quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een keer in zijn leven gekookt.
Een ei welteverstaan, in de magnetron
Mijn moeder is daar best lang kwaad om geweest
Toen mijn moeder eenmaal doorhad dat mijn vader kon koken, heeft zij niet meer gekookt. Ze kon het ook echt niet, trouwens. Mijn vader is op kookcursussen gegaan uit nood geboren. En bleek het toen leuk te vinden. Ik hoorde dinsdag dat ze 1x per week de dementerende bewoners gaan laten helpen met koken. Ik denk dat mijn vader dat heel erg leuk gaat vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd dat hij niet kon koken... Hij blijkt het veel beter dan mijn moeder te kunnen.
Zou hij het nog kunnen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen mijn moeder eenmaal doorhad dat mijn vader kon koken, heeft zij niet meer gekookt. Ze kon het ook echt niet, trouwens. Mijn vader is op kookcursussen gegaan uit nood geboren. En bleek het toen leuk te vinden. Ik hoorde dinsdag dat ze 1x per week de dementerende bewoners gaan laten helpen met koken. Ik denk dat mijn vader dat heel erg leuk gaat vinden.
Geinspireerd door Brave new world?quote:
Groenten snijden nog wel denk ik. Heel langzaam...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Train Drops of Jupiler
bewuste typo
quote:
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geinspireerd door Brave new world?
Soma is een drug die ze gebruiken in dat boek.quote:
Ah.... dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soma is een drug die ze gebruiken in dat boek.
Prima toch. Ik drink ook regelmatig 0.0 zeker met warm weerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik ga jullie ongelukkig maken met met de mededeling dat ik gisteren een corono cero (alcoholvrij) heb gedronken en het prima vond smaken.
Ah, ik dacht dat hier gehaat werd op Corona en dan dus dubbel op Corona cero, ging ik vanuit.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Prima toch. Ik drink ook regelmatig 0.0 zeker met warm weer
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:33 schreef livelink het volgende:
Ik ga jullie ongelukkig maken met met de mededeling dat ik gisteren een corono cero (alcoholvrij) heb gedronken en het prima vond smaken.
Ik heb geen hekel aan Corona, Drink het alleen bijna nooitquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat hier gehaat werd op Corona en dan dus dubbel op Corona cero, ging ik vanuit.
In elk geval niet de keeper wisselen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |