abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8743302
Hallo,

Ik vraag me wel eens af, kan een mens naast zichzelf gaan staan om te beoordelen hoe jezelf bent?
Ik bedoel, kan je je zelf eens goed bekijken en dan jezelf aanwijzigingen geven wat je goed of fout doet, om dan vervolgens de juiste keuze te maken.
Kan je gewoon uit jezelf stappen?
Ik weet dat dit een beetje vreemd is, maar zo'n ervaring heb ik laatst ondervonden.........

Willy

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 27-02-2003 00:42]

Ingrediënten van je gevoelens ***www.sensient.nl***
pi_8743316
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 00:30 schreef Sensient het volgende:
Hallo,

Ik vraag me wel eens af, kan een mens naast zichzelf gaan staan om te beoordelen hoe jezelf bent?
Ik bedoel, kan je je zelf eens goed bekijken en dan jezelf aanwijzigingen geven wat je goed of fout doet, om dan vervolgens de juiste keuze te maken.
Ik weet dat dit een beetje vreemd is, maar zo'n ervaring heb ik laatst ondervonden.........

Willy -edit : spam verwijderd-

ik weet niet of ik nu ontactisch ben ofzo... maar dit is toch wel een gevalletje van spam...

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 27-02-2003 00:43]

pi_8743325
Na overleg in de crew weer open.

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 27-02-2003 00:42]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 februari 2003 @ 00:44:35 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_8743573
Tip van de crew: zet de link naar je website in je signature en hou het uit je posts zodat dezen niet als spam overkomen.

Back ontopic

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_8743749
quote:
Hallo,

Willy

Ehm..... met je verstand naar jezelf kijken, als je daarvoor genoeg verstand hebt moet het kunnen ja
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 27 februari 2003 @ 01:14:04 #6
45975 Tr3Mm0r
Inactive account
pi_8744050
quote:
Hallo,

Willy

een leuk onderwerp, thnx voor weer open

Kan iemand naast zichzelf gaan staan....ja, ik denk het wel, niet in een fysieke vorm of in een geestelijk vorm maar gewoon door middel van rationeel denken.

waarom gebeurt dit...hoe kan dat...waarom doe ik dit..Ik heb zelf de ervaring dat ik na jarenlang van automutilatie (sorry voor terugspringen op dat onderwerp, maar heeft er mee te maken) een soort van inzicht in mezelf gekregen. als ik weer een soort aanval krijg dan kan ik naast mezelf gaan staan, een beetje spectator view om het maar zo te zeggen. kijken wat er aan de hand is en dat voor jezelf in kaart brengen.

Het is een rare gewaarwording om zo naar jezelf te kijken, maar het heeft me heel erg geholepn, ook met andere dingen. ik ben bijvoorbeeld in staat om tijdens een ruzie me precies in te leven in beide kanten, omdat ik daar dan geen partij kies maar er gewoon boven hang als het ware, hoe goed het ook vrienden van me zijn.

mijn bevindingen...ja het kan...het is vreemd...maar het kan..:)

Inactive account
pi_8746270
Hallo,

Sorry mensen, het was beslist niet als spam bedoeld.
Aangezien dit mijn eerste keer is op het Fok-forum, weet ook ik nog niet alles.(t'ja, de voorwaarden lezen hé? doet iedereen dat?)
Maar ik vind het onderwerp belangrijker!

Persoonlijk heb ik ook zo'n ervaring, ook lijkt het of ik het kan oproepen.
Klinkt raar, maar als ik met iemand sta te praten, kan ik mezelf tijdens dat gesprek beoordelen, of richting geven.
Het help me enorm, het geeft zelfvertrouwen, bovendien kom ik ook veel meer zelfverzekerd over, heb ik gemerkt.
Dus ik was toch niet de enige?
Het is net of je je gevoel weet te kennen, je bent niet alleen......

Willy

Ingrediënten van je gevoelens ***www.sensient.nl***
pi_8746774
Ik moest het nog eens over lezen allemaal maar ik kan dat ook. Alleen niet in alle gevallen. Als iets bijvoorbeeld negatief op mij overkomt dan ben ik vaak blind voor wat ikzelf fout doe en kan ik het ook niet van buitenaf bekijken.

Ik weet alleen niet of dit zo vreemd is. Het helpt me in ieder geval wel om met beide benen op de grond te blijven staan en alles van alle kanten te kunnen bekijken.

vrijdag 28 februari 2003 @ 09:20:30 #9
45975 Tr3Mm0r
Inactive account
pi_8766880
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 10:24 schreef Sensient het volgende:
Persoonlijk heb ik ook zo'n ervaring, ook lijkt het of ik het kan oproepen.
Klinkt raar, maar als ik met iemand sta te praten, kan ik mezelf tijdens dat gesprek beoordelen, of richting geven.
Willy
Dat ken ik......heel erg

ik werk als verkoper in een winkel voor een groot telecom bedrijf, en daar krijgen we dit soort dingen zelfs op verkoop trainingen geleerd. voor jezelf feedback geven over het gesprek met de klant...heb ik iets nog niet gehad, wil de klant kopen of toch kijken...

Mijn werk daar heeft me heel erg geholpen met mijn zelfvertrouwen, ik moet op de klant afstappen, iets wat ik normaal niet durf....en die zelf analyse heeft me heel erg geholpen, wat doe ik fout, en wat gaat er goed.

Leuk om te zien dat er meer mensen zijn die dat kunnen / de zelfde ervaring hebben

Inactive account
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')