Nee, we zijn er wel achter dat dat puur toeval is.quote:Op zondag 12 juli 2026 00:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hopelijk kan je een paar uur slapen, zal best onrustig zijn. G is in goede hand maar wat een hel van een dag hebben jullie gehad. Dat komt toch niet van die val toch?
🫂
Chirurg zei gisteren én vandaag bij de visite wéér dat hij heel graag een revisie van de stoma wil doen. D.w.z. de stoma opnieuw aanleggen tijdens een OK.quote:Op zondag 12 juli 2026 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn van de best goede berichten.
Hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is met de stoma en kunnen ze er iets aan doen, het liefst voor de langere termijn.
Nou…dat was een spannend nachtje.🍀quote:Op zondag 12 juli 2026 10:04 schreef Blues het volgende:
Mogge, al vroeg mocht ik de vpk IC bellen, nacht redelijk, bloeddruk stijgt![]()
Stoma zorgelijk, mss virus?
"Pt onderschat de ernst", denken/verwachten dat hij vannacht de bocht de goede kant op heeft gemaakt.
Tot zover😘
Blijvertje'vreemde ogen dwingen'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook geen briesje te vinden, dus alles dichtquote:Op zondag 12 juli 2026 12:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen briesje te bekennen op het balkon, in de bomen verderop bewegen de blaadjes minimaal
quote:Op zondag 12 juli 2026 15:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:blueswat een schrik!
@:tele6hopelijk blijft oma stabiel zodat je de vakantie niet hoeft af te breken.
Festivaldag 2 was weer goed. Meebrullen met Clouseau. Goede Beach boys en Toto tributes. Kaiser chiefs maakten er een mooie show van.
ZZ top viel helaas tegen qua geluid. En toen kwam Moby, die kende ik niet. Na 3 nummers wist ik waarom. Ze spelen techno. Doen ze goed maar echt niet mijn ding. Ben ik ook niet gewend qua repertoire hier. Het was de laatste act dus ik ben voor de meute naar huis gegaan.
Logees kwamen later thuis en zijn inmiddels weer op weg. Nog even een blaar doorgeprikt die op een vervelenden plek zat.
Ik blijf nog effe thuis. Weinig leuks in de vroege line up dus ik fiets er aan het eind van de middag weer heen. Counting Crows, Anouk en Lenny Kravitz.
Helaas kon ik ineens niet vanmiddag, had er erg graag bij geweest... er kwam iemand tussenquote:Op zondag 12 juli 2026 17:08 schreef borisz het volgende:
Fier Haarlem gevierd.
Eerst de Haarlemse geschiedenis net even anders.
Daarna twee comedians bij Lokaal en de Jopenkerk. Die eerste was echt matig.
Arie Koomen had ik wel wat meer van verwacht. Op wat originele woordgrappen na werd het niet grappig.
Tenslotte Wapen van Bloemendaal waar er Fado gespeeld werd. Daar werd ik wel blij van. Er komt ook alleen Bloemendaals publiek en ik.
😅
In de hele stad was van alles.
Heb de Circulation Parade gezien, toen ik bij Lokaal zat. Trok toen voorbij.quote:Op zondag 12 juli 2026 17:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Helaas kon ik ineens niet vanmiddag, had er erg graag bijgeweest... er kwam iemand tussen
Fijn dat het leuk was! Zag jij nog het straattheater?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |