Lola Young - From Down Here
Oh ja, deze vond ik mooi.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben een beetje uitgelopen door de wat langere nummersNog drie te gaan. Ik heb flink lopen schrappen, maar deze moest toch nog wel even in de herhaling...
Lola Young - From Down Here
Ik vind dit toch wel met afstand haar beste nummer tot dusver. Ze heeft ook verscheidene nummers gemaakt die beter zijn dan het nogal saaie Messy, wat dan een megahit wordt. Ik snap het soms echt niet...quote:
Overigens kwam deze in de plaats van een ander PSB-nummer, dus het was niet extra of zo. Vanwege het verrassingselement koos ik deze.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee of Symphonic die jingle nog meekreeg, maar ach.... Hoe dan ook: deze albumtrack uit 1996 ging ik drie uitzendingen geleden draaien. Dat kwam er toen niet van. Vandaag ineens, zomaar, wél. Heel gek.Pet Shop Boys - It Always Comes As A Surprise
Hierna nog 3 nummers voor de boeg, al zijn twee daarvan behoorlijk lang...
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart
John Williams - Welcome To Jurassic Park
Ik heb de films wel gezien, de muziek zegt me nog niet zoveel.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Vandaag werd bekend dat de acteur Sam Neill op 78-jarige leeftijd is overleden. Hij heeft in verscheidene films gespeeld, maar het bekendst is wellicht toch wel zijn hoofdrol in de film Jurassic Park. Ik eindig deze uitzending daarom met de titelmuziek van die film. De film is best goed, de muziek nog veel mooier.John Williams - Welcome To Jurassic Park
Bedankt voor het luisteren, welterustenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, DJ11. Zaten een paar leuke nummers tussen.
Maar ik ga nu toch echt plat. Mijn ogen vallen dicht.![]()
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Welterusten Melting. Hopelijk een betere nacht voor je.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, DJ11. Zaten een paar leuke nummers tussen.
Maar ik ga nu toch echt plat. Mijn ogen vallen dicht.![]()
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor straks.
Het is de allermooiste filmmuziek die ik ken en staat hoog in m'n Top 250 allertijdenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de films wel gezien, de muziek zegt me nog niet zoveel.
Het mooiste stuk komt eigenlijk straks pas. Dat is ook heel herkenbaar en ook vaak gebruikt bij ceremonies, zoals de sportman/vrouw van het jaar bij de NOS.quote:
Dank je wel DJ11 voor deze mooie show op deze voetballoze maandag.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Geen Final Countdown-jingle als slot; dat past gewoon niet. Bedankt voor het luisteren en voor de input
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 13 juli 2026 21:40 schreef livelink het volgende:
Het is mooi. Het geeft me niet de beleving van Jurrasic Park, waar ik vooral angstaanjagende achtervolgingen van op mijn netvlies heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |