Wat een halve zoolquote:Op maandag 13 juli 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak nemen jullie 'per ongeluk' een zeer giftige (mogelijk dodelijk) schorpioen in je handtasje mee naar huis vanaf je vakantie?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-mee-in-handtas.html
Idd, neem dan een parkiet mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op maandag 13 juli 2026 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
Duif met zelfmoordgedachten?Dat was niet zo slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik ben ooit door een schorpioen gestoken en ik raad dit af.quote:Op maandag 13 juli 2026 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vaak nemen jullie 'per ongeluk' een zeer giftige (mogelijk dodelijk) schorpioen in je handtasje mee naar huis vanaf je vakantie?
https://www.nu.nl/buitenl(...)-mee-in-handtas.html
Was je zo gemeen tegen hem?quote:Op maandag 13 juli 2026 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een schorpioen gestoken en ik raad dit af.
Mess around and find outquote:Op maandag 13 juli 2026 23:14 schreef drakin het volgende:
Ik ben nooit door een schorpioen gestoken en raad dit aan
Awquote:Op maandag 13 juli 2026 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar die schorpioen dacht daar kennelijk anders over.
Ik ook nog nooit, wordt tijd voor een clubje.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:14 schreef drakin het volgende:
Ik ben nooit door een schorpioen gestoken en raad dit aan
Mag ik lid worden?quote:Op maandag 13 juli 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, wordt tijd voor een clubje.
Om niet gestoken te wordenquote:
Dat telt ookquote:Op maandag 13 juli 2026 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben wel tegelijk door veel wespen gestoken. Telt dat?
Mocht jij toen ook naar het ziekenhuis?quote:Op maandag 13 juli 2026 23:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat telt ook![]()
Daar heb ik ook ervaring mee. Dat was pijnlijker dan die ene schorpioen.
Nee. Ik werd een beetje rillerig. Verder viel het mee.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht jij toen ook naar het ziekenhuis?
Ja, moest een nachtje blijven zelfs.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik werd een beetje rillerig. Verder viel het mee.
Jij wel dus?
Ja. Sommigen reageren er erger op.quote:Op maandag 13 juli 2026 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, moest een nachtje blijven zelfs.
Ze vonden 25 steken teveel.
Al had ik er weinig last van.
Vriend van me had er iets minder, maar die reageerde wel veel erger.
Dus ach. Het was grappig in dat ziekenhuis na een paar uur.
18 is redelijk veel wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 00:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Sommigen reageren er erger op.
Ik had er 18.
Toen ik door die schorpioen was gestoken kreeg ik antihistaminetabletten. Na een uur of twee trok het weg.
Hij gaat best goed de laatste dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |