SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Geen TT beste TTquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was niet voorbereid op de Lapo. Dus dan maar geen TT.
Ging jij nou naar magiccon of ook niet omdat het duur wasquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga niet, want ik ga dan op vakantie.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging jij nou naar magiccon of ook niet omdat het duur was
Heb jij ook de vakantiepas gekregen van school?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging jij nou naar magiccon of ook niet omdat het duur was
dat is ook een goede reden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga niet, want ik ga dan op vakantie.
nee, de fuck is datquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij ook de vakantiepas gekregen van school?
Ja zo'n boekje met allerlei activiteiten die je kan doen in de zomervakantie. Korting op bepaalde dingen enzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook een goede reden.
[..]
nee, de fuck is dat
Staat die wel aanquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in de wachtkamer van de huisarts. Er is hier airco, maar toch voelt het warm aan.
stiekem is dat best een treffende term voor treingebeurenquote:
gemiste kans om er een Peugeot van te makenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nee niet gezien maar misschien komt dat nog vlak voor ze daadwerkelijk vakantie hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja zo'n boekje met allerlei activiteiten die je kan doen in de zomervakantie. Korting op bepaalde dingen enzo.
een 207 is ook een ding. kan bij het volgende topicquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiste kans om er een Peugeot van te maken
Nizno aan het vriendjesmaken allen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
stiekem is dat best een treffende term voor treingebeuren
Kan ja. Maar hier krijgen ze het al een paar jaar mee.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee niet gezien maar misschien komt dat nog vlak voor ze daadwerkelijk vakantie hebben
allen aan het vriendjesmaken niznoquote:
oh nee kan me niet herinneren dat ooit gehad te hebbenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 15:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan ja. Maar hier krijgen ze het al een paar jaar mee.
Wat een gezellig topic.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:14 schreef Ama het volgende:
NWS / Tas moet op schoot in de trein, ook als het niet druk is
Ook wel trek in eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |