Kwestie van smaak ja. Ik vind koffie zonder suiker dus niet te pruimen. Suiker geeft het net dat beetje extra.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik drink altijd koffie met melk. Zonder is het echt niet te nassen.
Meeste mensen drinken koffie voor de caffeine denk ik, niet voor de smaak.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:27 schreef GGMM het volgende:
Melk is voor mensen die geen koffie lusten. Waarom je het dan toch drinkt is me overigens een raadsel.
Koffie met melk en suiker kan ik wel begrijpen, maar zwarte koffie met suiker vind ik echt fucking goorquote:Op maandag 13 juli 2026 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kwestie van smaak ja. Ik vind koffie zonder suiker dus niet te pruimen. Suiker geeft het net dat beetje extra.
Maar melk in je koffie of thee...
Is kwestie van smaak. Ik vind de suiker een aangename toevoeging aan de smaak van koffie.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Koffie met melk en suiker kan ik wel begrijpen, maar zwarte koffie met suiker vind ik echt fucking goor
De verhalen van deze man stellen nooit teleur.quote:Op maandag 13 juli 2026 18:50 schreef marc0871 het volgende:
Ik ben eerst de suiker gaan skippen, want ik vond ineens steeds meer dingen te zoet.
Nou deed ik er al niet het meeste in.
Wij hadden zo'n apparaat aan de muur hangen, met een hopper met oploskoffie (wel DE. Dat dan weer wel), melkpoeder, suiker en dan kon je er ook nog één vullen met chocolademelk of soep. Net naar de vraag naar was.
Kon je met draaiknoppen doseren
Afijn, de meesten deden, klikklik koffie, klikklik melk(creamer) en klikklik suiker. Soms klikklikklik voor de suiker.
Ik deed klikklik koffie, klik melk, klik suiker.
Later met automaten. Maar koffie/melk/suiker zat er altijd naast. Redelijk voor iemand die gemiddeld dronk. Voor de rest stond er dan een pot creamer met een theelepeltje erin, voor wie extra, of juist minder, melk wilde, en een pak suikerklontjes met dezelfde reden.
Die zoete melkbakkies hoefde ik niet, dus ik nam zwart en dan doseerde ik zelf wel..
Maar goed, suiker verdween dus eerst.
Daarna vond ik ineens de melk niet meer lekker. Toch ook nog te zoet en het verwaterde de smaak van de koffie.
Sindsdien drink ik zwart.
Je moest eens weten welk verhaal ik heb verzonnen door een vraag aan AI te stellen.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De verhalen van deze man stellen nooit teleur.
Wederom een pareltje.
Heb je wel eens een goede filter koffie gedronken in een goede koffie tent? Want dar maakt al een wereld van verschil met 95% van de gewone koffie die je overal kan krijgen en zo’n beetje overal het zelfde smaaktquote:Op maandag 13 juli 2026 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik drink altijd koffie met melk. Zonder is het echt niet te nassen.
Ik kom nooit bij koffietenten. Althans, niet hier. Vorig jaar in Londen zat er eentje tegenover ons hotel en die had lekkere koffiequote:Op woensdag 15 juli 2026 23:52 schreef 111210 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een goede filter koffie gedronken in een goede koffie tent? Want dar maakt al een wereld van verschil met 95% van de gewone koffie die je overal kan krijgen en zo’n beetje ideaal het zelfde smaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |