Dit lijkt mij ook inderdaad een fraaie stap in de goede richting. Probeer zonder al te vel verwachtingen en forceren er naar toe te gaan. Je merkt vanzelf wel of het klikt / er een match is. Hoe dank ook, veel succes en plezier gewenst Tsquote:Op donderdag 9 juli 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
Als ze jou wil bezoeken en ze wil gaan zwemmen, dan is ze wel in jou geïnteresseerd hoor. Ligt er ook aan hoe goed je haar kent. Als je haar al jaren kent, misschien niet. Dan is ze misschien gewoon aardig. Maar als je haar nog niet zo goed kent, dan wil ze je echt beter leren kennen. Zorg gewoon dat je een paar goede grappen maakt en gezellig en lief bent ...
Zo sta ik er zelf in. Hoe dan ook lijkt het mij gewoon een gezellig dagje worden. Ik wou van te voren ook wat dingen halen maar ik weet helemaal niet wat zij lekker vindt qua eten maar dat kan ik nog vragen bedenk ik me echt netquote:Op donderdag 9 juli 2026 05:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook inderdaad een fraaie stap in de goede richting. Probeer zonder al te vel verwachtingen en forceren er naar toe te gaan. Je merkt vanzelf wel of het klikt / er een match is. Hoe dank ook, veel succes en plezier gewenst Ts.
Ik ken haar dus maar een aantal weken. Ze is erg leuk en zorgzaam !quote:Op donderdag 9 juli 2026 03:54 schreef TAmaru het volgende:
Als ze jou wil bezoeken en ze wil gaan zwemmen, dan is ze wel in jou geïnteresseerd hoor. Ligt er ook aan hoe goed je haar kent. Als je haar al jaren kent, misschien niet. Dan is ze misschien gewoon aardig. Maar als je haar nog niet zo goed kent, dan wil ze je echt beter leren kennen. Zorg gewoon dat je een paar goede grappen maakt en gezellig en lief bent ...
Waarom niet? Jij zat er toch ook, en jij bent er toch ook beter uitgekomen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 06:39 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ken haar dus maar een aantal weken. Ze is erg leuk en zorgzaam !
Alleen heb ik dit ook getypt vannacht omdat ik bij mezelf denk 'ik ken haar uit een afkickkliniek' of dat nou zo'n goed begin is voor eventueel meer dan vrienden weet ik zo niet
Als ik weer thuis zal ik een update schrijven !quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat is dus allemaal positief, maar ik krijg niet echt hoogte van haar, het is allemaal een beetje op haar initiatief.
Euh, dat is toch een goed teken? Laat je aan ons even weten hoe het was zaterdag? Ik hou van dit soort positieve topics
Geef haar wel een paar complimentjes dat ze een leuk badpak aan heeft ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:30 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Als ik weer thuis zal ik een update schrijven !
Ik ben een beetje autistisch en zij ook vandaar dat ik soms wat om hulp vraag en op een forum is dat wat makkelijker!
Dat is wasr !quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij zat er toch ook, en jij bent er toch ook beter uitgekomen?
Daar is een forum ook voor toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:30 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Als ik weer thuis zal ik een update schrijven !
Ik ben een beetje autistisch en zij ook vandaar dat ik soms wat om hulp vraag en op een forum is dat wat makkelijker!
Ik heb dit zelf aan AI gevraagd en die kwam met dezelfde suggestiequote:Op donderdag 9 juli 2026 07:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geef haar wel een paar complimentjes dat ze een leuk badpak aan heeft ofzo
Ik zou dat als vrouw zijnde een beetje cringy vinden, maar misschien ligt dat aan mijquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Geef haar wel een paar complimentjes dat ze een leuk badpak aan heeft ofzo
quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar is een forum ook voor toch?![]()
Bedankt en bedankt voor de tips.
Gewoon lekker luchtig houden denk ik?
Veel plezier alvast!
Ik ben zo slecht in dit soort dingenquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou dat als vrouw zijnde een beetje cringy vinden, maar misschien ligt dat aan mij
Dat is wat mij betreft beter jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:41 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in dit soort dingen![]()
Ik zeg wel gewoon lekker het zo uitkomt 'wat zie je er leuk uit' ofzo denk ik
Ligt er natuurlijk helemaal aan op welk moment en hoe je het zegtquote:Op donderdag 9 juli 2026 07:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou dat als vrouw zijnde een beetje cringy vinden, maar misschien ligt dat aan mij
Dat is beter, denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2026 07:41 schreef O0utlawz het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in dit soort dingen![]()
Ik zeg wel gewoon lekker het zo uitkomt 'wat zie je er leuk uit' ofzo denk ik
Eens jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is beter, denk ik.
Nog beter zou ik het vinden als je ook andere complimenten maakt, die niet over haar uiterlijk gaan. Bijvoorbeeld dat je het leuk vindt dat ze met deze afspraak is gekomen ofzo.
Ik ben 34 en zij 32 !quote:Op donderdag 9 juli 2026 08:07 schreef nostra het volgende:
Oh, sidenote: hoe jong is jong ten opzichte van jouw eigen leeftijd?
Perfect toch!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |