Vergeet ov niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
Het is dan ook wachten tot de ggz fok aan gaat klagen, omdat hier hun falen openlijk wordt geëtaleerd
Kreeg juist een doorverwijzing naar FOK! van de GGZ voor dagbesteding. Een werkelijk gouden tip!quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
Het is dan ook wachten tot de ggz fok aan gaat klagen, omdat hier hun falen openlijk wordt geëtaleerd
Daar ben jij inderdaad een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
Ja want vrijheid van meningsuiting mag nu eenmaal niet ;-)quote:
Niet als het aan PZB ligt, idd. Heel kwalijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:28 schreef KimmieDB het volgende:
[..]
Ja want vrijheid van meningsuiting mag nu eenmaal niet ;-)
Dat is namelijk wat nu aangetast wordt. De vrijheid van meningsuiting. Paard zoekt baas wilde alle negatieve reacties weg ook al was dat uit eerste hand.
Dat is volgens mij al gebeurd....quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:34 schreef Fleischmeister het volgende:
Gewoon niet op ingaan, laat maar voorkomen
Wat gaat er dan gebeuren voor die users waar Danny subsidie voor krijgt?quote:Op donderdag 9 juli 2026 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
Maken waarschijnlijk gewoon weer een nieuwe kloonquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat gaat er dan gebeuren voor die users waar Danny subsidie voor krijgt?
quote:Waar die klachten vooral te vinden zijn? Op het populaire online paardenforum Bokt.nl. Eind februari dreigde de Enschedeër het forum daarom met juridische stappen, wegens smaad en laster. De beheerder heeft inmiddels honderden berichten verwijderd en de schrijvers gewaarschuwd op hun woorden te passen. Maar het discussie-draadje over PZB wordt niet gesloten.
Daarvoor speelt er te veel rond de stichting, vindt Bokt-oprichter Bart van Bragt. „Ik denk dat mensen terecht vragen stellen. Ik geloof in de goede bedoelingen, maar ze doen onhandige dingen. En kritische berichten op de PZB-sites worden doorgaans verwijderd en de schrijvers geblokkeerd. Bokt is dan ongeveer de enige plek waar ze terechtkunnen.” Van Bragt zegt dat PZB een opvallende uitschieter is in het aantal berichten. „We hebben wel een paar handelsstallen die met regelmaat opduiken. Maar het aantal berichten over PZB is uitzonderlijk. Best heftig.”
Maar als het over de verwijten gaat, slingert de Tukker van de ene naar de andere emotie. Aan de ene kant berustend en laconiek. „Ik ga er gewoon helemaal niet op reageren. Ze roepen maar. Het maakt toch niet uit wat ik zeg. Ik ben er wel klaar mee.”
https://www.tubantia.nl/e(...)handeling~a69bc7660/
Dat is alleen maar beter, om te voorkomen dat het een allegaartje wordt van allerlei lui. Het blijft wel een paardenforum.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:23 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Bokt is sowieso een kutforum met hun verplicht aantal berichten voordat je overal kan posten e.d.
Wat is een tem?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:12 schreef Ruun het volgende:
Mijnheer Ten Napel heeft duizenden tem's geplaatst, oftewel melding met opmerking dat een bepaald bericht niet klopt of aangepast moet worden. Hij wist dus op voorhand dat bokt nooit al die tem's kon gaan verwerken. Bokt had natuurlijk het hele topic weg kunnen gooien, maar ze hebben eerder gedoe met mijnheer Ten Napel gehad en ze willen zich niet door hem laten beïnvloeden. En dat siert ze, want mijnheer Ten Napel denkt dat hij alles wel even onder controle heeft, maar ik gok dat het lachen hem zal vergaan als hij ziet hoeveel inzet er is binnen de community van bokt.
Edit, weg gehaald om ook hier gezeik te voorkomen![]()
Tip Een Moderator. Je kunt dit op een bericht doen waarvan je het niet eens bent met de inhoud. Dit wordt vaak gebruikt bij spam of ruzies.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Wat is een tem?
Ik vermoed een 'report post' zodat een moderator het kan afhandelen?
Het is echt een, op zijn zachtst gezegd, vreemde stichting.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Loopt al een tijdje zo te zien, uit een artikel uit 2023:
[..]
hmm lijkt erop dat ze ook expres meer eisen dan die 25.000 zodat BOKT wel een dure advocaat in moet huren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:17 schreef Piles het volgende:
Het bericht op Bokt: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=2139695
Doneer hier: https://whydonate.com/nl/fundraising/rechtszaak-tegen-bokt
Ik zie flinke parallelen met FOK! (1 eigenaar die een mooi forum overeind wil houden, waar iedereen zn mening mag geven, al jarenlang) en vind het een gevaarlijke ontwikkeling voor fora als dit fout afloopt.
Dus gedoneerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |