Hey stig.quote:
Heb jij liever een vierkant dan?quote:
Chocotjequote:
quote:
Nog op je motor rond gereden?quote:
Ja ik ga eerst zo zelf even fietsen en dan haak ik het laatste stuk weer inquote:
Hey Stigquote:
En las ik nou dat jij komende week veel gaat fietsen met die hitte? Voor je plezier?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2026 11:32 schreef pullup het volgende:
Dit vind die Bison er van
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100156830_7722561b
Ik ga naar Bordeaux en rijd danschuin Frankrijk over naar de Vogezen waar ik nog een weekje met vrienden een huisje heb gehuurd.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En las ik nou dat jij komende week veel gaat fietsen met die hitte? Voor je plezier?
Smoepsiequote:
Met dit weer niet nee. Wordt pas volgende week denk ikquote:
Ik dacht nog even dat hij ging ontsnappen maar deze bizonwads wel een volhoudertjequote:Op zondag 12 juli 2026 11:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik snap nooit waarom mensen in de buurt van zo'n groot beest blijven, dan vraag je erom.
Ok, ik hoop voor jou dat het dan bij 30 graden blijft.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga naar Bordeaux en rijd danschuin Frankrijk over naar de Vogezen waar ik nog een weekje met vrienden een huisje heb gehuurd.
Gaat volgens de laatste berichten niet meer dan 30 graden worden ( het is er nu 40) endat vind ik helemaal ok
Mooi tripje weer,quote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga naar Bordeaux en rijd danschuin Frankrijk over naar de Vogezen waar ik nog een weekje met vrienden een huisje heb gehuurd.
Gaat volgens de laatste berichten niet meer dan 30 graden worden ( het is er nu 40) endat vind ik helemaal ok
Dank je wel, gaat vast lukkenquote:Op zondag 12 juli 2026 11:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ik hoop voor jou dat het dan bij 30 graden blijft.
En fijne vakantie alvast.
Dus na deze komende week dan want ik las dat het vanaf dinsdag weer gruwelijk warm wordt.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met dit weer niet nee. Wordt pas volgende week denk ik
Thanksquote:
Ik gaf de bizon groot gelijk, ben je lekker aan het chillen, staan er mensen een beetje te kijken naar je.quote:Op zondag 12 juli 2026 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht nog even dat hij ging ontsnappen maar deze bizonwads wel een volhoudertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |