abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 december 2000 @ 18:59:51 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_581954
Oke, het lijkt dat een ieder vind dat "Dirk" een acteur is. Nu ff allemaal jullie speurwerk doen en hem ontmaskeren:
Zat ie inderdaad bij Simek en hoe heet ie in werkelijkheid.
Succes ermee.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 24-12-2000 21:19]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 december 2000 @ 19:02:35 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_581966
VPRO akteur ik heb hem al eens in van die W. T. Schippers programma's gezien.
pi_581972
Zijn etree deed ook heel erg Jiskefets aan!! Zou Robin hem dan niet herkennen???
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 19:06:27 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_581980
quote:
Op 24 december 2000 19:02 schreef marky het volgende:
VPRO akteur ik heb hem al eens in van die W. T. Schippers programma's gezien.
Ik denk dat je in de war bent met'" Boy Bensdorp" echte naam : iets met van Hout. Hij lijkt er wel op.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_582026
De echte naam van Boy Bensdorp is volgens mij Rob van Houten, hij lijkt er op qua postuur maar het gezicht?
Tsja?
pi_582032
Je bedoelt Rob van Houten.

Wat is het probleem met deze acteur.

Laat ze maar in de waan.

Ieder weldenkend mens ziet dat dit een acteur is.
Ik heb er geen problemen mee.
Nieuws van de buitenwereld kan hij niet geven, omdat hij nooit tv kijkt.

Prima idee, laat ze maar eens een ontheemd mens opnemen.
En let op, er gaan er nu door de mand vallen.
En zoals Darius al zei:
*Een keer door de mand vallen en je bodem is weg

  zondag 24 december 2000 @ 19:16:29 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_582037
quote:
Op 24 december 2000 19:14 schreef DAF-diesel het volgende:
De echte naam van Boy Bensdorp is volgens mij Rob van Houten, hij lijkt er op qua postuur maar het gezicht?
Hij is wel dik geworden in z'n gezicht, die Van Houten..
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 december 2000 @ 19:36:11 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582134
Nee het is niet die van houten. Volgens mij speelde hij in die latste serie mee ik weet alleen niet meer hoe die heet. Volgens mij speelde hij daar ook een zwerver maar ik weet het niet zeker. Maar dat het een akteur is weet ik wel zeker.
pi_582138
Dit is de echte van Houten:

  zondag 24 december 2000 @ 19:38:48 #10
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_582151
nou, nu nog even een vergelijkend shotje...?
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zondag 24 december 2000 @ 19:40:16 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_582160

Ik heb helaas geen close up!

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 24-12-2000 19:42]

  zondag 24 december 2000 @ 19:43:07 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582175
We moeten de reclames goed in de gaten houden. Ik heb hem geloof ik ook al eens in een reclame gezien.

Ja ik weet het. Ik ben niet erg duidelijk maar ik ken hem ergens van.

  zondag 24 december 2000 @ 19:44:18 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_582186
Oke, het is dus niet die Van Houten, maar wie dan wel?
Stel nou eens dat het geen acteur is, schoppen ze hem dan weer dakloos de straat op?
Of moeten we, net als met Cindy, een aktie (al dan niet met dierenescherming, beginnen om hem uit het huis te laten halen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_582194
Jongens het is geen acteur, volgens mij ken ik hem uit de scene uit Haarlem. Voor hij het huis in ging zei ik al ik ken hem, en toen hij uit Haarlem bleek te zijn wist ik het. Volgens mij dus GEEN acteur.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij uit de dope scene komt.
  zondag 24 december 2000 @ 20:01:22 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_582282
quote:
Op 24 december 2000 19:45 schreef itsme het volgende:
Jongens het is geen acteur, volgens mij ken ik hem uit de scene uit Haarlem. Voor hij het huis in ging zei ik al ik ken hem, en toen hij uit Haarlem bleek te zijn wist ik het. Volgens mij dus GEEN acteur.
Eerlijk gezegd denk ik dat hij uit de dope scene komt.
Is ie niet al eens in dat andere ranzige programma geweest, dat van Menno Buch?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_582295
Dat weet ik niet. (volg ik niet) tja dat ik ranzige kennissen heb hoeft niet te betekenene dat ik naar Menno Buch kijk.
Wat wel zou kunnen is dat Hummie hem betaald voor extra overdrijven?
Hoor hem n.l net zeggen dat hij soms kotsen moet in bed.
pi_582324
Stel dat het een acteur is, dan is het wel een verdomd slechte.

Als het een echte zwerver is dan vertrekt ie vanavond en zeker als de drank en wiet op zijn.

Proost
pi_582331
tjezus, heb ik hier ooit rare verhalen verteld? nee dus. Het is dus echt een zwerver uit Haarlem, maar een die ook van dope houdt.
pi_582337
Hij claimde een bekende van Hummie te zijn. Zou Hummie soms ook connecties met de dopescene van Haarlem hebben dan? Zou me nix verbazen. Gezien de acties die ze de laatste tijd onderneemt moet ze wel regelmatig apestoned zijn. Kom Itsme, vertel, weet jij hier meer van?
why live, when you can't dream?
pi_582341
Waarom moet er nu iemand ontmaskerd worden?
Dat het een acteur is ziet iedereen.
Zelfs Jules de Korte had het gezien....

Het gaat om het idee.

Een dakloze onderdak bieden in deze donkere dagen.
Iedere normale dakloze had dat huis niet ingegaan. Daar zitten ook veel te veel risico's aanvast.
Nu kan je de kerstdagen gewoon een beetje lachen met iemand die er alles aan zal doen de bewoners uit hun tent te lokken.

Ik heb er geen probleem mee.

Goeie actie.

pi_582343
Volgens mij zat ie altijd in de kroeg in die serie van Fred Schuit (Rijk de Gooier)
pi_582349
wordt dus lachen als ie echt afkick verschijnselen begint te vertonen
Proost
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 20:22:36 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_582352
quote:
Op 24 december 2000 20:16 schreef cosmicgirl het volgende:
Hij claimde een bekende van Hummie te zijn. Zou Hummie soms ook connecties met de dopescene van Haarlem hebben dan? Zou me nix verbazen. Gezien de acties die ze de laatste tijd onderneemt moet ze wel regelmatig apestoned zijn. Kom Itsme, vertel, weet jij hier meer van?
1) Hummie is aan de drank.
2) Hummie rookt.
3) Hummie stinkt.
4) Hummie kent geen schaamte.
5) Hummie manipuleerd.
6) Hummie liegt.
7) Hummie ruikt uit haar bek alsof er een peloton olifanten in heeft gescheten.
8) Alle hier boven vermelde gegevens gelden ook voor de nieuwe bewoner.
9) Ergo: Ze moeten elkaar wel kennen!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_582361
misschien is hummie wel zo desperate, dat zo nu en dan een zwerver van de straat plukt
Proost
pi_582367
Laten wij nu weten wie de acteur is!!!!!!!!!!
Lukt me alleen niet om zijn foto in dit bericht te plakken maar als je wilt weten wie het is kijk dan hier: www.nethlandfilm.nl/cgi-bin/nff/fdb_frameset.cgi

Mocht dit niet lukken kijk dan op de site van
Nederlands filmfestival onder de naam Jack Wouterse.

Hij speelt in Alls stars, maar de foto is duidelijk onder de info van de film Enigma!!!

Veel plezier!!!!!!!!!!!

pi_582377
'T is niet te hopen dat Hummie meeleest op Fok!
why live, when you can't dream?
  zondag 24 december 2000 @ 20:42:19 #27
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_582400

dit plaatje dus......
Haal em d'r maar weer uit Hummie !
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_582402
Deze ook:

En deze:

[Dit bericht is gewijzigd door basst op 24-12-2000 20:45]

| You should have no expectation of privacy! |
pi_582409
thanks Marv !!!!
  zondag 24 december 2000 @ 20:50:41 #30
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_582417
met heel veel plezier gedaan !
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_582429
Okee, geweldig speurwerk!
Een acteur hoeft van mij niet te winnen. Jammer, want ik had het de rest wel gegund als een zwerver er met de poen vandoor ging.
pi_582433
quote:
Op 24 december 2000 19:04 schreef fashionably_late het volgende:
Zijn etree deed ook heel erg Jiskefets aan!! Zou Robin hem dan niet herkennen???
Inderdaad F_L , kijk normaal nooit naar Jiskefet, maar kwam hem dit keer tegen met zappen. Hij is dus nu op Ned 3.
't gaat om hoe je ermee omgaat
  zondag 24 december 2000 @ 21:01:22 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_582441
Leuk gevonden, maar het is Jack Wouterse niet, die lijkt er wel een beetje op, maar is veel groter.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_582450
Effe vergelijken
| You should have no expectation of privacy! |
  zondag 24 december 2000 @ 21:13:52 #35
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_582480
Zit over Jack Wouterse te lezen. Blijkt heel groot te zijn en een zware stem te hebben. Lijkt niet echt op onze Dirk te slaan.
  zondag 24 december 2000 @ 21:16:37 #36
272 R@b
No-nonsens
pi_582485
Ik dacht in eerste instantie (een paar uur terug dus ) ook even dat het Jack Wouterse was.

Maar deze man lijkt er wel wat op maar Wouterse is veel groter en dikker, en bovendien lijkt de stem van deze persoon in geen velden op wegen op die van Wouterse.

Volgens mij onmogelijk dat Jack Wouterse zo zijn stem kan verdraaien. Dus volgens mij is het op zeker Wouterse niet.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_582501
Okee, goed zo, dan zet ik m'n signature weer aan.
  zondag 24 december 2000 @ 21:37:50 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_582524
misschien is het zijn broer Rolf
pi_582527
Ik kon steeds (misschien zit het in de voornaam) niet op de naam komen van de hoofdrolspeler in de film ?????? of the ultimate fight. Nederlandse film, twee, drie jaar geleden uitgezonden door de VPRO.

Dat was Jack Wouters dus.

Maar dat is hem dus ook niet. Dus neem ik maar aan dat het een 'echte weggewaaide' is.

  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 21:40:40 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_582530
Of z'n neef, Jan.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 21:42:32 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_582534
[quote]Op 24 december 2000 21:40 schreef Coos het volgende:
Ik kon steeds (misschien zit het in de voornaam) niet op de naam komen van de hoofdrolspeler in de film ??????

Temming.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_582559
Henk!!
pi_582563
quote:
Op 24 december 2000 21:42 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op 24 december 2000 21:40 schreef Coos het volgende:
Ik kon steeds (misschien zit het in de voornaam) niet op de naam komen van de hoofdrolspeler in de film ??????

Temming.


Klopt. Bedankt. Een van de betere Nederlandse films van de afgelopen jaren.
pi_582624
NogmaALS IK KEN HEM ECHT. en nogmaals, ik heb hier nooit sterke verhalen gepost, ben hier nu langer dan 1 jaar.
Ik ken hem en hij is geen acteur dus houd maar op met je speurwerk.
Verdomme mijn geheugen is zo slecht. komt door alle drugs.
Een lange tijd geleden heb ik mijn verhaal eens geplaatst (over verslaving)daar had ik eigenlijk snel spijt van en heb het maar weer weggehaals.
Ik weet dat hij altijd zijn broek op half 7 heeft, humor had, en ik zit verdorie al de hele avond te denken waar ik precies Dirk van ken.
Heb n.l wel een idee, maar plaatsvervangende schaamte weerhoud mij dit te vertellen. (en blijkbaar word je hier toch niet gelooft
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 22:33:55 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_582633
quote:
Op 24 december 2000 22:30 schreef itsme het volgende:
NogmaALS IK KEN HEM ECHT. en nogmaals, ik heb hier nooit sterke verhalen gepost, ben hier nu langer dan 1 jaar.
Ik ken hem en hij is geen acteur dus houd maar op met je speurwerk.
Verdomme mijn geheugen is zo slecht. komt door alle drugs.
Een lange tijd geleden heb ik mijn verhaal eens geplaatst (over verslaving)daar had ik eigenlijk snel spijt van en heb het maar weer weggehaals.
Ik weet dat hij altijd zijn broek op half 7 heeft, humor had, en ik zit verdorie al de hele avond te denken waar ik precies Dirk van ken.
Heb n.l wel een idee, maar plaatsvervangende schaamte weerhoud mij dit te vertellen. (en blijkbaar word je hier toch niet gelooft
Asjebliieeeeeft !?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 24 december 2000 @ 23:05:01 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_582726
quote:
Op 24 december 2000 22:30 schreef itsme het volgende:
Ik weet dat hij altijd zijn broek op half 7 heeft, humor had, en ik zit verdorie al de hele avond te denken waar ik precies Dirk van ken.
Heb n.l wel een idee, maar plaatsvervangende schaamte weerhoud mij dit te vertellen. (en blijkbaar word je hier toch niet gelooft
Vertel..vertel...allebei dezelfde toneelschool doorlopen en geleerd hoe je het best met de broek op half zeven kunt paraderen?

Enne, Itsme...in navolging van je onderschrift bij je icoontje:
als ik It's me zie denk ik altijd....

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 december 2000 @ 23:16:34 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_582796
quote:
Op 24 december 2000 20:33 schreef cosmicgirl het volgende:
'T is niet te hopen dat Hummie meeleest op Fok!
Dat doen ze in ieder geval wel bij de officiêle BB-site, want daar is de discussie dus ook te lezen:
Citaat:
Is Dirk een acteur?

Georgie neemt Dirk onder zijn hoede. "Kom Dirk, ik neem je mee naar de badkamer. Jij gaat nu even douchen."

In de zitkamer zitten Bianca en Robin. Bianca: "Denk je echt dat het echt is? Je kan toch niet iemand zomaar van de straat afplukken? Hij is een ontzettend goed acteur. Geloof je het echt?" Robin: "Ja, ik denk het misschien van wel. En Koos denkt het ook." Bianca: "Nee, ik geloof het niet. Hij speelt het goed. Dat kan je mij niet wijsmaken."

Robin: "Getverdemme, en dan uit het idee van een kerstgedachte. Waarom zouden dit soort mensen alleen met kerst geholpen moeten worden? Met kerst kan liefde en vrede opeens wel. Ik word daar kotsmisselijk van."

Koos komt de dagboekkamer uitgelopen. "Ik ben een goedgelovig mens. En als het niet zo is dan ben ik gewoon een naïef mens. Bianca, ik laat me liever in de maling nemen dan dat ik iemand nu niet respecteer hoe hij is. Stel dat hij het wel is." Bianca: "Nee, het gaat er bij mij gewoon niet in."

Dirk staat onder de douche. Georgie gaat op de bank zitten. Hij zegt: "Net als Koos ben ik goedgelovig. Aan de andere kant is hij voor een acteur goed op de hoogte." Voorlopig ligt de waarheid in het midden.

Einde citaat.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_582947
quote:
itsme schreef zondag 24 december 2000 22:30 : Heb n.l wel een idee, maar plaatsvervangende schaamte weerhoud mij dit te vertellen. (en blijkbaar word je hier toch niet gelooft)
Dat idee alleen plaatsen als je maling aan de reacties hebt itsme, want je zal er vrees ik, vrijwel zeker ook persoonlijk op afgerekend gaan worden.
pi_582972
OOk op het BB home staat een poll en denkt iedereen 67% dat Dirk een acteur is. Prachtig.
Kan het alleen niet uitstaan dat ik hier niet geloofd word.
Heb vroeger zelf in de scene gezeten Golfer, snappie ???? vandaar dat ik onze Dirk ken.
Maar weer iemand hoe lang hij blijft? voor het weekend toch?
Heerlijk, en nu al irritaties, Bianca boos op Georgie en B de enige die gelooft dat Dirk nep is.
Ik vind dit wel een leuke actie van BB, anders dan die met Hieke.
Dirk komt leuk uit de hoek en die gasten proberen hem maar naar bed te krijgen. (bang dat hij hun spullen jat?
pi_582978
quote:
Op 24 december 2000 23:05 schreef golfer het volgende:
Vertel..vertel...allebei dezelfde toneelschool doorlopen en geleerd hoe je het best met de broek op half zeven kunt paraderen?

Enne, Itsme...in navolging van je onderschrift bij je icoontje:
als ik It's me zie denk ik altijd....


Waar slaat dit op??
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 23:52:20 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_583081
ITSME, 2 vragen : 1) Is het een dakloze ? 2) Speelt ie toneel ?

By the way, protect your self !

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_583102
Ik vind het moeilijk om te beoordelen of het nu wel of niet een Acteur is. Als ik nu eens uit ga, van wat er met deze Dirk gebeurt over een dag of 4. Hij vertrekt dan weer uit het huis, en is plotseling een min of meer bekende Nederlander. Zijn “zwerversbestaan” wordt er nu niet direct makkelijker door. En dan zijn er nog zaken zoals verzekeringen, en niet te vergeten de factor onberekenbaar.

Het onmiddellijk opsteken van een joint vond ik er een beetje te dik bovenop liggen. Zoiets kan veel protesten en problemen geven voor VOO, behalve als het gespeeld zou zijn geweest.

Hij zal zeker een soort van betaling voor zijn verblijf in het huis ontvangen, de bewoners krijgen ook een soort van dagvergoeding.

Nu zijn er veel zwervers in de grote steden, en zeker in Amsterdam, maar deze Dirk komt op mij niet helemaal echt over.

Bekend is dat er onder deze groep vele zitten die vroeger een zeer behoorlijke baan hebben gehad. Dus daar kunnen we niets uit afleiden.

Wat dan wel, als acteur mag hij zeker geen direct herkenbaar gezicht hebben. We hebben het dus waarschijnlijk over iemand uit de groep “edelfiguratie”, een figurant die een beetje kan toneelspelen. Of iemand uit een amateur gezelschap.

Zijn verschijnen vind ik wel in de lijn Ed liggen. Het zou mij niet verbazen als vriend Frank met het idee is aan komen zetten. Al schrijvende ga ik steeds minder geloven dat het echt een zwerver is, het zou een te groot risico met zich mee brengen.

Bovendien, met een “acteur” zoals ik heb omschreven, zou de productie veel meer kunnen bereiken. Een echte zwerver is een onbestuurbaar persoon, en als de productie, zeker in de eindfase, iets niet kan gebruiken is het dat wel.

Misschien komen we er wel achter. Leuk vind ik het wel. Het zouteloze einde van BB1 is dit jaar duidelijk niet aan de orde.

  zondag 24 december 2000 @ 23:58:09 #53
272 R@b
No-nonsens
pi_583133
quote:
Op 24 december 2000 21:42 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op 24 december 2000 21:40 schreef Coos het volgende:
Ik kon steeds (misschien zit het in de voornaam) niet op de naam komen van de hoofdrolspeler in de film ??????

Temming.


Temmink met een K op het eind volgens mij.

Geweldige film waar die Jack Wouterse de hhofdrol inspeelt als een freefighter. Een van de beste Nederlandse films die ik de laatste 10 jaar gezien heb.

Verder speelt die Jack Wouterse ook de rol van coach in ''All Stars'', maar dat was al eerder vermeldt geloof ik.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 25 december 2000 @ 00:09:25 #54
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_583229
quote:
Op 25 december 2000 00:02 schreef Sanne in Streamverslagen van 25-12-2000 het volgende:
00.00 uur
Dirk doet zijn was in de badkuip.
Ok, het is dus een acteur..
You bend your words like Uri Geller spoons...
  Trouwste user 2022 maandag 25 december 2000 @ 00:09:41 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_583232
quote:
Op 24 december 2000 23:58 schreef R@b het volgende:
Temmink met een K op het eind volgens mij.

Geweldige film waar die Jack Wouterse de hhofdrol inspeelt als een freefighter. Een van de beste Nederlandse films die ik de laatste 10 jaar gezien heb.

Verder speelt die Jack Wouterse ook de rol van coach in ''All Stars'', maar dat was al eerder vermeldt geloof ik.


Hij speelde eveneens in "De dikke man" gebaseerd op een collumn van Ischa Meier, In "de Poolse Bruid" had hij ook een ( grote ) rol. En in "de Noorderlingen" speelde hij een hoofdrol.

Nu jij weer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_583276
Laat ik voorop stellen dat ik het een actie van niets vindt. Back to basics in de laatste dagen, een soort boetedoening van Veronica voor alle overtredingen van de eigen regels.

Natuurlijk maakt Veronica of de redactie het programma maar het moest harder. De omzet van de slijter moest dus harder. Maakt mij niet uit (eigenlijk wel trouwens) maar roep het van te voren dan niet dat er deze keer geen verrassingen komen. Ik heb ze nauwelijks bij kunnen houden.

Nu dan Dirk. Ik weet niet of het een acteur is, bij televisie is niets zeker. Koos zijn eerste opmerking over de zwerver liet wel even het echte gezicht van Koos zien. De reacties van itsme neem ik voorlopig aan. Niet iedere dakloze is gespeend van intelligentie; drank, drugs en zelfs een scheiding of een faillissement kunnen mensen dakloos maken, dat doet niets af aan hun humor of kennis. Een aantal bewoners verwarde in hun eerste reactie dan ook zwerver (lees bedelaar) en dakloze.

Tanjalies, je vergeet nog de groep acteurs die gebruikt worden voor rollenspellen. Veelal door organisatiebureaus, mensen die de cursisten even met de neus op de feiten drukken.

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door DAF-diesel op 25-12-2000 00:35]

Tsja?
  maandag 25 december 2000 @ 00:51:03 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_583455
quote:
Op 25 december 2000 00:13 schreef DAF-diesel het volgende:
Nu dan Dirk. Ik weet niet of het een acteur is, bij televisie is niets zeker. Koos zijn eerste opmerking over de zwerver liet wel even het echte gezicht van Koos zien. De reacties van itsme neem ik voorlopig aan. Niet iedere dakloze is gespeend van intelligentie; drank, drugs en zelfs een scheiding of een faillissement kunnen mensen dakloos maken, dat doet niets af aan hun humor of kennis. Een aantal bewoners verwarde in hun eerste reactie dan ook zwerver (lees bedelaar) en dakloze.
Ik blijf natuurlijk wel nieuwsgierig naar het verhaal van It'sme (en dat is serieus bedoelt), maar als medekenner (?) van de Haarlemse scene kan ik Dirk dus niet herinneren.
In ieder geval niet in Vogelenzang gezien.

En dan de vraag: hoe komt onsaller Hummie op/bij hem?
Waar heeft ze hem opgedoken?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_583475
Wat ik op de streams heb gehoord is dat hij zaken heeft gedaan met Hummie toen hij met een schoonmaak bedrijf bezig was....
Vaag verhaal dus.
blabla
pi_583476
Hoe heete dat castingbureau waar Anouk vorig jaar vandaan kwam?
Moeder anne of zoiets.
Misschien moeten we daar eens gaan zoeken.

Want inderdaad Tanjalies, het is een TE groot risico om er een "echte zwerver" in te zetten.

Wel een slim idee van Voo, zeker als je terug kijkt naar vorig jaar, waar er de laatste dagen nix meer te beleven viel.
En kijk aan, op Fok is de discussie al weer op volle gang........

Het zou me ook nix verbazen als er "iets" gebeurt. Beetje vaag idd maar ik zal een paar voorbeelden geven.

-Bewoners raken spullen "kwijt"
-Dirk steelt douchemuntjes.
-Hij krijgt afkickverschijnselen
-Manipuleert de bewoners over de 250000
(dat het naar een goed doel moet ofzo)

genoeg ideeen voor 2 dagen zal ik maar zeggen.

Het wachten is dus op het moment dat hij door de mand valt.....

"Don't drink water, fish fuck in it"
  Trouwste user 2022 maandag 25 december 2000 @ 01:09:11 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_583521
Waar halen jullie toch al die manden vandaan ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_583541
Tja... die Dirk heeft een beetje een algemene kop; geen uitgesproken uiterlijk i.i.g. Moeilijk te zeggen of het een acteur is waar hij in dit forum mee wordt vergeleken/geidentificeerd.

Maar acteren doet'ie; maar daar hebben meer mensen last van in dat huis. (en ik ook wel 'ns )

Het is toch raar dat je daar als dakloze gaat zitten met de intentie van - ik ben deze dagen de personificatie van de kerstgedachte -? "Zorg goed voor mij want ik ben dakloos en met kerst horen wij vertroeteld te worden." Een dakloze in het huis plaatsen omwille van de kerstgedachte? Amehoela

Wat Hummie nou eigenlijk in gedachten heeft weet ik niet. Op zich vind ik het wel weer grappig. Kijken wat Dirkie deze dagen gaat doen. Misschien de boel opruien met onaangepast gedrag? Bij zijn binnenkomst heeft hij daar i.i.g. al een staaltje van laten zien; Het huis binnen banjeren zonder zich voor te stellen, jas aanlaten, wiet roken, enz. Hoe ver gaan de bewoners in het accepteren van dit gedrag? Is dit wat Hummie graag wil zien? Nou ja, misschien zit ik er wel helemaal naast...

Ben benieuwd!

pi_583733
Itsme, ik ben het helemaal met Tante Bep eens: alleen dat schrijven waar je je morgen en overmorgen ook nog okee bij voelt. Niet je waarheid aantonen door je meer bloot te geven dan je eigenlijk wil hoor. En anders geloven we je toch gewoon niet Dan kun jij de komende dagen glimlachend kijken naar òns: naar hoe we speculeren en menen de waarheid in pacht te hebben.
Maar ik geloof je wèl, je zit al zolang op dit forum dat we met jou prima weten wat voor een vlees we in de kuip hebben!

Eerlijk is eerlijk, ik ben natuurlijk wel bloedje nieuwsgierig naar info over deze Dirk, dus vertel ons alles wat je in goede gemoede kwijt wil.

Het enige wat ikzelf me kan voorstellen is dat deze Dirk zijn ontspoorde leven probeert uit te baten door zo nu en dan te figureren in reclamespotjes en andere opnames. Zoals er ook daklozen zijn die zich door allerlei bladen, zoals de Nieuwe Revu, tegen betaling uitgebreid hebben laten interviewen.

Want hiervan ben ik ook overtuigd: Veronica zal het geen punt vinden om het concept te verneuken, maar het programma zèlf mag niet onderuit. Daarvoor gaat er veel te veel geld in om. Ze moeten dus het gevoel hebben dat ze op deze Dirk kunnen bouwen; hij mag geen risico vormen. En dat kan alleen als ze hem al langer kennen.

[ena-laatste alinea ge-edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno op 25-12-2000 02:47]

The trick is to keep breathing
pi_583900
quote:
Op 25 december 2000 02:12 schreef Arjuno het volgende:
<snip>
Want hiervan ben ik ook overtuigd: Veronica zal het geen punt vinden om het concept te verneuken, maar het programma zèlf mag niet onderuit. Daarvoor gaat er veel te veel geld in om. Ze moeten dus het gevoel hebben dat ze op deze Dirk kunnen bouwen; hij mag geen risico vormen. En dat kan alleen als ze hem al langer kennen.

[ena-laatste alinea ge-edit]


Mijn idee, Arjuno. En kijk maar eens hoe ie al start: Robin jennen met z'n vermeende homo-fobie. Let op hoe ie straks met Bianca gaat flirten - de beste manier om haar op stang te jagen.
Koos en Georgie zijn iets introverter en trager, daarvoor zal hij nog ff tijd nodig hebben om die 'uit hun tent te lokken'.
En Robin en Bianc zijn meer potentiële winnaars, en ambitieus daarin, dus ideaal doelwit voor een botterik.

Kortom: de acteur gaat zichzelf ontmaskeren door zijn gedrag.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 25-12-2000 04:12]

pi_583997
quote:
Op 25 december 2000 04:11 schreef Moor het volgende:
Mijn idee, Arjuno. En kijk maar eens hoe ie al start: Robin jennen met z'n vermeende homo-fobie. Let op hoe ie straks met Bianca gaat flirten - de beste manier om haar op stang te jagen.
Koos en Georgie zijn iets introverter en trager, daarvoor zal hij nog ff tijd nodig hebben om die 'uit hun tent te lokken'.
En Robin en Bianc zijn meer potentiële winnaars, en ambitieus daarin, dus ideaal doelwit voor een botterik.

Kortom: de acteur gaat zichzelf ontmaskeren door zijn gedrag.


Spijker op de kop, Moor

Het is imo onmogelijk dat Hummie werkelijk een dakloze in het huis zal zetten;
een antecedenten-onderzoek is bij zo iemand niet mogelijk.
En ze zal geen greintje risico willen lopen met een persoon die minder dan 100% betrouwbaar is.
Tweederangs acteur dus.

pi_584103
Djee word er hier nog steeds afgevraagd of het een acteur is die zwerver. Bel de makers van Simek adverteert op , vraag om een bandjes die in 2000 zijn uitgezonden, weet niet meer welke uitzendig het was, en je bewijs is geleverd.
Word er door fokkers soms alleen naar Veronica gekeken ofzo...
fake a dream
pi_584110
ik zit net met mn kids naar Kruimeltje te kijken, en daar kwam net even een vieze vent in voor waar Dirk erg op lijkt. Ik zal bij de aftiteling extra opletten....
pi_584158
quote:
Op 25 december 2000 09:31 schreef Cartman1 het volgende:

een antecedenten-onderzoek is bij zo iemand niet mogelijk.


Wel mogelijk
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_584199
Imho is het zeker een acteur, anders zou Hummie meteen heel het Leger des Heils over zich heen krijgen. Wat me overigens ook wel een aangenaam schouwspel lijkt

Een ding ben ik wel heel erg benieuwd, hoe zou Desiree er op gereageerd hebben?

*** I have this condition ***
  maandag 25 december 2000 @ 12:16:15 #69
1169 BigDick
size DOES matter
pi_584255
DE EESRTE OPMERKING WAS JUIST

ik heb de betreffende aflevering van Simek adverteert gezien. Het is niet jack Wouterse.

wat ik me nog kan herinneren:

De persoon in kwestie is coffeeshophouder.
Hij is geloof ik inderdaad een periode dakloos geweest lang geleden.

Sinds hij de heer heeft gevonden is zijn leven weer de moeite waard.


Waarom was hij bij Martin Simek: hij heeftt ambities om beroemd te worden. Zowel op het gebied van acteren als zingen.

Simek liet hem dat acteren voordoen, best aardig. Allerlei improvistatierollen.

Daarna zong hij een tearjerker die hij die nacht met een paar vrienden in een studio had opgenomen.

Conclusie. Er is niet gelogen - deze man is dakloos geweest.
Deze man is 100% een acteur. Bel de RVU om het te checken. Uitzending was ongeveer twee maanden geleden.

PS. wat een rotstreek weer van VOO. Pak die went bij zijn lurven en gooi em over de schutting!

[Dit bericht is gewijzigd door BigDick op 25-12-2000 12:18]

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_584262
hè hè, de aftiteling van Kruimeltje net 2 keer bekeken; Jack Wouterse!
Kan iemand dat checken?

o BigDick, ik zie net dat je zegt dat het niet Jack Wouterse is.

Ik vind de gelijkenis erg groot...

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 25-12-2000 12:24]

pi_584361
quote:
Bigdick schreef: Conclusie. Er is niet gelogen - deze man is dakloos geweest. Deze man is 100% een acteur. Bel de RVU om het te checken. Uitzending was ongeveer twee maanden geleden.
Maar dat is nu juist de perfecte timing van deze actie, er is immers geen mens te bereiken tijdens de kerst, bij de omroepen werken dan ook alleen de mensen die noodzakelijk aanwezig moeten zijn maar geen administratie- of archiefmedewerkers. De eerstvolgende mogelijkheid dat je iemand te pakken krijgt die iets kan checken is woensdagmorgen en dan heeft Dirk het huis natuurlijk al weer verlaten.
Zo blijven ze gedurende de Kerstdagen de gemoederen van de bewoners en het publiek bezig houden en vanwege de nieuwsgierigheid naar "een of andere zwerver die kerstavond het huis in is gegaan] gaan de kijkcijfers omhoog.
Komt er achteraf na het vertrek van Dirk alsnog een hoop heisa van, dan heeft ook dat alleen maar een gunstige uitwerking op het programma en de kijkers. Want zolang men zich er over opwindt en er over wordt gepraat, levert dat meer kijkers op.

Heb de website van de RVU bezocht daar stond wel een stukje over het programma van Simek op, maar geen persoonlijk informatie over de mensen die er aan deel hebben genomen.

pi_584368
Heb zekers te weten "Dirk" in "SIMEK ADVERTEERT..." gezien!!!
Hou dus maar op met speuren, het is zo duidelijk als wat: Dirk is een acteur!!
Sad but true....
  maandag 25 december 2000 @ 13:01:16 #73
3167 AMehoela
Ik draag GEEN naamplaatje
pi_584395
Waarom vergeet iedereen wat Esther Duller zei: “Hij is een hele tijd dakloos geweest, nu niet meer…”.
En dan kan hij toch nog wel acteur van beroep zijn?
Ik vind het ook best wel ergerlijk dat zo weinig geloof wordt gehecht aan wat Itsme schrijft. Als die hem uit de eerste hand kent, wat wil je dan nog meer…
pi_584414
Ik hou zekers te weten niet op alleen omdat iemand denkt hem herkent te hebben, niet omdat ik diegen niet zouden willen geloven maar omdat mensen nu eenmaal vaak denken een gezicht te herkennen terwijl achteraf blijkt dat het die persoon toch niet is en er alleen op lijkt.

Kijk de postings er in deze en andere Dirruk topics maar op na, er zijn al heel wat namen genoemd. Bep blijft dus lekker Miss Marpelen.

  maandag 25 december 2000 @ 13:10:01 #75
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_584421
In een ander topic (doordevil) wordt gesuggereerd dat het nico oudshoorn zelf is... dat zou wel leuk zijn..

http://www.fokforum.nl/showtopic/22360/10

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
  maandag 25 december 2000 @ 13:15:20 #76
272 R@b
No-nonsens
pi_584435
quote:
Op 25 december 2000 13:10 schreef _joepie_ het volgende:
In een ander topic (doordevil) wordt gesuggereerd dat het nico oudshoorn zelf is... dat zou wel leuk zijn..

http://www.fokforum.nl/showtopic/22360/10


Ik heb dat alleen als grapje beweert. Dirk is natuurlijk niet Nico. (let op de smiley's achter mijn bewering)

Jack Wouterse is het óók niet, hij lijkt er niet op als je hem beter in beeld ziet.


Maar volgens een vaste poster op usenet is het wel degelijk een actuer.

Uit de groep nl.media.reality-soap

quote:
Hallo ik ken de zwerver die het BB huis is binnengeloodst, hij heeft ook al
in reclame filmpjes gespeeld , hij komt uit Haarlem en heeft bij mij in de
buurt gewoond. Weet alleen zijn naam niet meer, het is trouwens als hij niet
acteerd een hele toffe jongen.
Ik ben geneigd deze posting te geloven. Ook dat van de man bij Martin Simek zou kunnen kloppen.

Ik vind zijn gedrag net na binnenkomst ook net een beetje té allemaal, en ook dat overdreven vieze t-shirt (heb ik al eerder vermeld)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_584455
dank je tante bep en alle anderen voor het vertrouwen. Ik heb zelf niet op de acteur school gezeten, Mijn geheugen is heel erg slecht., ben zelf maar aan het piekeren en piekeren.
Ik schaam me eigenlijk niet want ben al jqaren clean dus mag best trots op mezelf zijn. Ben heel lang verslaafd aan heroine geweest. Heb het idee dat ik met hem in een afkick kliniek heb gezeten. dat is het nadeel van die troep. je geheugen wordt heel slecht.
Ik ben een van de weinigen die er van de ene dag op de anderen van af gekomen is, Na heel wat jaren en pogingen. Nu zonder hulp.
Maar als ik hem zie , herinner ik me lachen, en ook dat ik een beetje vies van hem was.haha.
Ik hoop er nog op te komen.
En tante Bep, vind het heel lief dat je zo reageerde, heb even getwijfeld maar ik hoef me toch niet te schamen?
Ik voel me hier vertrouwd, vind dat er heel veel gelijk gestemde zielen op het forum zijn, vrij intelligent (ja ik ook, haha) Fijne kerstdagen allemaal itsme.
  maandag 25 december 2000 @ 13:27:10 #78
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_584478
Nico heeft net z'n reactie gegeven in z'n laatste column
quote:
Er gaan op het net enkele welgemeende stemmen op voor dit laatste complottheorietje. Dijkshoorn is Dirk.

Mensen, wat kennen jullie me slecht. Valt me tegen. Dachten jullie nu echt dat ik me door de redactie in zo’n voddenjas laat schuiven.


lees de rest zelf maar op:

http://forum.veronica.nl/Forum6/HTML/000182.html

Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_584605
Itsme, ik geloof je ook, tegen deze argumenten kan niemand op!! Mooi dat je van die troep af bent..

Maar daar het dus een echte dakloze is betekent nog niet dat ie niet acteertm hij is ongetwijfeld met instructies dat huis ingestuurd!!! Misschien is die Dirk ook wel op zoek naar een nieuwe carriere en gunt Veronica hem zo een kans. Dat lijkt mij een hele nobele actie van Veronica, dat is de echte kerstgedachte!!!

Dus bij deze een ieder ook een prettig kerstfeest gewenst!!

O+. Ripley. O+.
pi_584645
quote:
itsme schreef maandag 25 december 2000 13:20 : dank je tante bep en alle anderen voor het vertrouwen. Ik heb zelf niet op de acteur school gezeten, Mijn geheugen is heel erg slecht., ben zelf maar aan het piekeren en piekeren. Ik schaam me eigenlijk niet want ben al jqaren clean dus mag best trots op mezelf zijn. Ben heel lang verslaafd aan heroine geweest. Heb het idee dat ik met hem in een afkick kliniek heb gezeten. dat is het nadeel van die troep. je geheugen wordt heel slecht.Ik ben een van de weinigen die er van de ene dag op de anderen van af gekomen is, Na heel wat jaren en pogingen. Nu zonder hulp. Maar als ik hem zie , herinner ik me lachen, en ook dat ik een beetje vies van hem was.haha. Ik hoop er nog op te komen. En tante Bep, vind het heel lief dat je zo reageerde, heb even getwijfeld maar ik hoef me toch niet te schamen? Ik voel me hier vertrouwd, vind dat er heel veel gelijk gestemde zielen op het forum zijn, vrij intelligent (ja ik ook, haha) Fijne kerstdagen allemaal itsme.
Ben het helemaal met je eens dat je je daar zeker niet voor zou hoeven schamen en je er alle reden toe hebt om trots te zijn dat je er vanaf gekomen bent. Ik vermoedde al dat het hier om ging, maar weet ook dat hier fokkertjes posten die afwijkend gedrag genadeloos veroordelen omdat dat "niet hoort". En omdat zij zich maar met moeite in een ander kunnen verplaatsen vinden ze 't geoorloofd om diegene zwaar af te mogen zeiken ongeacht of ze daar iemand mee kwetsen, want eigen schuld, moet diegene maar normaal doen, punt en el.

En Bep wou niet dat je later spijt zou hebben van hetgeen je hier spontaan op het forum had gegooid, jij ook fijne dagen toegewenst itsme

  maandag 25 december 2000 @ 14:59:18 #81
272 R@b
No-nonsens
pi_584670
Nog even de thread van usenet

-----
----- Original Message -----
From: "^BadWolf^"
Newsgroups: nl.media.reality-soap
Sent: Monday, December 25, 2000 1:06 PM
Subject: Zwerver is een acteur!


Hallo ik ken de zwerver die het BB huis is binnengeloodst, hij heeft ook al
in reclame filmpjes gespeeld , hij komt uit Haarlem en heeft bij mij in de
buurt gewoond. Weet alleen zijn naam niet meer, het is trouwens als hij niet
acteerd een hele toffe jongen.
----

----- Original Message -----
From: "Looza"
Newsgroups: nl.media.reality-soap
Sent: Monday, December 25, 2000 1:57 PM
Subject: Re: Zwerver is een acteur!


Inderdaad, een hele toffe jongen die Dick B.
Hij heeft het dan eindelijk voor mekaar, landelijke bekendheid.

----
----


Haarlem lijkt dus in ieder geval al te kloppen, en hij zou dus Dirk B heetten.

Maar het kan inderdaad een ex-dakloze of aanverwand figuur zijn, die ''iets'' als acteur doet af en toe.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 25 december 2000 @ 15:27:01 #82
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_584724
quote:
Op 25 december 2000 13:20 schreef itsme het volgende:
dank je tante bep en alle anderen voor het vertrouwen. Ik heb zelf niet op de acteur school gezeten, Mijn geheugen is heel erg slecht., ben zelf maar aan het piekeren en piekeren.
Ik schaam me eigenlijk niet want ben al jqaren clean dus mag best trots op mezelf zijn. Ben heel lang verslaafd aan heroine geweest. Heb het idee dat ik met hem in een afkick kliniek heb gezeten. dat is het nadeel van die troep. je geheugen wordt heel slecht.
Ik ben een van de weinigen die er van de ene dag op de anderen van af gekomen is, Na heel wat jaren en pogingen. Nu zonder hulp.
Maar als ik hem zie , herinner ik me lachen, en ook dat ik een beetje vies van hem was.haha.
Ik hoop er nog op te komen.
En tante Bep, vind het heel lief dat je zo reageerde, heb even getwijfeld maar ik hoef me toch niet te schamen?
Ik voel me hier vertrouwd, vind dat er heel veel gelijk gestemde zielen op het forum zijn, vrij intelligent (ja ik ook, haha) Fijne kerstdagen allemaal itsme.
itsmefijne kerstdagen

Maarre...het moet dus een zwervende akteur zijn.

pi_585002
Ten eerste dank jullie voor de reacties, Smike, Tante Bep en Marky.
Leuk dat je ondanks dat je elkaar nog nooit ontmoet hebt, zo dicht bij iemand kan voelen staan.
Maar het zou kunnen, hij is zeker niet dom onze Dirk
En ik spreek van 96 en daarvoor.
De opmerkingen die hij maakt (expres een beetje provoceren en inderdaad ook die trui zo smerig ,eigenlijk helemaal zijn gedrag geeft mij wel het idee dat hij met een opdracht in BB is gekomen.
Heb vandaag nog geen tijd gehad, ga zo gourmetten als die %^%$# biefstuk eens ondooit, maar dan maar naar mister zap kijken hoe het nu in het huis vergaat.
Fijne avond *********
  maandag 25 december 2000 @ 21:18:14 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_585586
Dirk has left the house!!!

Dus dit was wat VOO bedoelde met de kerstgedachte? 1 dag een ex-dakloze acteur opsluiten bij bewoners die zelf ook niet anders doen dan acteren en daarom vrij snel door hadden dat er het e.e.a. niet aan de rol van Dirk klopte?
Of zou het de bedoeling geweest zijn hem eigenlijk beide kerstdagen in het huis te houden, maar zijn door de commotie over het wel dan niet acteur zijn Hummie en redaktie op het schreden teruggekeerd en hebben ze hem dus vroegtijdig uit zijn rollenspel verlost?
Hoe dan ook: bijzonder geslaagde actie.
Ben benieuwd wat ze de laatste dagen voor ons in het kader van geen contact met de buitenwereld (...) in petto hebben.

Suggestie: sluit Hummie de laatste 4 dagen alleen op en verlos de overige bewoners, waarna we vervolgens na afloop van het programma "per ongeluk" vergeten dat Hummie er nog in zit en haar dus weer ontdekken als BB3 voorbereidingen beginnen?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 26 december 2000 @ 19:26:47 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_588587
Dus toch!!!!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 26 december 2000 @ 19:29:05 #86
1464 ART
FOK!member
pi_588594
Eigenlijk meer zoals Robin en Bianca het, onbewust, samenvatten: we geloven een beetje dat ie zwerver is, maar vooral niet. Hij wàs zwerver en is acteur (althans wil dat zijn).

EDIT: Iets accurater geformuleerd.

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 26-12-2000 19:31]

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 26 december 2000 @ 19:35:03 #87
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_588603
Dus toch degene die bij Simek was. Scherp opgemerkt door een aantal mensen hier.
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2000 @ 19:38:35 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_588611
quote:
Op 26 december 2000 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Dus toch degene die bij Simek was. Scherp opgemerkt door een aantal mensen hier.
Ik was eerst.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 26 december 2000 @ 19:40:29 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_588615
quote:
Op 26 december 2000 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ik was eerst.
Dacht het niet, want toen ik dit topic opende vermeldde ik Simek al
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 december 2000 @ 20:14:37 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_588658
quote:
Op 26 december 2000 19:40 schreef golfer het volgende:
Dacht het niet, want toen ik dit topic opende vermeldde ik Simek al
Beste golfer, Ik ( tong80 ) vermelde om 18:47 in de topic Uitzending van 24/12 het volgende : " Ik heb hem ooit bij Martin Simek gezien ( serieus ) Akteur ? Jiskefet ? "

Jij opende jouw topic om 18:59.

Conclusie.....

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_588690
Lekker puh!!!!

There are no mistakes, only lessons te be learned
pi_590490
Ik wil even vasstellen dat ik, SUIRAD, Simeck al noemde voor dat Jolanda het huis uit ging.
pi_590597
Tsssss en dat noemen ze voorspellingen, man dat stelt toch geen ene reet voor, daar ga ik zwaar overheen!

Bep heeft haar voorspelling al gedaan toen BB2 nog moest beginnen!! En wel dat Dirk eerst in het programma van Simeck te gast zou zijn voordat hij met Kerstmis een nachtje in het BB huis zou gaan logeren.

En het programma van Simeck was toen nog niet op tv geweest en van Dirk had ik ook nog nooit gehoord!

Zo en nu jullie weer!

pi_590895
Haha en ik weet ook waar ik hem van ken en hoe hij heet.
Dirk Boterbloem. (echt waar) en ik noemde hem altijd bloempje. vond hij prachtig.
Inderdaad een afkickkliniek dus, in Alkmaar, voor alcoholisten en drugsverslaafden.
Van mij had hij er nog wel langer in kunnen zitten. Want je kan lachen met Bloempje.
pi_591130
Dat maakt voor mij, Itsme de grote winnaar in deze!

Itsme, ik had nog niet gereageerd op jouw 'bekentenis'maar ik wilde nog even kwijt dat ik het heel stoer van je vind om dit persoonlijke verhaal hier neer te zetten. Je bent een Toppertje!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Trouwste user 2022 woensdag 27 december 2000 @ 16:02:54 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_591172
quote:
Op 27 december 2000 15:12 schreef itsme het volgende:
Haha en ik weet ook waar ik hem van ken en hoe hij heet.
Dirk Boterbloem. (echt waar) en ik noemde hem altijd bloempje. vond hij prachtig.
Inderdaad een afkickkliniek dus, in Alkmaar, voor alcoholisten en drugsverslaafden.
Van mij had hij er nog wel langer in kunnen zitten. Want je kan lachen met Bloempje.
Itsme, ik geef me gewonnen.
Itsme, volgens mij ben jij ook een bloempje.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_591222
Daar gaat m'n liefde voor Mevr. Boterbloem-v.d.Tonnekreek...
pi_591385
hhahaha mevrouw Boterbloem van der tonnekreek, Leuk Moor.
Wauw, leuke reacties hoor, thanks fashonably late en tong 80. (die namen).
Ik hoorde gisteren nog dat Dirk (bekende criminele familie hier in haarlem) zijn broer iemand neer geschoten heeft in cafe de Natte, hebben ze wel gechecqed bij BB of Bloempje wel wapen vrij was? drugs vrij en alcohol vrij ondanks de afkickkliniek en de Heer nog niet dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')