abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2026 @ 15:20:19 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221331882
quote:
Irakees in Duitsland veroordeeld tot levenslang voor tot slaaf maken jezidi-meisjes

Een Duitse rechtbank heeft een man en vrouw uit Irak veroordeeld voor het uitbuiten van twee jezidi-meisjes. De kinderen werden in Irak als slaaf gehouden en verkracht. De man en vrouw hadden zich aangesloten bij terreurorganisatie Islamitische Staat (IS).

De 45-jarige man moet levenslang de cel in voor onder meer genocide, oorlogsmisdrijven, misdaden tegen de menselijkheid en het verkrachten van de twee meisjes. Zijn voormalige partner (30) is veroordeeld volgens het jeugdstrafrecht, vanwege haar jonge leeftijd destijds. Zij kreeg 9,5 jaar cel opgelegd.

De rechtbank acht bewezen dat de man en vrouw de jezidi-meisjes in Irak als slaaf kochten, uitbuitten en verkrachtten. Volgens de aanklagers kocht de man het jongste slachtoffer in 2015 op 5-jarige leeftijd op een markt in Mosul, op verzoek van de vrouw. Twee jaar later werd een meisje van 12 gekocht.

Dit oudste slachtoffer, inmiddels 20 jaar, las tijdens het proces een verklaring voor. "Zelfs honden werden meer gewaardeerd dan wij", zei ze. De vrouw barstte in tranen uit toen het vonnis werd voorgelezen.

Heet water
Volgens de aanklagers werden beide meisjes verkracht, mishandeld en gedwongen om huishoudelijk werk te doen. De vrouw zou de hand van het jongste meisje hebben verbrand met heet water. "Het afschuwelijke geweld staat zo ver af van elk gevoel van menselijkheid dat het onwerkelijk lijkt", aldus justitie.

De man, Twana H.S., werd in 1981 geboren in Irak en kwam begin deze eeuw als asielzoeker naar Duitsland. Aanvankelijk werkte hij als kapper in München. Volgens het tijdschrift Der Spiegel kreeg hij geen asiel, maar mocht hij toch blijven omdat hij de vader was van een Duits kind.

In een moskee in München kwam hij volgens de aanklagers in aanraking met extremistisch gedachtegoed. Dat leidde in 2015 tot een vertrek naar IS-gebied waar H.S. zich aansloot bij de terroristische organisatie. Hij ontmoette er Asia R., met wie hij trouwde voor de islamitische wet.

Duizenden jezidi's vermoord
De terroristische organisatie had intussen grote delen van Syrië en Irak in handen en zaaide vanuit dat kalifaat dood en verderf. Het geweld richtte zich onder meer op de jezidi-minderheid in het noorden van Irak. In de ogen van de terreurgroep waren de jezidi's duivelsaanbidders.

Duizenden jezidi's werden door IS vermoord, anderen werden ontvoerd en tot slaaf gemaakt. Honderdduizenden vluchtten de bergen in. De Tweede Kamer bestempelde de gruwelijkheden in 2021 als genocide.

Spijt
Twana H.S. en Asia R. werden in 2024 gearresteerd in de Duitse deelstaat Beieren. De man zweeg gedurende de rechtszaak, de vrouw verklaarde dat het haar speet.

Het Openbaar Ministerie wilde dat ook de vrouw levenslang de cel in zou gaan, maar daar ging de rechter niet in mee. De advocaat van Asia R. verklaarde dat de twee niet meer samen zijn en dat de vrouw afstand heeft genomen van het gedachtegoed van IS. Ook zei hij dat de vrouw was opgegroeid in IS-gebied en gedwongen was om te trouwen.

De advocaat had ervoor gepleit om zijn cliënt zeven jaar cel op te leggen. Na afloop zei hij dat hij met het vonnis van 9,5 jaar kon leven.

Nieuwsuur sprak drie jaar geleden met de toen 18-jarige Fawziya, die ook tot slaaf was gemaakt door IS'ers

https://nos.nl/artikel/26(...)maken-jezidi-meisjes
quote:
Duizenden jezidi's werden door IS vermoord, anderen werden ontvoerd en tot slaaf gemaakt. Honderdduizenden vluchtten de bergen in. De Tweede Kamer bestempelde de gruwelijkheden in 2021 als genocide.

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 14-07-2026 16:33:32 ]
  dinsdag 14 juli 2026 @ 15:24:09 #2
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221331896
quote:
Aanvankelijk werkte hij als kapper in München.
Nadat er klachten kwamen dat hij wel érg kort knipte, is er een onderzoek gestart. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221331904
  dinsdag 14 juli 2026 @ 15:54:03 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221332119
  dinsdag 14 juli 2026 @ 15:58:58 #5
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221332181
Dit soort mensen moeten we de kosten van een levenslange straf niet voor betalen. En zonder straf deporteren is ook geen optie, dan is hij zo weer terug onder valse naam. Wat mij betreft voeren we de doodstraf weer in.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 14 juli 2026 @ 16:01:54 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221332195
En wij hier maar krampachtig "excuses" maken aan mensen die er helemaal niets mee te maken hebben gehad in die tijd terwijl de koranlijers anno 2026 gewoon lekker doorgaan waar ze al 1400 jaar mee bezig zijn :').

Lekker man, deugen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_221332241
Waarom is mijn bericht verwijderd? Zo'n teringdebiel is het toch niet waard wel? Mag ik niet zeggen wat ik vind dan?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 14 juli 2026 @ 16:15:36 #8
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221332414
Zie die gore hond daar zitten dan met zijn velletje voor zijn hoofd.

Je zou dit menselijk stuk afval een langzame pijnlijke dood toe moeten dienen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 14 juli 2026 @ 16:21:16 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221332507
Ook hij was welkom.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 16:25:41 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221332534
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 15:58 schreef nixxx het volgende:
Dit soort mensen moeten we de kosten van een levenslange straf niet voor betalen. En zonder straf deporteren is ook geen optie, dan is hij zo weer terug onder valse naam. Wat mij betreft voeren we de doodstraf weer in.
Het zou kunnen dat Irak hem wilden berechten. Maar als het een genationaliseerde Duitser is, is dat niet mogelijk.

Om voor een handjevol gevallen een doodstraf in te voeren vind ik veel te ver gaan. We hebben mensenrechten en humanisme in Europa. Laten we daar waakzaam op zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221333149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Je zou dit menselijk stuk afval een langzame pijnlijke dood toe moeten dienen.
Als ze in de gevangenis erachter komen wat hij heeft gedaan, denk ik dat je wens tot vervulling zal komen.
pi_221333406
In Duitsland is men dus net zo gestoord als in Nederland.

Wat die man en zijn eerste slavin, pardon, vrouw hebben gedaan is monsterlijk. Maar wat heeft Duitsland daar mee te maken? Zet die types gewoon terug naar waar ze vandaan komen en sluit de grenzen voor nog meer gespuis uit die hoek.

Dat zogenaamde “levenslang” is in werkelijkheid natuurlijk weer een lachertje. Over een paar jaar komt dit stuk stront gewoon weer vrij, let op mijn woorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kottnauer op 14-07-2026 22:25:09 ]
  dinsdag 14 juli 2026 @ 18:18:03 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221333638
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 16:05 schreef Geralt het volgende:
Waarom is mijn bericht verwijderd? Zo'n teringdebiel is het toch niet waard wel? Mag ik niet zeggen wat ik vind dan?
De tekst uit mijn OP is ook weggehaald. De typefout in de TT laten ze wel staan.

Kritiek op de Islam ist nicht gewunscht en FOK! begint al aardig mee te bewegen.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 18:47:41 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221333931
Kaasmakerij uit Fijnaart opnieuw bestolen: ‘Hier zit een kaasbende achter’

‘Lamgeslagen en verdrietig’. De woorden die Gerda van Dorp en haar man Joost op Facebook hebben gezet, laten niets aan de verbeelding over. Het stel is sinds 2019 eigenaar van kaasmakerij en winkel Torenpolderkaas in Fijnaart. ‘We zijn wéér slachtoffer geworden van een brute roof”, vertelt Gerda met een diepe zucht.

etc.

https://www.omroepbrabant(...)een-kaasbende-achter
  dinsdag 14 juli 2026 @ 20:09:19 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221334698
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 17:58 schreef Kottnauer het volgende:
Zet die types gewoon terug naar waar ze vandaan komen
Als die de Duitse nationaliteit heeft gekregen gaat dat dus niet.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 20:29:29 #16
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221334981
Tja, volgens het Islamtische oorlogsrecht mogen vrouwen als 'oorlogsbuit' worden genomen. Dan krijg je dit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221335042
Beste straf is om die twee tot slaaf te maken van die meiden. Op handen en voeten wel te verstaan.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 21:01:24 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221335319
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:29 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, volgens het Islamtische oorlogsrecht mogen vrouwen als 'oorlogsbuit' worden genomen. Dan krijg je dit.
Ik zei al in de OP dat dit volgens de koran/islam volkomen legitiem is, maar dat werd gewoon weggehaald.

Geen idee waarom je niet zou mogen zeggen wat er volgens de koran/islam geoorloofd is :?

raar.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 21:03:36 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221335354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Beste straf is om die twee tot slaaf te maken van die meiden. Op handen en voeten wel te verstaan.
Ik heb geen idee wat je met deze mensen zou moeten, Ze gaan iig niets meer bijdragen aan deze wereld, voor zover ze dat al deden.
pi_221335993
Das 1000x beter dan in het gevang in Irak zitten! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 14 juli 2026 @ 21:45:55 #21
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_221336388
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Laten we dus verstandig zijn en geen EU nationaliteiten meer verstrekken aan “vluchtelingen” en de personen die al wel een nationaliteit hebben gekregen heel goed screenen en afnemen waar mogelijk vanwege ernstige misdaden of leugens bij asiel aanvragen etc.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 14 juli 2026 @ 21:49:31 #22
117098 Hathor
Effe niet
pi_221336459
Woodchipper voor deze cultuurverrijker, an anders niks.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221336521
Mooi voorbeeld broer
Vakman pur sang
pi_221337294
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat gekregen is, kan ook weer afgenomen worden.

Dat is steeds het probleem: dat het straatvuil uit barbaarse landen gratis dezelfde rechten krijgen als de hoogontwikkelde eigen bevolking.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 22:33:13 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221337385
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:29 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Wat gekregen is, kan ook weer afgenomen worden.

Dat is steeds het probleem: dat het straatvuil uit barbaarse landen gratis dezelfde rechten krijgen als de hoogontwikkelde eigen bevolking.
Nou liever niet.
Anders nemen we jouw nationaliteit ook af als je een keer een prop papier naast de prullenbak gooit of zo.

Men lijkt niet te beseffen dat bij dat soort maatregelen zij zelf of vrienden/familie/kennissen ook slachtoffer kunnen worden. Soort onbewuste zelfkastijding.
pi_221338326
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 22:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou liever niet.
Anders nemen we jouw nationaliteit ook af als je een keer een prop papier naast de prullenbak gooit of zo.

Vergelijking wel.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 23:27:41 #27
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221338346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 21:29 schreef Chandler het volgende:
Das 1000x beter dan in het gevang in Irak zitten! :Y
En dat steekt dat dit wezen in west europa zit en niet ergens te rotten in zo'n gevangenis met schijt aan de muren.
Fuck hem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 14 juli 2026 @ 23:31:51 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221338368
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:24 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Vergelijking wel.
Ik hield het een beetje luchtig.
Mijn tweede punt is wel serieus.
pi_221338399
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik hield het een beetje luchtig.
Mijn tweede punt is wel serieus.
Prima plan, moxht ik kennissen hebben die jaren geleden in IS-gebied dergelijke misdaden hebben gepleegd.
Niemand pleit voor een paspoort innemen(als er nog een ander is) bij een kauwgumpie missen bij de prullenbak- maar zo ongeveer bij misdaden tegen de menselijkheid , of bij zaken waar normaal >3 jaar gevangenisstraf op staat: die mensen zullen niet mijn vrienden of kennissen blijven: optiefen gauw.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 14 juli 2026 @ 23:40:06 #30
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221338423
quote:

[..]
Nou liever niet.

Men lijkt niet te beseffen dat bij dat soort maatregelen zij zelf of vrienden/familie/kennissen ook slachtoffer kunnen worden. Soort onbewuste zelfkastijding.
Om dat laatste regeltje moet ik dan toch wel lachen.

Wat een blinde naiviteit van iemand die al dit soort volk zonder enig benul met open armen ontvangt :')
  dinsdag 14 juli 2026 @ 23:48:10 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221338463
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Prima plan, moxht ik kennissen hebben die jaren geleden in IS-gebied dergelijke misdaden hebben gepleegd.
Niemand pleit voor een paspoort innemen(als er nog een ander is) bij een kauwgumpie missen bij de prullenbak- maar zo ongeveer bij misdaden tegen de menselijkheid , of bij zaken waar normaal >3 jaar gevangenisstraf op staat: die mensen zullen niet mijn vrienden of kennissen blijven: optiefen gauw.
Mijn punt is meer dat zoiets een hellend vlak kan zijn.
Het gaat nu niet om een kaugumpie bij de prullenbak, maar als je dus gaat beginnen om de Grondwet te veranderen en nationaliteiten gaat afpakken vanwege je menselijkheid misdaden of +3 jaar celstraffen. Wat houdt men dan tegen om eventueel je nationaliteit ook af te pakken voor lichtere vergrijpen?

Die kerel en vrouw hebben vreselijke dingen gedaan. Zitten nu levenslang vast. Probleem opgelost.
Ik zie geen enkele reden om de rechten van andere Duitsers te benadelen op basis van deze twee idioten.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 23:49:04 #32
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221338467
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:40 schreef Tengano het volgende:

[..]
Om dat laatste regeltje moet ik dan toch wel lachen.

Wat een blinde naiviteit van iemand die al dit soort volk zonder enig benul met open armen ontvangt :')
Dit soort volk niet. Meer dan genoeg anderen die zich prima gedragen.
  dinsdag 14 juli 2026 @ 23:53:58 #33
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221338488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit soort volk niet. Meer dan genoeg anderen die zich prima gedragen.
Dat deed Twana H.S., ook. Hij was hier keurig kapper naar het schijnt.

quote:
Hij kwam begin jaren 2000 als asielzoeker naar München en werkte jarenlang als kapper in de wijk Schwabing. Volgens de aanklagers "radicaliseerde" hij later in een moskee in München. In 2015 vertrok hij naar Syrië en Irak, waar hij zich aansloot bij IS.
  woensdag 15 juli 2026 @ 00:02:55 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221338531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dat deed Twana H.S., ook. Hij was hier keurig kapper naar het schijnt.
[..]

Overgrote gros van de immigranten is niet naar Irak afgereisd.
Op basis van zo'n voorbeeld kan ik ook die Richard K naar voren halen die een moeder voor de ogen van haar kindje dood stak of dood heeft geschoten.
pi_221338683
quote:

[..]
Nou liever niet.

Je begrijpt het nog niet.

1. Stel, meneer A vermoordt meneer B. Beiden zijn geboren in land X en wonen daar. Moet meneer A nu in Duitsland naar de gevangenis? Nee, zal ieder normaal mens zeggen. Duitsland heeft hier niets mee te maken. Laat X hem maar vervolgen als ze dat daar willen.

2. Stel, meneer C vermoordt meneer D. Beiden zijn geboren in land Y en wonen daar. Eerder in zijn leven is C een keer in Duitsland geweest en heeft daar een paar jaar gewoond, waarna hij weer terug gegaan is naar Y. Moet meneer C nu in Duitsland naar de gevangenis?

Mijn stelling is dat 2 in feite hetzelfde behandeld moet worden als 1. De omstandigheid dat de man eerder in zijn leven een tijdje in een ander land heeft gewoond verandert niets aan het delict en de situatie. Duitsland heeft er niets mee te maken.
pi_221338859
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2026 23:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mijn punt is meer dat zoiets een hellend vlak kan zijn.
Het gaat nu niet om een kaugumpie bij de prullenbak, maar als je dus gaat beginnen om de Grondwet te veranderen en nationaliteiten gaat afpakken vanwege je menselijkheid misdaden of +3 jaar celstraffen. Wat houdt men dan tegen om eventueel je nationaliteit ook af te pakken voor lichtere vergrijpen?

Die kerel en vrouw hebben vreselijke dingen gedaan. Zitten nu levenslang vast. Probleem opgelost.
Ik zie geen enkele reden om de rechten van andere Duitsers te benadelen op basis van deze twee idioten.
Hellend vlak is een non-argument, je kan zoiets gewoon prima in wetten verankeren.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 15 juli 2026 @ 06:39:04 #37
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221338886
En al die witte mannetjes die hun dochters sinds geboorte als slaaf in hun kelders hebben krijgen een foei

Ja hoor
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  woensdag 15 juli 2026 @ 12:37:00 #38
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221341793
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 00:57 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Je begrijpt het nog niet.

1. Stel, meneer A vermoordt meneer B. Beiden zijn geboren in land X en wonen daar. Moet meneer A nu in Duitsland naar de gevangenis? Nee, zal ieder normaal mens zeggen. Duitsland heeft hier niets mee te maken. Laat X hem maar vervolgen als ze dat daar willen.

2. Stel, meneer C vermoordt meneer D. Beiden zijn geboren in land Y en wonen daar. Eerder in zijn leven is C een keer in Duitsland geweest en heeft daar een paar jaar gewoond, waarna hij weer terug gegaan is naar Y. Moet meneer C nu in Duitsland naar de gevangenis?

Mijn stelling is dat 2 in feite hetzelfde behandeld moet worden als 1. De omstandigheid dat de man eerder in zijn leven een tijdje in een ander land heeft gewoond verandert niets aan het delict en de situatie. Duitsland heeft er niets mee te maken.
Als hij de nationaliteit van Duitsland heeft gekregen, maakt dat hem een Duitse burger. En Duitsland levert geen Duitsers uit. Dat mag niet volgens de Grondwet, en Duitsers kennende wil het gros daar ook helemaal geen verandering in.
pi_221342619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 12:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als hij de nationaliteit van Duitsland heeft gekregen, maakt dat hem een Duitse burger. En Duitsland levert geen Duitsers uit. Dat mag niet volgens de Grondwet, en Duitsers kennende wil het gros daar ook helemaal geen verandering in.
En dit is dus de bullshit waar we vanaf moeten.
  woensdag 15 juli 2026 @ 13:56:28 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221342712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 13:48 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
En dit is dus de bullshit waar we vanaf moeten.
Nee het is juist goed dat Duitsland geen burgers uit levert. Daar ben ik ook groot voorstander van.

Dus dan zou je gewoon moeten klagen dat een immigrant met Duitse papieren volwaardig Duitse burger is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 15-07-2026 14:18:03 ]
pi_221344537
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2026 13:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee het is juist goed dat Duitsland geen burgers uit levert. Daar ben ik ook groot voorstander van.

Dus dan zou je gewoon moeten klagen dat een immigrant met Duitse papieren volwaardig Duitse burger is.
En je zou prima kunnen betogen dat mensen die de Duitse nationaliteit (of Nederlandse of welke dan ook) pas verkrijgen op een leeftijd van…16+ en er nog een nationaliteit op na houden: dat je die Duitse nationaliteit weer gewoon intrekt na ernstige strafbare feiten.

geen voorstander van mensen die door geboorte bv als Nederlander en Marokkaan zijn dit af te nemen, maar iemand die actief asiel heeft gevraagd daarvan mag je best een stap extra verwachten - en andersom dus langs strengere maatstaven houden na ernstige feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')