leden.
En ja nu is hij diegene die achterblijft met al zijn rottigheden.
En ik ben gewoon verder gegaan met mijn leven

pi_8748272
Ik kan me je woede goed voorstellen. Niet meer dan logisch dat je hem er op aanspreekt; wat denkt hij wel! Ik geloof dat ik zoiets zou zeggen als: "als we op deze manier gaan beginnen, weet ik er ook nog een paar. Liever niet, maar als je het zo wilt, kun je het zo krijgen."
Misschien kom je samen tot de conclusie dat het beter is er het zwijgen op te doen. Wat er tussen jullie was hoort tussen jullie te blijven ook al ga je nu ieder je eigen weg.
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  donderdag 27 februari 2003 @ 16:29:37 #23
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8754107
Thnx allemaal, het is best even mega frusty als er zo over je geklets wordt, maar zoals hier ook gezegd, ik laat het maar allemaal lekker gaan en ga proberen mijn energie in leukere dingen stoppen, zoals genieten van deze heerlijke zomerse dag en hij......och boontje komt om zijn loontje zeggen ze weleens
  donderdag 27 februari 2003 @ 16:36:07 #24
27535 Pulsemaster
pi_8754282
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:29 schreef yavanna het volgende:
Thnx allemaal, het is best even mega frusty als er zo over je geklets wordt, maar zoals hier ook gezegd, ik laat het maar allemaal lekker gaan en ga proberen mijn energie in leukere dingen stoppen, zoals genieten van deze heerlijke zomerse dag en hij......och boontje komt om zijn loontje zeggen ze weleens
De beste reactie is gewoon niet reageren op hem Niet in verweer gaan, niet proberen hem het zwijgen op te leggen. Gewoon zijn gang laten gaan... Gaat vanzelf over.
  † In Memoriam † donderdag 27 februari 2003 @ 17:11:28 #25
47213 ArmaniMania
pi_8755067
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 01:07 schreef yavanna het volgende:

Uit dit verhaal maak ik al op dat jij het uitgemaakt heb.Exen zijn in dat opzicht wraakzuchtig omdat ze:
1. Gedumpt zijn.. (wekt een soort gevoel van de strijd verloren te hebben)
2. Eigenlijk willen ze zelf de relatie wel nog in stand houden en kunnen het niet verkroppen dat de ander het uitmaakt.
3. Ze zijn getroffen in hun imago..

Gelukkig genoeg, zijn er genoeg mensen die wel normaal kunnen doen.

Ik geef je het advies om niet tot zijn niveau te verlagen. Diegene die zijn verhalen geloven,zijn niet jouw vrienden. Zie het als een kadootje,zo kun je zien we wel of niet je vrienden zijn.
Het klinkt raar,maar probeer er over heen te stappen. Jij komt dan altijd naar voren als de wijze....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')