Begin jij die arme kindjes in Afrika ook aan te vallen jaquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor flikkert een doos met leesbrillen over de heg.
Zo. Opgeruimd staat netjes![]()
Ik weet niet waar jij denkt dat ik woon. Maar de andere kant van de heg is niet Afrika.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin jij die arme kindjes in Afrika ook aan te vallen ja
Jij gooit ook brillen kapotquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij denkt dat ik woon. Maar de andere kant van de heg is niet Afrika.
Dan moet je eens bij mijn buren kijken. Daar ligt een hele doos vol kapotte brillen in de tuin. Stelletje vandalenquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gooit ook brillen kapot
net als die andere vandaal
quote:
Laat me gokken, allemaal afrikanen die buren van jouquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan moet je eens bij mijn buren kijken. Daar ligt een hele doos vol kapotte brillen in de tuin. Stelletje vandalen
Kwart voor 1 tot kwart over twee vannachtquote:Op donderdag 16 juli 2026 14:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is dit gunstig want zomervakantie , ik gok dat er megaveel mensen heen gaan
Gedaan. 90 km verderop ook geen regen.quote:
I know , maar ik ga wel kijkenquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Kwart voor 1 tot kwart over twee vannacht
Damn! Balenquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Gedaan. 90 km verderop ook geen regen.
Komt ook niks voorlopigquote:
Ik heb wel gedouched en daar waren een heleboel druppelsquote:
Douchen is altijd lekkerquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel gedouched en daar waren ern heleboel druppels
quote:
Maar ja we zitten nu ook al op een water tekort ..quote:
Nooit lang gedouched.quote:Op donderdag 16 juli 2026 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar ja we zitten nu ook al op een water tekort ..
Gelukkig douche ik niet lang
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Onderstaande afbeelding uit een ander topic gejat.
Wat denken jullie dat het betekend?
[ afbeelding ]
Een vreemde manier om te melden dat je niet topless mag zonnenquote:Op donderdag 16 juli 2026 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Weet jij het wel en geef ons het antwoord dan ff.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist het niet nee, maar las het al in het andere tpoic.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet jij het wel en geef ons het antwoord dan ff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |