Inderdaad ook negentje de nooy het kleine zusje van tieneke heeft weinig succes gekent.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:20 schreef William_Papadin het volgende:
De flop van 6ix na het geweldige succes van de boyband 5ive heeft ook niemand het meer over.
Ze halen het geen van allen bij Radio 49.quote:Op maandag 13 juli 2026 16:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Radio 538 is ook maar meh ten opzichte van Radio 427maar altijd nog beter dan radio 649
Christenslim is ook verdwenen in de donkere eeuwenquote:Op maandag 13 juli 2026 18:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ze halen het geen van allen bij Radio 49.
Het verbaast me trouwens dat de lekkere vissticks van Luitenant IJsklomp hier nog niet zijn genoemd.
Ook vermeldenswaardig zijn de religies Waslam en Hindeedwasme.
Je vergeet het Chrwastendom en het Boeddhwasmequote:Op maandag 13 juli 2026 18:22 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ze halen het geen van allen bij Radio 49.
Het verbaast me trouwens dat de lekkere vissticks van Luitenant IJsklomp hier nog niet zijn genoemd.
Ook vermeldenswaardig zijn de religies Waslam en Hindeedwasme.
Ik ben nog uit de tijd dat het 1Up was. Was toen al goed. Zo heeft het zich in de loop der jaren weten te upgraden naar 7Up. Best een interessante geschiedenis wel.quote:Op maandag 13 juli 2026 15:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Een bekend voorbeeld is 7Up daar hoor je nog wel eens iemand over maar niemand heeft het meer over 5Up (toegegeven iets minder gezond, maarja) daar hoor je nooit meer iemand over.
Ik herinner me Bart1884 nogquote:Op maandag 13 juli 2026 20:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd dat het 1Up was. Was toen al goed. Zo heeft het zich in de loop der jaren weten te upgraden naar 7Up. Best een interessante geschiedenis wel.
Ze zijn zoals de echte fans weten van UB38 direct naar UB40 gegaan. Om wat obscure nooit opgehelderde reden. De betrokkenen zwijgen als het graf daarover. Omerta. Ook op the hele webz niks over te vinden.quote:Op maandag 13 juli 2026 20:58 schreef Zorro het volgende:
Dat is allemaal kinderspel.
Maar voordat UB40 succes kreeg hebben ze dus al van UB1 t/m UB39 mislukt zien worden
Ja ook raar dat men nogsteeds naar u2 luistert, u8 en u16 waren veel beter om over u96 maar te zwijgenquote:Op maandag 13 juli 2026 21:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ze zijn zoals de echte fans weten van UB38 direct naar UB40 gegaan. Om wat obscure nooit opgehelderde reden. De betrokkenen zwijgen als het graf daarover. Omerta. Ook op the hele webz niks over te vinden.
XS3all was ook een veel betere provider dan XS4all. Maar de marketingmensen hebben die nieuwe naamgeving gepushed. Met de bekende desastreuze gevolgen van dien. De commerciële tak heeft zoals altijd de macht.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ook raar dat men nogsteeds naar u2 luistert, u8 en u16 waren veel beter om over u96 maar te zwijgen
2 brothers on the fourth floor zijn ook gewoon op de begane grond begonnen.quote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef Bart2002 het volgende:
Level 42... Ook zo'n kansloos verhaal. De bandleden waren tevreden met Level 32. Maar zo gaat dat. Het moet altijd hoger en "beter".
Steeds een schaal erbij, het slaat inderdaad nergens op. Zo ben je U2, zo eindig je als U96quote:Op maandag 13 juli 2026 21:46 schreef Bart2002 het volgende:
Level 42... Ook zo'n kansloos verhaal. De bandleden waren tevreden met Level 32. Maar zo gaat dat. Het moet altijd hoger en "beter".
Klopt, maar daar weer voor begon het in de slaapkamer met een paar avondjes productieve seks tussen hun ouders. En dat gebouw waar ze woonden, was eerst ook maar een leeg perceel. Alles heeft een oorsprong.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2 brothers on the fourth floor zijn ook gewoon op de begane grond begonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |