Noel Gallagher's High Flying Birds - Think Of A Number (Pet Shop Boys Magic Eye 12-inch remix)
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:51 schreef DJ11 het volgende:
Denk aan een nummer. Dan hoor je hierna of je het goede nummer had...Noel Gallagher's High Flying Birds - Think Of A Number (Pet Shop Boys Magic Eye 12-inch remix)
Dat is grappig, want ik dacht echt aan 5quote:Op zaterdag 18 juli 2026 18:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is een liedje dat eigenlijk in uitzending 555 had moeten zitten
Lou Bega - Mambo No. 5 (A Little Bit Of...) (extended mix)
Dan zal het niet warm geweest zijn. Of het was in een land ver wegquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
De laatste keer dat ik naar het strand ben geweest was in december.
Het was niet warm, nee. En ik was niet op mijn best. Het was een wandeling naar het strand. En toen we er waren (en dus naar beneden moesten richting strand) had ik er geen zin meer in. Het idee dat ik daarna weer omhoog moest en dat we nog helemaal terug moesten hield me tegen. Dus technisch gezien ben ik niet eens op het strand geweest, want ik ben boven blijven wachten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan zal het niet warm geweest zijn. Of het was in een land ver weg
Gabriel Rios - Broad Daylight
Oei... Hopelijk heb je nog wel een beetje van de frisse zeelucht kunnen genieten?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was niet warm, nee. En ik was niet op mijn best. Het was een wandeling naar het strand. En toen we er waren (en dus naar beneden moesten richting strand) had ik er geen zin meer in. Het idee dat ik daarna weer omhoog moest en dat we nog helemaal terug moesten hield me tegen. Dus technisch gezien ben ik niet eens op het strand geweest, want ik ben boven blijven wachten.
Beck - In The Night
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei... Hopelijk heb je nog wel een beetje van de frisse zeelucht kunnen genieten?
Was iets te kabbelend voor mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Deze artiest bewijst steeds weer dat hij een muzikale duizendpoot is. Het kan met hem echt alle kanten op. Vandaag gaat -ie op de ingetogen toer:Beck - In The Night
Charlie Noordewier - Joy And Despair| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |