Heerlijk hoor, ff bijtrekken!quote:Op zondag 19 juli 2026 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier slapen we ook echt niet normaal lang de laatste 2 nachten.
Dan merk je pas dat het toch echt te warm op de slaapkamer was.
Als jij het zegt weten we dat het te koud is.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:34 schreef heywoodu het volgende:
Heerlijk alles open, wat is dit een superfijn weekeinde
Drie graadjes minder dan gemiddeld. Toch beter dan de tien graden meer dan gemiddeld die we regelmatig gehad hebbenquote:Op zondag 19 juli 2026 13:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Als jij het zegt weten we dat het te koud is.
Een keukendeur is mijn beleefwereld een deur naar de keuken. Een kelderdeur naar de kelder. En voor mij althans een tuindeur naar.....jawel de tuin.quote:Op zondag 19 juli 2026 10:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een tuindeur heb je in de tuin. Jij bedoelt de deur naar de tuin
Ik noem het ook zo hoor, maar klopt alleen niet.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:17 schreef Boogyman_2 het volgende:
[..]
Een keukendeur is mijn beleefwereld een deur naar de keuken. Een kelderdeur naar de kelder. En voor mij althans een tuindeur naar.....jawel de tuin.
Ja was prima weer, gelukkig iets warmer dan afgelopen weekend en niet meer zo klefquote:Op maandag 20 juli 2026 21:28 schreef DemonRage het volgende:
Het was vandaag ook weer een prima dag. Klassiek Nederlandsch zomerweer is toch het lekkerst.
Graaf of 23 geweest hier. Wind mocht iets minder. Noem je dit klassiek zomerweer? Ik vind 25 graden net zo klassiek of 22.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:28 schreef DemonRage het volgende:
Het was vandaag ook weer een prima dag. Klassiek Nederlandsch zomerweer is toch het lekkerst.
Als het 's nachts maar koud is zodat je alles kan doorluchten. Overdag mag het best wel een aangenaam terrasweer zijnquote:Op maandag 20 juli 2026 21:28 schreef DemonRage het volgende:
Het is zelfs koud 🥶🥶🥶🥶quote:Op maandag 20 juli 2026 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een heerlijk weertje vandaagdenk dat het wel een frisse nacht wordt, op dak 14,8 en achter huis 15,5
Jep, werd net even bij 538 genoemdquote:
Tijdens de hondsdagen nog nooitquote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep, werd net even bij 538 genoemd
"Een bijzonder fenomeen in Oldenzaal, vorst aan de grond in de zomer - nog nooit gebeurd"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |