Toch wel apart. Ik had verwacht dat juist jullie het wel zouden herkennen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 21:01 schreef derLudolf het volgende:
@:DJMO ja wist dat je in D zat, maar geen aanknopingspunten. Hangtrein en olifant dan weet je het wel, maar ik herken het niet.
Logisch ook, want die zit een stukje naar rechts. is vanaf het treinstation toch een paar honderd meter lopen.quote:
En een boel mensen zien geen olifant in de wupper. Tuffi zit er toch echt.quote:
quote:
Ja precies. Er zijn ongeveer 68.000 zielloze busstations in Duitsland zonder Schwebebahn.quote:
Een trein die volgens de app met +26 zou vertrekken, maar toch op tijd vertrekt. Blijkbaar is er vanavond een storing in reisinformatie, dat verklaart het.quote:
Zouden er dan toch eerder treinen rijden van Groningen tot Leer dan van Coevorden naar Bad Bentheimquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva rijdt nu opleidingsritten naar Leer toe
https://www.instagram.com/reel/Db7_o5mtLBx/
Begin oktober is de bedoeling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 02:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zouden er dan toch eerder treinen rijden van Groningen tot Leer dan van Coevorden naar Bad Bentheim
Ja hadden we gezien. Maar ja ze zijn daar wel een ClaphamJunctiontje gewend dus god jah een ontsporing poepoequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 08:37 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Ontsporing met 2 zwaargewonden in Engeland. Het was donderdag al maar ik had het gemist, dus misschien anderen hier ook.
3 ontsporingen in 48 uur geloof ik deze week daar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Voor een land dat zo fucking anaal is als het om security/safety gaat zou je verwachten dat het niet zo vaak fout zou gaan op het spoor. See it, say it, sorted.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |