abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221309739
Hopelijk kan je een paar uur slapen, zal best onrustig zijn. G is in goede hand maar wat een hel van een dag hebben jullie gehad. Dat komt toch niet van die val toch?
🫂
We have far more in common than that which devides us..
pi_221309778
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 00:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk kan je een paar uur slapen, zal best onrustig zijn. G is in goede hand maar wat een hel van een dag hebben jullie gehad. Dat komt toch niet van die val toch?
🫂
Nee, we zijn er wel achter dat dat puur toeval is.
Darmprobs en uitdroging door geen eet/drinklust want gerelateerd aan afgelopen weken onregelmatig veel spugen en gewoon weinig kunnen eten en drinken daardoor en aanmodderen 2.0 en het is niet zomaar weer goed te krijgen in toch al geen gezond lichaam met multi-problematiek (niet mijn woorden)

Rare zin ook geworden. Laptop uit *
pi_221310420
Heel veel sterkte blues en g. natuurlijk ook.
pi_221311134
Wat een heftige dag hebben jullke achter de rug @Blues :* . Fijn om een update te lezen die heel voorzichtig iets positief klinkt. Ik hoop dat dat doorzet! Hopelijk ligt jij inmiddels al te slapen en kun je een beetje een goede nacht maken, want zo'n dag en alle spanning vreten natuurlijk energie! :*
pi_221311873
Ik wens iedereen een goede morgen en een goede dag toe.

Misschien dat de magische blik van Bijvertje invloed kan uitoefenen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_221311897
Liefste & logee zijn gister heen & weer naar Praag gereden. Nu hebben we hier twee logees :D

Hier is het al aardig warm, op het balkonterras. Nu hebben we toch nog emplooi voor de meegebrachte parasol.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 juli 2026 @ 09:08:17 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221311917
Sterkte B&G :*

Net mijn weekboodschappen bij de Sligro gedaan, omdat het kan :P.
Mn Sligro is deze zomer tussen 7u en 10u open op zondag :+.
Maar nee was even op zoek naar wat worst om te testen. Lekkerste worst ga ik op trakteren als ik jarig ben :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 12 juli 2026 @ 09:24:30 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221311964
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_221312099
F5 F5 F5
pi_221312416
Mogge, al vroeg mocht ik de vpk IC bellen, nacht redelijk, bloeddruk stijgt _O_
Stoma zorgelijk, mss virus?
"Pt onderschat de ernst", denken/verwachten dat hij vannacht de bocht de goede kant op heeft gemaakt.

Tot zover😘

Blijvertje :D 'vreemde ogen dwingen'
pi_221312647
Fijn van de best goede berichten.

Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met de stoma en kunnen ze er iets aan doen, het liefst voor de langere termijn.
pi_221312684
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van de best goede berichten.

Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met de stoma en kunnen ze er iets aan doen, het liefst voor de langere termijn.
Chirurg zei gisteren én vandaag bij de visite wéér dat hij heel graag een revisie van de stoma wil doen. D.w.z. de stoma opnieuw aanleggen tijdens een OK.
Maar door alle horrorverhalen in de stoma-patiëntengroep (stomaatje.nl ;) ) durft g dat niet aan.
Er is net gesproken over kijken hoe eten/drinken gaat nu, en dan heel mss naar de afdeling al *G*

Afdeling horrorverhalen (komt echt vaak voor) zijn bijv. wakker worden met 2 stoma's (2x een darm en/of een blaas omdat er iets geraakt is) of levenslang incontinent van ontlasting of darmlekkages op de precaire randen met het opnieuw vastnaaien en dan steeds weer terug naar zkh om te laten repareren.. ik snap g wel. Maar ik snap ook de chirurg.
Gelukkig niet mijn keuze.
pi_221312879
Da’s goed te begrijpen dat G daar niet enthousiast over is. Da’s niet iets waar je van zegt “doe maar even”.
pi_221313278
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 10:04 schreef Blues het volgende:
Mogge, al vroeg mocht ik de vpk IC bellen, nacht redelijk, bloeddruk stijgt _O_
Stoma zorgelijk, mss virus?
"Pt onderschat de ernst", denken/verwachten dat hij vannacht de bocht de goede kant op heeft gemaakt.

Tot zover😘

Blijvertje :D 'vreemde ogen dwingen'
Nou…dat was een spannend nachtje.🍀
pi_221313724
Balkon (nog niet eens zon) is al niet grappig meer. Binnen blijven en deur dicht (had ik gisteren vergeten)
pi_221314021
De balkondeur staat dag en nacht open zodat het kan doorwaaien.
Op het oosten en al een reep schaduw op het balkon en nu gaan de gordijnen open. De plantjes zijn euh grotendeels vergeeld. Moeten toch eens opgeruimd deze week.

Was zojuist op het balkon en er staat een briesje.
Op de oude woonplek onder de bomen toetert MnX vanmiddag mee met de muziekvereniging.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221314048
Geen briesje te bekennen op het balkon, in de bomen verderop bewegen de blaadjes minimaal
pi_221314073
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen briesje te bekennen op het balkon, in de bomen verderop bewegen de blaadjes minimaal
Hier ook geen briesje te vinden, dus alles dicht :Y Het is al 28 graden buiten en binnen is het gelukkig nog 'maar' 26 graden.

Gisteren wilde mijn man graag naar de Efteling (het was zijn eerste vakantiedag), dat vond ik toch wel zwaar met deze temperaturen.
Vanmiddag even 2 uur naar een bierfestival om bevriende brouwers te spreken en dan vanavond naar mijn ouders om de verjaardag van mijn vader te vieren.
pi_221314291
Wanneer je de vaatwasser aanzet, krijg je ook een schone vaat Kaatje |:(
pi_221315479
@Blues :* wat een schrik!
@Tele6 :* hopelijk blijft oma stabiel zodat je de vakantie niet hoeft af te breken.

Festivaldag 2 was weer goed. Meebrullen met Clouseau. Goede Beach boys en Toto tributes. Kaiser chiefs maakten er een mooie show van.
ZZ top viel helaas tegen qua geluid. En toen kwam Moby, die kende ik niet. Na 3 nummers wist ik waarom. Ze spelen techno. Doen ze goed maar echt niet mijn ding. Ben ik ook niet gewend qua repertoire hier. Het was de laatste act dus ik ben voor de meute naar huis gegaan.

Logees kwamen later thuis en zijn inmiddels weer op weg. Nog even een blaar doorgeprikt die op een vervelenden plek zat.
Ik blijf nog effe thuis. Weinig leuks in de vroege line up dus ik fiets er aan het eind van de middag weer heen. Counting Crows, Anouk en Lenny Kravitz.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221315865
quote:
1s.gif Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:blues :* wat een schrik!
@:tele6 :* hopelijk blijft oma stabiel zodat je de vakantie niet hoeft af te breken.

Festivaldag 2 was weer goed. Meebrullen met Clouseau. Goede Beach boys en Toto tributes. Kaiser chiefs maakten er een mooie show van.
ZZ top viel helaas tegen qua geluid. En toen kwam Moby, die kende ik niet. Na 3 nummers wist ik waarom. Ze spelen techno. Doen ze goed maar echt niet mijn ding. Ben ik ook niet gewend qua repertoire hier. Het was de laatste act dus ik ben voor de meute naar huis gegaan.

Logees kwamen later thuis en zijn inmiddels weer op weg. Nog even een blaar doorgeprikt die op een vervelenden plek zat.
Ik blijf nog effe thuis. Weinig leuks in de vroege line up dus ik fiets er aan het eind van de middag weer heen. Counting Crows, Anouk en Lenny Kravitz.
O+ O+
Geniet!
  zondag 12 juli 2026 @ 16:58:02 #72
63722 z80
I fink you freaky
pi_221316943
Rondje trappen was goed te doen. Klein beetje wind op de dijk.
Geen zin om te koken. Dan maar spinazie stamppot. En die zit inmiddels ook achter de kiezen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 juli 2026 @ 17:08:32 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221317067
Fier Haarlem gevierd :+.
Eerst de Haarlemse geschiedenis net even anders.
Daarna twee comedians bij Lokaal en de Jopenkerk. Die eerste was echt matig.
Arie Koomen had ik wel wat meer van verwacht. Op wat originele woordgrappen na werd het niet grappig.

Tenslotte Wapen van Bloemendaal waar er Fado gespeeld werd. Daar werd ik wel blij van. Er komt ook alleen Bloemendaals publiek en ik.
😅

In de hele stad was van alles qua dans, cabaret, toneel, muziek, literatuur.
pi_221317112
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:08 schreef borisz het volgende:
Fier Haarlem gevierd :+.
Eerst de Haarlemse geschiedenis net even anders.
Daarna twee comedians bij Lokaal en de Jopenkerk. Die eerste was echt matig.
Arie Koomen had ik wel wat meer van verwacht. Op wat originele woordgrappen na werd het niet grappig.

Tenslotte Wapen van Bloemendaal waar er Fado gespeeld werd. Daar werd ik wel blij van. Er komt ook alleen Bloemendaals publiek en ik.
😅

In de hele stad was van alles.
Helaas kon ik ineens niet vanmiddag, had er erg graag bij geweest... er kwam iemand tussen ;)
Fijn dat het leuk was! Zag jij nog het straattheater?

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 12-07-2026 17:42:40 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 juli 2026 @ 17:47:36 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221317496
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2026 17:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Helaas kon ik ineens niet vanmiddag, had er erg graag bijgeweest... er kwam iemand tussen ;)
Fijn dat het leuk was! Zag jij nog het straattheater?
Heb de Circulation Parade gezien, toen ik bij Lokaal zat. Trok toen voorbij.
De Tijdreis Parade niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')