Stel, je bent uitgenodigd voor een trouwerij, voor het feest 's avonds. Het zijn mensen die je wel kent maar niet su-per-goed. Er staat geen dresscode vermeld op de uitnodiging, ga je dan strak in het pak, of ga je wat meer casual??
...Puur hypotethisch uiteraard...
quote:Dan informeer je bij die mensen wat de dresscode is!
Op donderdag 27 februari 2003 00:51 schreef Love Mae King het volgende:
Voor een vriendStel, je bent uitgenodigd voor een trouwerij, voor het feest 's avonds. Het zijn mensen die je wel kent maar niet su-per-goed. Er staat geen dresscode vermeld op de uitnodiging, ga je dan strak in het pak, of ga je wat meer casual??
Zelf hoop ik dat men verzorgd op de bruiloft komt, maar wel als zichzelf.
Zou niet willen dat iemand speciaal een pak moet kopen, zich daarin wurmt en zich er niet prettig in voelt.
Dat zie je op foto's en dan zijn mensen niet zichzelf en dat is het laatste wat we willen.
We willen dat de persoon in kwestie op het feest komt en niet het pak!
quote:een eendepak
Voor een vriendStel, je bent uitgenodigd voor een trouwerij, voor het feest 's avonds. Het zijn mensen die je wel kent maar niet su-per-goed. Er staat geen dresscode vermeld op de uitnodiging, ga je dan strak in het pak, of ga je wat meer casual??
quote:Godver, jij wel!
Ik had toen en mooi paars/bruin Evisu shirtje aan met lange mouwen en mooie schoenen en pantalon.
Moet jij es kijken hoe de vrouwen naar je kijken en je bent dan zeker niet underdressed.
De enige keer dat ik in pak kom is als ik zelf trouw, en dan nog niet helemaal
Tenue de Ville op de uitnodiging voor de bruiloft betekent dat het bruidspaar een minder formeel diner of feest wil geven.
De man draagt dan een gewoon pak en de vrouw past zich daarbij aan.
In principe kan een man zich nooit echt vergissen door een gewoon pak te dragen. Mocht iedereen echt in een ouwe trui en een spijkerbroek rondhopsen dan kun je altijd nog je jasje uitdoen en (theatraal) je das afdoen.
De dames kunnen het beste nette avondkleding dragen.
Bel anders even de ceremoniemeester of de moeder van de bruid !
quote:Mja, ook wel waar, maar als ik ga trouwen dan wil ik toch een wat officieler tintje eraan geven en heb ik toch graag dat de heren een das dragen en de dames avondkleding. Wij gaan dat dus ook gewoon op de uitnodiging zetten. Dat kun je trouwens ook stimuleren door de feestlocatie, als het een chique gelegenheid is dan zullen mensen zich eerder net kleden.
Op donderdag 27 februari 2003 20:20 schreef Piro het volgende:
He? de weinige keren dat ik naar een trouwerij ging kwam ik altijd in mijn gewone kloffie, en de gelukkigen vonden het al erg leuk dat ik er was
quote:Amazing! Treedt de burgerlijkheid zó snel al in?
Op donderdag 27 februari 2003 20:55 schreef GHaven het volgende:
[afbeelding].
quote:O dan!
[afbeelding].
quote:Manono had er al een droom over en lijkt nu aardig uit te komen!
[afbeelding].
quote:Manono lijkt uit te komen? Gefeliciteerd!
Op vrijdag 28 februari 2003 13:12 schreef Manono het volgende:[..]
Manono had er al een droom over en lijkt nu aardig uit te komen!
.
quote:Stop de persen. De tovenaarsleerling is zijn bril verloren.
Op zaterdag 1 maart 2003 09:08 schreef GHaven het volgende:
Manono lijkt uit te komen? Gefeliciteerd!
[afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |