WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Allemaal House of the Dragon kijken, groetjes Jeroenquote:Op zondag 12 juli 2026 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Tour, geen WK, geen Vive le Velo. Wat een leegte morgen.
En gister te langzaamquote:Op zondag 12 juli 2026 21:24 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit plaatje iets te snel draait.
We hebben wel Max Vakantieman, ultiem boomergenot.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Tour, geen WK, geen Vive le Velo. Wat een leegte morgen.
Dat shirt heb ik ook volgens mij!quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 12 juli 2026 21:24 schreef The_Undertone het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit plaatje iets te snel draait.
Muziekredactie verdient wel een pluim overigens.quote:Op zondag 12 juli 2026 21:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Nee hoor.
Ik ken eigenlijk enkel deze versiequote:Op zondag 12 juli 2026 21:25 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Nee hoor.
DISCOEDquote:Op zondag 12 juli 2026 21:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk enkel deze versie
Alleen al in zijn nek kan hij 20 kilo afvallen!quote:Op zondag 12 juli 2026 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En daarna nog eens 20 kilo.
quote:Op maandag 13 juli 2026 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ff he? Is er wel uitzending vandaag eigenlijk?
Man man man. Nou lekker op tijd naar bed maar danquote:Op maandag 13 juli 2026 20:16 schreef Felagund het volgende:
[..], Karrel en co hebben ook een rustdag vandaag.
Maarten.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:13 schreef Szura het volgende:
Jeetje 1945 al vandaag en maar 3 kwartier. Wat gaat er sneuvelen, Sammy of de VVV?
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 16:13 schreef Szura het volgende:
Jeetje 1945 al vandaag en maar 3 kwartier. Wat gaat er sneuvelen, Sammy of de VVV?
Wat zijn de opties?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:43 schreef DiegoFuser het volgende:
Hebben jullie al gestemd op de VRT Zomerhit?
Kunnen we op "Bluf, Bluf" van Gunther Neefs stemmen?quote:
En dan dit kapsel ernaast.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Het kapsel van Bert staat weer op punt.
Op alle noodweer voorbereid!quote:
Australianen geven elkaar weerzinwekkende bijnamen. Een deel van je achternaam en een y erachter, succes ermee. Plappy en Heppy.quote:
Mijn kapsel lijkt daar akelig veel op, de inhammen worden steeds dieper, rip.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan dit kapsel ernaast.
Het is natuurlijk een pruik van Bert, onmogelijk om zulk goed haar te hebben en te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mijn kapsel lijkt daar akelig veel op, de inhammen worden steeds dieper, rip.
Ik laat het tegenwoordig vanwege mijn haarlijn ook erg kort knippen (wel geen blond haar).quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mijn kapsel lijkt daar akelig veel op, de inhammen worden steeds dieper, rip.
20.9 graden?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Doe eens een gokje wat de gemiddelde temperatuur was in de Tour van twintig eenentwintig?
In tegenstelling tot wij zei hij er ook nog bij toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Fransen zijn zeer chauvinistisch.
- Karrel
Hij trok een gekke bek, dus hij had het écht heel zwaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Deze micro analyse van Bert gaat helemaal nergens over.
Hij is zo naar de klote dat hij maar met een half uur wint als hij dat wilquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij trok een gekke bek, dus hij had het écht heel zwaar.
???
REMCO?quote:
Weet ik, maar het is nu al de zoveelste keer dat het voorbij komt.quote:
Had hem wel een kansje gegeven.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef H.Vviv het volgende:
Wie had gedacht dat Seixas direct podium zou rijden?
Deze was wel weer echt heel erg grappig.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja en dat was ongunstig voor een klim van 6% aldus Karl. Gewichtsverlies werkt pas bij 10%!
Had hem eigenlijk nog een tikkeltje beter verwacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:09 schreef H.Vviv het volgende:
Wie had gedacht dat Seixas direct podium zou rijden?
Kom op, hij zag er echt getekender uit. Wat verder geen reet uitmaakt voor het vervolg maar acteer maar eens dat je er zo wit uitziet.quote:
Dit is wel een compleet ander accent.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:12 schreef DiegoFuser het volgende:
Komen deze mensen ook uit Kortrijk?
Compleet onverstaanbaar.
Ik zie iedereen die frequent meepost in het Vive le Velo topic als een goede vriend.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie een of twee goede vrienden?
Natuurlijk niet, jullie zitten op FOK!
Integrale ondertitelingquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb enige moeite om deze mensen te verstaan.
We zijn ontzettend rijke mensen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik zie iedereen die frequent meepost in het Vive le Velo topic als een goede vriend.
Zijn mama speelt ook mee!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze man gaat Napoleon Bonaparte spelen.
Waarvan akte.
Wij hebben Frank Lammers als Michiel de Ruyterquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze man gaat Napoleon Bonaparte spelen.
Waarvan akte.
Uiteindelijk ging alles volledig op bestelling volgens plan toch? Alleen een paar kilometer later vanwege fake pacing om Del Toro te sparen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op, hij zag er echt getekender uit. Wat verder geen reet uitmaakt voor het vervolg maar acteer maar eens dat je er zo wit uitziet.
Kom je ook niiet aan het woord.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:17 schreef DiegoFuser het volgende:
Je hebt een voorstelling gemaakt met Christophe Vandegoor.
Dat klinkt als de hel.
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen parcours op zijn maat, ach.
Teveel stoepranden?
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geen parcours op zijn maat, ach.
Teveel stoepranden?
HANS is andersquote:
Semi-filosofische vraag!quote:
Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:26 schreef Slobeend het volgende:
Je blinde darm voor de lol laten verwijderen?
Dat laatste eens, maar het feit dat hij wel kan afzien vind ik al iets.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging alles volledig op bestelling volgens plan toch? Alleen een paar kilometer later vanwege fake pacing om Del Toro te sparen.
Hij zal uiteraard wel kapot zijn aan de finish, maar geen moment kwamen ze dichter (ondanks samenwerking).
De schijn van spanning ophouden vind ik wel een act.
Wel in iedere koers een prachtige ereplaats door in de aanval te gaan, dat had Kelderman ook vaker kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tobias is wel Kelderman-esque. Zo'n goede renner en dan al jaren niks winnen.
Hij denkt dat hij een etappe kan winnen!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tobias is wel Kelderman-esque. Zo'n goede renner en dan al jaren niks winnen.
Niet met Sammy hequote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Schoolkrantinterview zeg. Gewoon standaard vragen afratelen en nooit ingaan op de antwoorden.
Hopelijk een sprintzege voor Tim Merlier.quote:
Om hem vervolgens recht in het gezicht uit te lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |