abonnement Unibet Coolblue
pi_581941
IK KREEG EEN BAT-MAN 2 (BATMAN RETURNS) RELAPSE.

Toen ik die vieze enge ouwe hangjas zag.

Zelfs zijn gedrag is hetzelfde als de Pinguin in BatMan Returns en het sneeuwde ook! En zoals hij aan kwam waggelen was het net die scene dat ie met zijn paraplu over de begraafplaats van zijn ouders heen liep.

Vraag aan Hummie: Waar heb je deze fantastische acteur vandaan? En vond je de laatste loodjes niet zwaar genoeg zonder zo'n kwijlebabbel met een hoofd als een kokosmakroon?

BatMan returns dus in het Big Brother huisje! Spannend hoor zo'n kerst!

Hummie heeft goeie smaak in mannen iig.

"Ik ben de vriend van Hummie, en ze vond de bank dit weekend niet ver genoeg!"

Oh shit somebody stop me! Ik kan hier niet over ophouden PROEST HAHAHAHAHAHAHA!

Gezallich!!!!

pi_581946
Deze man doet mij verdacht veel denken aan een man die een keer bij Simek ontmoet was en acteur wilde worden. Hij was toen heel gehaast en zweette zich naar en deed toen alerlei typetjes met die Simek.
Wie heeft dit ook toevallig gezien. Het was echt heel zielig...
fake a dream
pi_581963
Ze zijn er iig klaar mee met zo'n enge creep in het huis man.... Vrolijk kerstfeest.

Ruud & Willem kregen tenminste een heerlijke hot tub, zij moeten het met een hot zwerver wannabe acteur doen.

Dikke Darius weer in het huisje had nog getuigd van meer sympathie, is dit nou het kerstgevoel?!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 24-12-2000 19:02]

pi_583507
Hops.
pi_583605
Je kan 'm bij gebrek aan reacties natuurlijk zelf omhoog gooien MM, maar er zijn inmiddels al 6, jawel u hoort het goed 6 topics , over de beste brave man in omloop, dus de spoeling is dun om het zo maar ff te zeggen.

*Bep vind het best sneu voor MM want hij was wel degene die de eerste topic over Dirk opende

O ja enne, komt Mirrorman ook niet toevallig uit Haarlem en zo ja hebbie 'm daar nooit gespot dan?

pi_584389
quote:
Op 25 december 2000 01:34 schreef Tante Bep het volgende:
Je kan 'm bij gebrek aan reacties natuurlijk zelf omhoog gooien MM, maar er zijn inmiddels al 6, jawel u hoort het goed 6 topics , over de beste brave man in omloop, dus de spoeling is dun om het zo maar ff te zeggen.

*Bep vind het best sneu voor MM want hij was wel degene die de eerste topic over Dirk opende

O ja enne, komt Mirrorman ook niet toevallig uit Haarlem en zo ja hebbie 'm daar nooit gespot dan?


Mja ik vind het ook waardeloos maargoed, geloof dat H@voc kerst aan het vieren is. Ik kom uit Haarlem en ken daar een stuk of 6 zwervers en geloof me: Hij is er GEEN een van. Ik denk ECHT dat het een acteur is om de boel op te fucken. Ze gaan geen echte zwerver erin zetten omdat die gewoon de boel leeg rauzen. Ik heb 23 jaar in Haarlem gewoond en hing overal rond, dus ik had hem gekend. Denk dat we het ook nog wel aan BadGirl kunnen vragen, die woont er nog.

Er zijn overigens maar 2 plekken waar zwervers veel rond hangen, voor diegenen die denken van Haarlem is groot. Dat valt voor de doorsnee Haarlemmer nog wel gigantisch mee.

pi_585183
Ja.
pi_587778
quote:
Op 25 december 2000 18:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ja.
En ook.
  dinsdag 26 december 2000 @ 12:35:15 #9
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_587844
GAAAAAAAP, nix anders te doen?????
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_588834
quote:
Op 26 december 2000 12:35 schreef sashimi het volgende:
GAAAAAAAP, nix anders te doen?????
Op de tijd dat jij dit poste wel, en jij op de tijd dat jij dit poste?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')