Ik beschouw wel meer dingen als slappe aftreksels van het origineel.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik beschouwde het als een wat slap aftreksel van de Tom. Poes en Ollie B Bommel verhalen
Waar is hun magische knapzak?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik beschouwde het als een wat slap aftreksel van de Tom. Poes en Ollie B Bommel verhalen
Hadden ze niet nodigquote:
Hadden die niet een draak of haal ik nu van alles door elkaar?quote:
Douwe Dabbert is in ieder geval origineelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik beschouw wel meer dingen als slappe aftreksels van het origineel.
Lijkt wel weer een beetje op David de kabouter.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Douwe Dabbert is in ieder geval origineel
In DD kon echt alles DD = Douwe Dabbertquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hadden die niet een draak of haal ik nu van alles door elkaar?
Alle kabouters lijken op elkaarquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt wel weer een beetje op David de kabouter.
Wat ik al zei, ik herken het wel maar ik weet niet of ik het ooit gelezen heb destijds.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
In DD kon echt alles DD = Douwe Dabbert
Ik heb 2 dozen met split.quote:
Allemaal schattig.quote:
Ik had maar 1 doos en daar zijn er nu nog maar 2 van over.quote:
Zwelgjequote:
Oh ja, die heette zo.quote:
Zwelgje is mijn uiquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die heette zo.
Ook weer een zeer aparte naam bedenk ik mij nu, net als douwe, dabbert.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Zwelgje is mijn ui
Al vind ik een bookdragon ook passend
Ik heb meestal die andere dusquote:
Jij wisselt inderdaad af en toe.quote:
Die kan je niet serieus nemen iddquote:Op zaterdag 11 juli 2026 23:13 schreef chufi het volgende:
Het lef van de regie van het WK om die Infantino in beeld te brengen met smile en hai
Die filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |