Nein du Eselquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar noemt hij je lui, of een hoer!
Harde karakters, zachte karakters, ze zijn er in alle matenquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is waar. De eerste waar ik het op FOK! meemaakte zei dat ik niet mocht janken.
En soorten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Harde karakters, zachte karakters, ze zijn er in alle maten
quote:
Ik snap je ook wel, je doet er alleen niks aan, dat is meer de boodschap. Waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere open. Heb in het verleden ook vaak met mensen gesproken langdurig, en ineens zijn ze weg..quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zal allemaal wel. maar het stoort me gewoon , en laat ook maar.
Dank u.quote:
Nee freon daar gaat het me niet om. De desinteresse dat is wat me stoort. Zie het nu bij Mario En er is nog eentje die je vast wel weet. Ik kan daar niks mee.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik snap je ook wel, je doet er alleen niks aan, dat is meer de boodschap. Waar de ene deur dicht gaat, gaat een andere open. Heb in het verleden ook vaak met mensen gesproken langdurig, en ineens zijn ze weg..
Ah zo, ik hecht daar geen waarde aan, als er geen interesse is ga ik mijn energie ook niet in stoppen. Hoewel bij die ander dat wel lastig is omdat die door blijft zuigen als ik de juiste voor me hebquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee freon daar gaat het me niet om. De desinteresse dat is wat me stoort. Zie het nu bij Mario En er is nog eentje die je vast wel weet. Ik kan daar niks mee.
Jullie gaan samen koken ? Vandaar de recepten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:23 schreef DJMO het volgende:
Gisteren avond compleet plaatje geschetst naar m'n regiebehandelaar, ik mag tot maandag wachten met het aanvragen van recepten, dan is er een afspraak om 2 uur met de psychiater
Medicatie uiteraard.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie gaan samen koken ? Vandaar de recepten.
Zonder suiker en melk mag ook, het kan wel je bloedsuiker veranderen maar als je het aangeeft is het okequote:Op donderdag 9 juli 2026 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Medicatie uiteraard.
En ik ben overgezet op dicklofenac ipv de metamizol
Niet nuchter bloedprikken was overigens geen probleem volgens de assistente. Kan gewoon aangeven dat ik koffie met suiker en melk gedronken heb.
Goedemorgen.quote:
Omdat er in Luxemburg niks gevonden werd qua suiker terwijl ik nuchter was, is het geen enkel probleem om gewoon m'n koffie te drinken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder suiker en melk mag ook, het kan wel je bloedsuiker veranderen maar als je het aangeeft is het oke
Ik doe het zelf trouwens ook nooit, drink alleen een slokje water en dat was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |