Nee, ik ben niet in de war en mijn post kan ook op het gebied van suppletie bij tekorten worden toegepast. Vraag mij ook sterk af of er in het leger veel ongezonde tekorten voorkomen. Daarom denk ik dat er sprake is van ideologie.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Je bent in de war met testosteron als anabolen. Dit gaat om trt. Dus mannen die een 'ongezond' lage testwaarde hebben weer brengen naar normale/gezonde niveau's.
Jawel, je bent wel in de war. Want die gezondheidsrisico's krijg je als je je test naar absurde waardes wil trekken.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:19 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet in de war en mijn post kan ook op het gebied van suppletie bij tekorten worden toegepast. Vraag mij ook sterk af of er in het leger veel ongezonde tekorten voorkomen. Daarom denk ik dat er sprake is van ideologie.
Dank u nogmaals, ik ben zeker niet in de war. Uw arrogantie naar mijn gestelde verwardheid is hooguit wat verwarrend in deze. Het is waarschijnlijk ideologie om nu opeens te vermoeden dat het leger te lage testosteronwaardes zou hebben. En aan een verkeerd gebruik van hormonen zitten diverse risico's die ik even opgesomd heb. Hegseth moet zich daar niet mee bemoeien.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, je bent wel in de war. Want die gezondheidsrisico's krijg je als je je test naar absurde waardes wil trekken.
Verder loopt iedereen boven de 35 (gemiddeld) risico op lage testwaardes.
Neequote:Op maandag 20 juli 2026 12:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dank u nogmaals, ik ben zeker niet in de war. Uw arrogantie naar mijn gestelde verwardheid is hooguit wat verwarrend in deze. Het is waarschijnlijk ideologie om nu opeens te vermoeden dat het leger te lage testosteronwaardes zou hebben. En aan een verkeerd gebruik van hormonen zitten diverse risico's die ik even opgesomd heb. Hegseth moet zich daar niet mee bemoeien.
Ik ben om. Deze onderbouwing gaf de doorslag.quote:
Tegen je koppigheid valt niet te beargumenteren. Lees je eens in in trt. Je bent nogmaals wel degelijk in de war met testosteron als anabolen. Waar je gaat voor absurde waardes.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:00 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik ben om. Deze onderbouwing gaf de doorslag.
Neequote:Op maandag 20 juli 2026 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tegen je koppigheid valt niet te beargumenteren. Lees je eens in in trt. Je bent nogmaals wel degelijk in de war met testosteron als anabolen. Waar je gaat voor absurde waardes.
Je bent in de war.quote:Op maandag 20 juli 2026 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vooral niet je onkunde toegeven, hoor. Groot ego.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |